TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stop Tijs For Unity
Pages (2): [1] 2 »

Posted by ahp2002 on Nov-19-2003 12:18:

Stop Tijs For Unity

Posted by Dj Lex on Nov-19-2003 12:36:

LOL

Posted by TranceFool on Nov-19-2003 13:00:

hahaha, heel leuk bedacht

Posted by Flippe on Nov-19-2003 13:06:

Haha, hij is leuk!

Posted by Ding Chavez on Nov-19-2003 15:33:

Die berichtjes ernaast ook, geweldig

Posted by MaGiK54 on Nov-19-2003 15:41:

Wie heeft dit gemaakt, op de chill-out issie ook al gepost en de poster heeft het van ons forum gepikt.

Posted by ahp2002 on Nov-19-2003 16:02:

Hij is oorspronkelijk gemaakt door een sinds kort ge-bannede trance.nu member, Muttur.

hij was ge-banned omdat ie altijd mensen flamede omdat hij zo'n hekel heeft aan al die lui die tiesto & cheese muziek altijd zo ophemelen.

hij is oorspronkelijk als eerste gepost op het trance.nu forum volgens mij.

Posted by ChooChoo on Nov-19-2003 17:27:

Hij is echt gaaf ja!

Posted by snitz on Nov-19-2003 17:33:

hij's geestig

Posted by basvh on Nov-19-2003 18:24:

hij is wel geinig. Al vind ik wel dat de laatste tijd Tiesto op elk forum word afgezeken. Vooral die amerikaantjes hier op music discussion. Vorig jaar konden ze niet hard genoeg roepen tiesto rulez en nu is opeens Armin en PVD die GOD worden genoemd. Beetje triest aangezien ze hun mening 99% baseren op MP3 Livesetjes.

Posted by Ding Chavez on Nov-19-2003 18:28:

Dit is satire

Posted by raoel on Nov-19-2003 18:42:

Dat is hier toch ook bij bijna iedereen, basvh. Als het niet underground genoeg meer is, is het ook niet meer goed voor de meeste.
Als een goed nummer (te) veel wordt gedraaid is het een hitje en ineens een fout nummer.

Nu is het denk ik ook wel zo dat Ti�sto wel iets meer �hitjes� draait dan hij heeft gedaan. Het grote publiek komt daar wel voor. En wij, TA�s, willen het liefst de nieuwste knallers horen die we nog nergens hebben gehoord of nog maar net uit zijn.

Maar wat zou jij doen?
Op deze manier zit hij over een tijdje geramd voor het leven. Misschien zit hij dat al wel�
Als hij minder �hits� zou draaien, wordt hij over een tijdje gegarandeerd minder gevragen om de hype minder wordt. Mensen gaan minder tevreden naar huis, anderen lezen de (negatieve) reviews op internet of krijgen het te horen via mond op mond �reclame�. Leuk voor degenen die de scene meer volgen, maar Ti�sto vangt minder knaken.

Posted by moogwai on Nov-19-2003 18:43:

LOL.. ook dat stukje over ASOT is wel geinig

Posted by arj1o1 on Nov-19-2003 19:39:

jaja hij is leuk

Posted by M@rc on Nov-19-2003 21:38:

Haha

Posted by Remy D on Nov-19-2003 23:10:

Ben een grote fan van Tiesto en van HUMOR!! En het is niet vanwege Tiesto dat ik dit niet grappig vind!! Beetje slap had wel leuker gekund.

Posted by Glibbert on Nov-19-2003 23:42:

Hij's lachen ja

Posted by Asperge on Nov-20-2003 06:07:

Ghehe geinig plaatje

Posted by MennoB on Nov-20-2003 08:06:

Hahaha, hij is wel grappig ja. Dat berichtje over de ASOT virus ook

Posted by MennoB on Nov-20-2003 08:20:

Er is toch een site waar dat je deze site's kunt maken. Want dit is niet de eerste keer dat ik zoiets zie, met verzonnen nieuws op CNN.

Posted by raoel on Nov-20-2003 09:32:

Er is/was inderdaad zo'n site. Maar volgens mij is die offline.

Die site had precies dezelfde lay out als de echte CNN.com.
Ik wet niet of iedereen zijn eigen nieuwberichten kon plaatsen, geloof van wel.

Posted by Fkwebeman on Nov-20-2003 11:47:

Haha..
Vind dit wel grappig.
Idd erg jammer dat alles wat met Tiesto te maken heeft ineens vies is.. hij draait misschien idd wel meer �hitjes� in zijn sets dan eerder, maar dat wil toch 80% van het publiek dat voor hem komt.. Hij is een dj die doet wat het overgrote deel van het publiek van hem verlangt, althans op de grote feesten, feestje bouwen met nummers die de mensen kennen.. (af en toe wat onbekends er door..)

En das wel jammer, maar zo gaat dat nou eenmaal. Zolang het maar niet t� wordt. Als Armin ineens nummer 1 wordt of anderzins meer in de belangstelling komt (of welke dj dan ook) is het vast ook snel genoeg �over�

Posted by DjRV on Nov-20-2003 12:13:

wtf verstaan jullie eigenlijk onder hitjes,wat is jullie definitie daarvan?

Posted by DjRV on Nov-20-2003 12:16:

quote:
Originally posted by Remy D
Ben een grote fan van Tiesto en van HUMOR!! En het is niet vanwege Tiesto dat ik dit niet grappig vind!! Beetje slap had wel leuker gekund.

!eens,dit is nivo telletubbies humor. again vraag ik me af wat de definitie is voor "cheese" voor de mensen die het woord zovaak gebruiken.

Posted by Fkwebeman on Nov-20-2003 12:30:

Hitjes.. volgens mij nummers die �commercieel� gaan.. maar wat mij betreft is alles zodra het in massa (dus voor verkoop) gedrukt wordt, al commercieel, of iedereen het nou kent of niet..
Als je ergens immers geld mee wilt verdienen is het commercieel, daarom is het zo lekker om bv de dance-afkrakers te flamen door te zeggen dat h�n muziek ook commercieel is. (ik bedoel, welke band verkoopt nou geen cd�s, als het niet in de winkel is, dan is het wel na een optreden ofzo)
Hitjes, volgens mij worden er ook de �doodgedraaide� nummers mee bedoeld.. (of waar het gehele publiek op reageert)

Voor mij is een 'hitje' een nummer dat puur voor de top40 is gemaakt..

Overigens, zolang het maar lekker hoort, vind ik bijna alles best in een set.. (qua nummers)

Pages (2): [1] 2 »