TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam
| quote: |
Cruise Terminal Rotterdam Degenen die op 25 september aanwezig waren bij onze eerste Invited in Rotterdam kunnen beamen dat dit ongetwijfeld een bijzondere avond was. De locatie is nu eenmaal zeer indrukwekkend en leent zich perfect voor dit concept. Zowel de hoofdzaal als het restaurant heeft een prachtig uitzicht over de Maas, de Erasmusbrug en skyline van Rotterdam wat natuurlijk allemaal bijdraagt aan de sfeer. Op onze website staan al enige tijd vele foto's en sinds kort een nieuwe video. Uit de vele reacties die we hebben gekregen naar aanleiding van deze avond is gebleken dat Invited in Rotterdam zeker voor herhaling vatbaar is. Om de wensen van onze gasten tegemoet te komen zullen we op 29 januari 2004 terugkeren naar Cruise Terminal Rotterdam voor een speciale editie. Wat die avond zo speciaal zal maken wordt binnenkort bekend gemaakt via de nieuwsbrief en de website. De voorverkoop voor de zevende editie van Invited zal op zaterdag 6 december van start gaan. |
Zal zeker aanwezig zijn, aangezien de Invited feessies altijd zeer geslaagd zijn.
nieuwsgierig nieuwsgierig nieuwsgierig 
Ik ben benieuwd wie er naast Tijs gaat draaien..
Als ik vrijdags vrij krijg van mijn afstudeerplek ben ik er zeer zekers bij 
Speciale editie....ben benieuwd! 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Als ik vrijdags vrij krijg van mijn afstudeerplek ben ik er zeer zekers bij ![]() Speciale editie....ben benieuwd! |
| quote: |
| Originally posted by Asperge Haha ik moet vrijdag dan gewoon naar school maarja lekker schijt aan |
)
Pleaaaaaaaaaaaaaaze let it be Armin this time.
Ben hier ook zeker bij!
![]()
ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....
Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox?
| quote: |
| Originally posted by sndh ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden..... Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox? |
waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+
word er niet goed van, ik ben maar 18....
| quote: |
| Originally posted by sndh ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden..... Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox? |
| quote: |
| Originally posted by sndh waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ word er niet goed van, ik ben maar 18.... |
ja zoveel weet ik daar ook neit vanaf
Maar leeftijd is niet zo'n probleem dus ? Tis toch wel zonde als ik 27,50 neerleg en daarheen ga, en vervolgens door een 2.10 meter hoge gozer wordt verzocht buiten te gaan spelen....
| quote: |
| Originally posted by sndh ja zoveel weet ik daar ook neit vanaf Maar leeftijd is niet zo'n probleem dus ? Tis toch wel zonde als ik 27,50 neerleg en daarheen ga, en vervolgens door een 2.10 meter hoge gozer wordt verzocht buiten te gaan spelen.... |
Hmm geen wielrenvakantie dit x en ben net terug van mn wintersport, dus dit gaat m zeker worden! 
| quote: |
| Originally posted by Asperge Ja zelfde hier, ik ben ook 18 in Januari. |
Je hoeft je geen zorgen te maken over leeftijd enzo..
De vorige keer kwam alles zonder controle binnen..
| quote: |
| Originally posted by sndh waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ word er niet goed van, ik ben maar 18.... |
nee toch maar niet...
Invited Cold Edtion
29 januari, 2004
Invited Cold Edtion
te Cruise Terminal Rotterdam
Ik weet het is alweer ff geleden invited in Cruise Terminal Rotterdam met Tiesto en Gabriel & Dresden, maar er komt weer een nieuwe Invited in Cruise Terminal Rotterdam. De lokatie daar is echt super met uit zicht over de maas van rotterdam samen met de erasmus brug.
Ja eerst nog 4 december in Panama DEZE IS INMIDDELS UITVERKOCHT, maar ik ga toch meer naar deze uitkijken.
Er is al meer nieuws uitgebracht op site van invited over 29 januari, namelijk de volgende tip:
"The Guest dj is an Essential one, known for his great shows at BBC Radio 1 and performance all over the globe"
Ik dacht eerst judgejules hij draait ook bij radio 1, maar
waarschijnlijk is het dus Pete Tong aangezien hij het programma Essential Selection presenteert 
Hier vind je een radio setje van hem
Radio Show
Bedoelen ze niet die gast die de Essential mix show presenteert? Dat is volgens mij niet Judge Jules namelijk. Pete Tong kan dat?
zou ook kunnen
Jah Pete Tong komt stond op zijn agenda.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.