TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- PVD på P3 Live Ikväll 21:03
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by el_vez on Nov-12-2003 11:01:

PVD på P3 Live Ikväll 21:03

onsdag 12 november
PAUL VAN DYK
P3 LIVE Berns, Stockholm 2003-09-23.

läser inte forumet så ofta så detta kanske är redundant info...


edit: jag tänkte rippa...


Posted by SteveTranz4ever on Nov-12-2003 11:28:

Re: PVD på P3 Live Ikväll 21:03

quote:
Originally posted by el_vez
onsdag 12 november
PAUL VAN DYK
P3 LIVE Berns, Stockholm 2003-09-23.

läser inte forumet så ofta så detta kanske är redundant info...


edit: jag tänkte rippa...


Fan de låter ju underbart... Livesettet från SMC på Berns, såg ju att P3 hade inspelningsutrustning backstage så jag funderade på när dom skulle släppa det hela Men nu e de dags uppenbarligen...

Få gärna med försnacket inför settet, kan va kul att höra på också...


Posted by Kongo_kim on Nov-12-2003 11:32:

självklart kommer man lyssna och ingen Champions League som stör heller.


Posted by jofawe on Nov-12-2003 15:18:

Jag kommer rippa... garanterat!


Posted by zamson on Nov-12-2003 15:18:

naaaajs...kommer få feta minnen


Posted by swe_Trancer on Nov-12-2003 15:27:

fan va nice...va nån av er där? isåfall, var det mycket folk? jag menar lixom, det var på en vardag, kan ju inte vart så många. PvD kanske blev lessen


Posted by SWE_TRANCE on Nov-12-2003 15:45:

quote:
Originally posted by swe_Trancer
fan va nice...va nån av er där? isåfall, var det mycket folk? jag menar lixom, det var på en vardag, kan ju inte vart så många. PvD kanske blev lessen



Spelar nog ingen roll om det är vardag när det är PvD himself som lirar
Steve, mind & co var väl där har jag för mig.. (?)


Posted by mindshooter on Nov-12-2003 16:01:

det var fullkommligt smockfullt! Underbar stämning och sjuuuukt med drag!!! bland det bästa jag vart på

PvD var nog nöjd ska ni se....

tack som fan till er som rippar detta!!


Posted by SteveTranz4ever on Nov-12-2003 16:29:

quote:
Originally posted by mindshooter
det var fullkommligt smockfullt! Underbar stämning och sjuuuukt med drag!!! bland det bästa jag vart på

PvD var nog nöjd ska ni se....


Håller med det var helt underbart... man såg inte publiken utan man såg en kockande kittel som lät som en skenande flok tjurar...


Har ju faktiskt en hel del film från detta ! Och i och med ljudupptagningarna som sänds så kan jag göra en najs film med bra ljud á la TE10 eller nåt...


Posted by ScuL on Nov-12-2003 16:55:

värför finns det ingen SR-P3 på satelliten


Posted by SteveTranz4ever on Nov-12-2003 17:14:

quote:
Originally posted by ScuL
värför finns det ingen SR-P3 på satelliten


Du får nöja dig med http://www.sr.se/p3


Posted by lonne on Nov-12-2003 17:24:

Re: PVD på P3 Live Ikväll 21:03

quote:
Originally posted by el_vez
edit: jag tänkte rippa...


Upploada den gärna på Stefans ftp !


Posted by Glorie on Nov-12-2003 18:02:

tre saker jag ångrar hårt att jag missa =/

1. PVD @ SMC
2. Midway
3. Fokused fest me Tiesto


Posted by St_Andrew on Nov-12-2003 19:08:

omfg! detta får man inte missa!


Posted by SteveTranz4ever on Nov-12-2003 20:05:

Fan de funkar inte ändå att rippa så jag väntar att nån annan kan skicka den till mig så jag kan jag dela med alla andra via min FTP
Kan göra ett konto som alla får tillgång till


Posted by mindshooter on Nov-12-2003 20:06:

GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD


Posted by swe_Trancer on Nov-12-2003 20:14:

hittills låter det bra
snackade dom nåt innan förresten?


Posted by St_Andrew on Nov-12-2003 20:18:

Times of our lives - OMFG I DIE!


Posted by swe_Trancer on Nov-12-2003 20:20:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Times of our lives - OMFG I DIE!



sjuuuuuukt jävla bra...kan bara tänka mig vilken känsla det va att befinna sig på dansgolvet då..

förresten, vad är det för remix på denna låt?


Posted by St_Andrew on Nov-12-2003 20:22:

quote:
Originally posted by swe_Trancer
sjuuuuuukt jävla bra...kan bara tänka mig vilken känsla det va att befinna sig på dansgolvet då..

förresten, vad är det för remix på denna låt?


pvd club mix tror jag


Posted by swe_Trancer on Nov-12-2003 20:25:

quote:
Originally posted by St_Andrew
pvd club mix tror jag


kan inte så mycket om dj'ing, men går det typ inte att man har original låten på ett spår o ett visst sound på ett annat, så man lixom remixar på plats...fattar?


Posted by ScuL on Nov-12-2003 20:37:

motorcycle

tyvärr inte AvB remix.


Posted by mindshooter on Nov-12-2003 20:40:

quote:
Originally posted by swe_Trancer
kan inte så mycket om dj'ing, men går det typ inte att man har original låten på ett spår o ett visst sound på ett annat, så man lixom remixar på plats...fattar?


kriteriet för det är att man gjort nån skitmix som bara gåt ut på att man lagt nya ljud ovanpå de gamla....majoriteten av mixar är juh omgjorda i både uppbyggnad och ofta lite i melodi oxå...så det skulle bli väldigt klrångligt...men i teorin är det juh möjligt


Posted by swe_Trancer on Nov-12-2003 20:42:

quote:
Originally posted by mindshooter
kriteriet för det är att man gjort nån skitmix som bara gåt ut på att man lagt nya ljud ovanpå de gamla....majoriteten av mixar är juh omgjorda i både uppbyggnad och ofta lite i melodi oxå...så det skulle bli väldigt klrångligt...men i teorin är det juh möjligt


men vad tror ni?
blir det inte lite tråkigt att baaara beatmixa lixom?


Posted by Glorie on Nov-12-2003 20:53:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Times of our lives - OMFG I DIE!


helt obra låt

annars ere sjukt härligt att höra publikens vrål! Mummmmmaaaa


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.