TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- "The Dailey Addict"
Pages (4): [1] 2 3 4 »
"The Dailey Addict"
Naar het idee van Pooley ga ik dus elke dag iets compleet nutteloos over een dj (proberen) zeggen. Ze gaan allemaal waar zijn btw, en euhm... we zullen zien hoe lang ik het volhoud.
#1
Armin en Shakira hebben ooit eens op een vliegtuig zitten flirten, hij heeft haar nummer niet gevraagd omdat a) ze omringd waren met security en b) armin heeft een relatie.
Lol that's a good one to start with 
Keep em coming !
lol *gossip*thread.
goed idee =)
Coole thread Pumaz, ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt 
op het eind blijven alleen de amateurdjs van het belgisch forum over 
Sorry dat het laat is maar ik had een drukke dag...
#2
Tiesto mag niet eens naar trance luisteren in zijn eigen huis! Het is niet het fout van hijzelf of van zijn vriendin Monique, maar het is hun kat, Noah, die blijkbaar huilt bij het horen van onze geliefde genre...
rofl... domme kat 
Onze hond komt altijd bij mij zitten als er trance opstaat... 
heb dan zelf geen huisdier maar als ik bij een vriend ben vliegt de poes er ook altijd vandoor bij hardcore 
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 heb dan zelf geen huisdier maar als ik bij een vriend ben vliegt de poes er ook altijd vandoor bij hardcore |
| quote: |
| Originally posted by Nabistai Ik zou dan ook wegvliegen! |
#3
Ik heb gehoord dat Flight 643 niet van tiesto is, maar gevonden bij de beenhouwer hier om de hoek.
Hij was daar een kilo gehakt gaan halen en dat cdke lag daar op de grond met dat liedje op... dus de rechtmatige eigenaar gelieve u hier aan te melden.
^^ geloof er niks van!
neen, ik ben geen tiesto fan
Ik ook niet,en het is juist mijn bedoeling ware dingen te vertellen...
Vandaag gaan we het even serieus hebben.
#3
Lisa Dawn Rose-Wyatt (oftewel Lisa Lashes) werd op 3 november 2000 tegengehouden door de douane op een luchthaven in Nieuw-Zeeland. Ze vonden dat ze reden hadden om haar tassen te doorzoeken, Lisa had daar geen probleem mee aangezien ze "niks te verbergen had." Nadat de douane-agenten tussen haar onderbroeken en pvc-outfits had gekeken, doorgingen ze ook haar flightcases waar haar platen in zaten. Hier vonden ze 2 pillen die bestonden uit methalthine, dioxine en methamphetamine (ecstasy in de volksmond). Ze beweerde hier niks van af te weten en kon alleen maar denken dat een fan ze had gestoken als een soort cadeau'tje. Ze kreeg een boete van $1000 (500 voor de douane en 500 voor een 'goede doel'). Maar het ergste komt nog: als de douane die pillen (vergeet niet dat het om 2 pillen gaat) hadden gevonden in Kuala Lumpur, van waar ze gevlogen had, had ze levenslang kunnen krijgen!
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Ik ook niet,en het is juist mijn bedoeling ware dingen te vertellen... Vandaag gaan we het even serieus hebben. #3 Lisa Dawn Rose-Wyatt (oftewel Lisa Lashes) werd op 3 november 2000 tegengehouden door de douane op een luchthaven in Nieuw-Zeeland. Ze vonden dat ze reden hadden om haar tassen te doorzoeken, Lisa had daar geen probleem mee aangezien ze "niks te verbergen had." Nadat de douane-agenten tussen haar onderbroeken en pvc-outfits had gekeken, doorgingen ze ook haar flightcases waar haar platen in zaten. Hier vonden ze 2 pillen die bestonden uit methalthine, dioxine en methamphetamine (ecstasy in de volksmond). Ze beweerde hier niks van af te weten en kon alleen maar denken dat een fan ze had gestoken als een soort cadeau'tje. Ze kreeg een boete van $1000 (500 voor de douane en 500 voor een 'goede doel'). Maar het ergste komt nog: als de douane die pillen (vergeet niet dat het om 2 pillen gaat) hadden gevonden in Kuala Lumpur, van waar ze gevlogen had, had ze levenslang kunnen krijgen! |

| quote: |
| Originally posted by arj1o1 voor de duidelijkheid dit is dus een van de weinige vrouwelijke dj's: ![]() hoezo moet zij in Kuala Lumpur draaaien? |
Die heeft iets weg van Isabelle A
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 hoezo moet zij in Kuala Lumpur draaaien? |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Bah, wat een manwijf :S |
Misschien beter bijgezet : ze beweerde niet alleen dat die pillen niet van haar waren, maar dat ze ook nooit (pillen) slikt...
Er is duidelijk nood aan een thread over vrouwelijke dj's, dus om Pumaz z'n threadje te sparen verwijs ik jullie door naar de offici�le vrouwelijke dj's-thread 
En wie die thread hijackt, heeft met mij en pumaz te doen

Ahhh, wat een hechte vriendschapsband, ik word er helemaal slap van [Sarc mode off] 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Dit forum is zowat de vuilbak van TrancEaddict aan't worden. |

# 4
Christophe Chantzis (aka Ian Van Dahl) heeft niet echt veel gedaan om de reputatie van Belgische trance te helpen. Misschien komt het door zijn hond, Airi, die een kruising is van een Jack Russell en een Chiuaua (of hoe schrijf je dat?) die ooit eens alle kabels van zijn studio doorbeten had...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.