TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- "The Dailey Addict"
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Jakhira on Nov-14-2003 15:46:

"The Dailey Addict"

Naar het idee van Pooley ga ik dus elke dag iets compleet nutteloos over een dj (proberen) zeggen. Ze gaan allemaal waar zijn btw, en euhm... we zullen zien hoe lang ik het volhoud.

#1

Armin en Shakira hebben ooit eens op een vliegtuig zitten flirten, hij heeft haar nummer niet gevraagd omdat a) ze omringd waren met security en b) armin heeft een relatie.


Posted by pooley on Nov-14-2003 15:47:

Lol that's a good one to start with

Keep em coming !


Posted by Gladius on Nov-14-2003 17:00:

lol *gossip*thread.
goed idee =)


Posted by CygnusX on Nov-14-2003 17:37:

Coole thread Pumaz, ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt


Posted by arj1o1 on Nov-14-2003 17:51:

op het eind blijven alleen de amateurdjs van het belgisch forum over


Posted by Jakhira on Nov-15-2003 22:23:

Sorry dat het laat is maar ik had een drukke dag...

#2

Tiesto mag niet eens naar trance luisteren in zijn eigen huis! Het is niet het fout van hijzelf of van zijn vriendin Monique, maar het is hun kat, Noah, die blijkbaar huilt bij het horen van onze geliefde genre...


Posted by Tiger777 on Nov-15-2003 22:48:

rofl... domme kat
Onze hond komt altijd bij mij zitten als er trance opstaat...


Posted by arj1o1 on Nov-16-2003 09:21:

heb dan zelf geen huisdier maar als ik bij een vriend ben vliegt de poes er ook altijd vandoor bij hardcore


Posted by Nabistai on Nov-16-2003 11:31:

quote:
Originally posted by arj1o1
heb dan zelf geen huisdier maar als ik bij een vriend ben vliegt de poes er ook altijd vandoor bij hardcore


Ik zou dan ook wegvliegen!


Posted by arj1o1 on Nov-16-2003 12:22:

quote:
Originally posted by Nabistai
Ik zou dan ook wegvliegen!


die opmerking had ik al verwacht


Posted by FredNova on Nov-16-2003 12:26:

#3

Ik heb gehoord dat Flight 643 niet van tiesto is, maar gevonden bij de beenhouwer hier om de hoek.
Hij was daar een kilo gehakt gaan halen en dat cdke lag daar op de grond met dat liedje op... dus de rechtmatige eigenaar gelieve u hier aan te melden.


Posted by TOR on Nov-16-2003 14:26:

^^ geloof er niks van!




neen, ik ben geen tiesto fan


Posted by Jakhira on Nov-16-2003 15:05:

Ik ook niet,en het is juist mijn bedoeling ware dingen te vertellen...
Vandaag gaan we het even serieus hebben.

#3

Lisa Dawn Rose-Wyatt (oftewel Lisa Lashes) werd op 3 november 2000 tegengehouden door de douane op een luchthaven in Nieuw-Zeeland. Ze vonden dat ze reden hadden om haar tassen te doorzoeken, Lisa had daar geen probleem mee aangezien ze "niks te verbergen had." Nadat de douane-agenten tussen haar onderbroeken en pvc-outfits had gekeken, doorgingen ze ook haar flightcases waar haar platen in zaten. Hier vonden ze 2 pillen die bestonden uit methalthine, dioxine en methamphetamine (ecstasy in de volksmond). Ze beweerde hier niks van af te weten en kon alleen maar denken dat een fan ze had gestoken als een soort cadeau'tje. Ze kreeg een boete van $1000 (500 voor de douane en 500 voor een 'goede doel'). Maar het ergste komt nog: als de douane die pillen (vergeet niet dat het om 2 pillen gaat) hadden gevonden in Kuala Lumpur, van waar ze gevlogen had, had ze levenslang kunnen krijgen!


Posted by arj1o1 on Nov-16-2003 17:06:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ook niet,en het is juist mijn bedoeling ware dingen te vertellen...
Vandaag gaan we het even serieus hebben.

#3

Lisa Dawn Rose-Wyatt (oftewel Lisa Lashes) werd op 3 november 2000 tegengehouden door de douane op een luchthaven in Nieuw-Zeeland. Ze vonden dat ze reden hadden om haar tassen te doorzoeken, Lisa had daar geen probleem mee aangezien ze "niks te verbergen had." Nadat de douane-agenten tussen haar onderbroeken en pvc-outfits had gekeken, doorgingen ze ook haar flightcases waar haar platen in zaten. Hier vonden ze 2 pillen die bestonden uit methalthine, dioxine en methamphetamine (ecstasy in de volksmond). Ze beweerde hier niks van af te weten en kon alleen maar denken dat een fan ze had gestoken als een soort cadeau'tje. Ze kreeg een boete van $1000 (500 voor de douane en 500 voor een 'goede doel'). Maar het ergste komt nog: als de douane die pillen (vergeet niet dat het om 2 pillen gaat) hadden gevonden in Kuala Lumpur, van waar ze gevlogen had, had ze levenslang kunnen krijgen!


voor de duidelijkheid dit is dus een van de weinige vrouwelijke dj's:

hoezo moet zij in Kuala Lumpur draaaien?


Posted by eieregooie on Nov-16-2003 17:18:

quote:
Originally posted by arj1o1
voor de duidelijkheid dit is dus een van de weinige vrouwelijke dj's:

hoezo moet zij in Kuala Lumpur draaaien?

Bah, wat een manwijf :S


Posted by Wildfir3 on Nov-16-2003 17:22:

Die heeft iets weg van Isabelle A


Posted by Jakhira on Nov-16-2003 21:23:

quote:
Originally posted by arj1o1
hoezo moet zij in Kuala Lumpur draaaien?


Op het "Slinky-tour"

Slinky = club in Engeland.

***ik zei toch dat ik veel nutteloze dingen weet***


Posted by Tiger777 on Nov-16-2003 21:43:

quote:
Originally posted by eieregooie
Bah, wat een manwijf :S

Inderdaad, ik had er mij meer bij voorgesteld... Zo zie je maar wat XTC aanricht


Posted by Jakhira on Nov-16-2003 21:52:

Misschien beter bijgezet : ze beweerde niet alleen dat die pillen niet van haar waren, maar dat ze ook nooit (pillen) slikt...


Posted by CygnusX on Nov-16-2003 22:16:

Er is duidelijk nood aan een thread over vrouwelijke dj's, dus om Pumaz z'n threadje te sparen verwijs ik jullie door naar de offici�le vrouwelijke dj's-thread


Posted by Tiger777 on Nov-16-2003 22:17:

En wie die thread hijackt, heeft met mij en pumaz te doen


Posted by Jakhira on Nov-16-2003 22:21:

Ahhh, wat een hechte vriendschapsband, ik word er helemaal slap van [Sarc mode off]


Posted by arj1o1 on Nov-17-2003 08:15:

quote:
Originally posted by CygnusX
Dit forum is zowat de vuilbak van TrancEaddict aan't worden.



Posted by TOR on Nov-17-2003 10:15:


Posted by Jakhira on Nov-17-2003 16:03:

# 4

Christophe Chantzis (aka Ian Van Dahl) heeft niet echt veel gedaan om de reputatie van Belgische trance te helpen. Misschien komt het door zijn hond, Airi, die een kruising is van een Jack Russell en een Chiuaua (of hoe schrijf je dat?) die ooit eens alle kabels van zijn studio doorbeten had...


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.