TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »


Posted by Asperge on Nov-03-2003 17:27:

Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam

quote:


Cruise Terminal Rotterdam
Degenen die op 25 september aanwezig waren bij onze eerste Invited in Rotterdam kunnen beamen dat dit ongetwijfeld een bijzondere avond was. De locatie is nu eenmaal zeer indrukwekkend en leent zich perfect voor dit concept. Zowel de hoofdzaal als het restaurant heeft een prachtig uitzicht over de Maas, de Erasmusbrug en skyline van Rotterdam wat natuurlijk allemaal bijdraagt aan de sfeer. Op onze website staan al enige tijd vele foto's en sinds kort een nieuwe video. Uit de vele reacties die we hebben gekregen naar aanleiding van deze avond is gebleken dat Invited in Rotterdam zeker voor herhaling vatbaar is. Om de wensen van onze gasten tegemoet te komen zullen we op 29 januari 2004 terugkeren naar Cruise Terminal Rotterdam voor een speciale editie. Wat die avond zo speciaal zal maken wordt binnenkort bekend gemaakt via de nieuwsbrief en de website. De voorverkoop voor de zevende editie van Invited zal op zaterdag 6 december van start gaan.


Invited 6 is nog niet geweest of 7 is al aangekondigt! Ik ga er waarschijnlijk heen en dat wordt dan mijn eerste invited! Vorige keer toen Tijs in Rotterdam was zat ik Zweden dus toen kon ik helaas niet! Nu dus wel!

Ben benieuwd wie dit keer de support acts zullen zijn!


Posted by MaGiK54 on Nov-03-2003 18:35:

Zal zeker aanwezig zijn, aangezien de Invited feessies altijd zeer geslaagd zijn.


Posted by eieregooie on Nov-03-2003 19:00:

nieuwsgierig nieuwsgierig nieuwsgierig


Posted by Flipper01 on Nov-03-2003 19:31:

Ik ben benieuwd wie er naast Tijs gaat draaien..


Posted by Freezel on Nov-03-2003 20:09:

Als ik vrijdags vrij krijg van mijn afstudeerplek ben ik er zeer zekers bij

Speciale editie....ben benieuwd!


Posted by Asperge on Nov-03-2003 20:10:

quote:
Originally posted by Freezel
Als ik vrijdags vrij krijg van mijn afstudeerplek ben ik er zeer zekers bij

Speciale editie....ben benieuwd!


Haha ik moet vrijdag dan gewoon naar school maarja lekker schijt aan


Posted by total woot on Nov-03-2003 20:24:

quote:
Originally posted by Asperge
Haha ik moet vrijdag dan gewoon naar school maarja lekker schijt aan


That's the spirit!!

(same here )


Posted by MaGiK54 on Nov-04-2003 18:22:

Pleaaaaaaaaaaaaaaze let it be Armin this time.


Posted by Partyhardy! on Nov-04-2003 21:31:

Ben hier ook zeker bij!


Posted by sndh on Nov-04-2003 21:42:

Arrow

ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....

Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox?


Posted by Three 'O Three on Nov-05-2003 18:34:

quote:
Originally posted by sndh
ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....

Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox?


Volgens mij was de minimumleeftijd vorige keer 21. Kaartje kostte geloof ik 27,50.

Ik ga hier ook zeker weer bij zijn! De laatste keer was echt waanzinnig!


Posted by sndh on Nov-05-2003 18:39:

waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ word er niet goed van, ik ben maar 18....


Posted by MaGiK54 on Nov-05-2003 18:46:

quote:
Originally posted by sndh
ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....

Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox?



Leeftijd was volgens mij 18+, maar weet het niet zeker. Daar hou ik me nooit echt mee bezig. Kaarten voor feessie in R'dam waren � 27,50 (ex fee) en voorverkoop adressen zijn:

Presale at:
Panama - Amsterdam
ClubWearhouse - Amsterdam
Dance Traxx - Amsterdam
Trance Central - Haarlem
Twist & Shout - Utrecht
Funkie House - Rotterdam
Concrete - Den Haag

Hou www.invited.nl in de gaten voor meer nieuws.


Posted by TranceFool on Nov-05-2003 18:53:

quote:
Originally posted by sndh
waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ word er niet goed van, ik ben maar 18....
om die leeftijd hoef je je echt niet druk te maken hoor


Posted by sndh on Nov-05-2003 18:56:

ja zoveel weet ik daar ook neit vanaf Maar leeftijd is niet zo'n probleem dus ? Tis toch wel zonde als ik 27,50 neerleg en daarheen ga, en vervolgens door een 2.10 meter hoge gozer wordt verzocht buiten te gaan spelen....


Posted by Asperge on Nov-05-2003 19:16:

quote:
Originally posted by sndh
ja zoveel weet ik daar ook neit vanaf Maar leeftijd is niet zo'n probleem dus ? Tis toch wel zonde als ik 27,50 neerleg en daarheen ga, en vervolgens door een 2.10 meter hoge gozer wordt verzocht buiten te gaan spelen....


Ja zelfde hier, ik ben ook 18 in Januari.


Posted by Jappio on Nov-05-2003 20:12:

Hmm geen wielrenvakantie dit x en ben net terug van mn wintersport, dus dit gaat m zeker worden!


Posted by sndh on Nov-05-2003 23:01:

quote:
Originally posted by Asperge
Ja zelfde hier, ik ben ook 18 in Januari.


best wel schraal, ben je 18 en denk je alles te kunnen qua leeftijd....hebben ze dit :S


Posted by ArisE2 on Nov-06-2003 01:44:

Je hoeft je geen zorgen te maken over leeftijd enzo..

De vorige keer kwam alles zonder controle binnen..


Posted by Donna on Nov-07-2003 10:08:

quote:
Originally posted by sndh
waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ word er niet goed van, ik ben maar 18....



-Omdat t anders kutfeesten zouden zijn
-Omdat ppl tussen de 21 en 40 gewoonweg ownen

Maar probeer de hardstyle feestjes,daar ben jij de oudere,koel toch


Posted by sndh on Nov-07-2003 10:42:

Idea

nee toch maar niet...


Posted by Frankisback on Nov-16-2003 22:26:

Invited Cold Edtion

29 januari, 2004

Invited Cold Edtion
te Cruise Terminal Rotterdam

Ik weet het is alweer ff geleden invited in Cruise Terminal Rotterdam met Tiesto en Gabriel & Dresden, maar er komt weer een nieuwe Invited in Cruise Terminal Rotterdam. De lokatie daar is echt super met uit zicht over de maas van rotterdam samen met de erasmus brug.

Ja eerst nog 4 december in Panama DEZE IS INMIDDELS UITVERKOCHT, maar ik ga toch meer naar deze uitkijken.

Er is al meer nieuws uitgebracht op site van invited over 29 januari, namelijk de volgende tip:

"The Guest dj is an Essential one, known for his great shows at BBC Radio 1 and performance all over the globe"

Ik dacht eerst judgejules hij draait ook bij radio 1, maar
waarschijnlijk is het dus Pete Tong aangezien hij het programma Essential Selection presenteert

Hier vind je een radio setje van hem
Radio Show


Posted by Dj Lex on Nov-16-2003 22:30:

Bedoelen ze niet die gast die de Essential mix show presenteert? Dat is volgens mij niet Judge Jules namelijk. Pete Tong kan dat?


Posted by Frankisback on Nov-16-2003 22:31:

zou ook kunnen


Posted by magrec on Nov-17-2003 07:42:

Jah Pete Tong komt stond op zijn agenda.


Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.