TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- PVD på P3 Live Ikväll 21:03
Pages (3): [1] 2 3 »
PVD på P3 Live Ikväll 21:03
onsdag 12 november
PAUL VAN DYK
P3 LIVE Berns, Stockholm 2003-09-23.
läser inte forumet så ofta så detta kanske är redundant info...
edit: jag tänkte rippa...
Re: PVD på P3 Live Ikväll 21:03
| quote: |
| Originally posted by el_vez onsdag 12 november PAUL VAN DYK P3 LIVE Berns, Stockholm 2003-09-23. läser inte forumet så ofta så detta kanske är redundant info... edit: jag tänkte rippa... |
Men nu e de dags uppenbarligen...
självklart kommer man lyssna och ingen Champions League som stör heller.
Jag kommer rippa... garanterat!
naaaajs...kommer få feta minnen 
fan va nice...va nån av er där? isåfall, var det mycket folk? jag menar lixom, det var på en vardag, kan ju inte vart så många. PvD kanske blev lessen

| quote: |
| Originally posted by swe_Trancer fan va nice...va nån av er där? isåfall, var det mycket folk? jag menar lixom, det var på en vardag, kan ju inte vart så många. PvD kanske blev lessen |
det var fullkommligt smockfullt! Underbar stämning och sjuuuukt med drag!!! bland det bästa jag vart på 
PvD var nog nöjd ska ni se....
tack som fan till er som rippar detta!!
| quote: |
| Originally posted by mindshooter det var fullkommligt smockfullt! Underbar stämning och sjuuuukt med drag!!! bland det bästa jag vart på ![]() PvD var nog nöjd ska ni se.... |
värför finns det ingen SR-P3 på satelliten 
| quote: |
| Originally posted by ScuL värför finns det ingen SR-P3 på satelliten |
Re: PVD på P3 Live Ikväll 21:03
| quote: |
| Originally posted by el_vez edit: jag tänkte rippa... |
tre saker jag ångrar hårt att jag missa =/
1. PVD @ SMC
2. Midway
3. Fokused fest me Tiesto
omfg! detta får man inte missa! 
Fan de funkar inte ändå att rippa så jag väntar att nån annan kan skicka den till mig så jag kan jag dela med alla andra via min FTP
Kan göra ett konto som alla får tillgång till
GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD
![]()
hittills låter det bra
snackade dom nåt innan förresten?
Times of our lives - OMFG I DIE!

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Times of our lives - OMFG I DIE! |
| quote: |
| Originally posted by swe_Trancer sjuuuuuukt jävla bra...kan bara tänka mig vilken känsla det va att befinna sig på dansgolvet då.. förresten, vad är det för remix på denna låt? |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew pvd club mix tror jag |
motorcycle 
tyvärr inte AvB remix.
| quote: |
| Originally posted by swe_Trancer kan inte så mycket om dj'ing, men går det typ inte att man har original låten på ett spår o ett visst sound på ett annat, så man lixom remixar på plats...fattar? |
| quote: |
| Originally posted by mindshooter kriteriet för det är att man gjort nån skitmix som bara gåt ut på att man lagt nya ljud ovanpå de gamla....majoriteten av mixar är juh omgjorda i både uppbyggnad och ofta lite i melodi oxå...så det skulle bli väldigt klrångligt...men i teorin är det juh möjligt |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Times of our lives - OMFG I DIE! |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.