TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Aan al onze dj's
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Jakhira on Nov-19-2003 14:27:

Aan al onze dj's

Welke setup gebruiken jullie allemaal?


Posted by eieregooie on Nov-19-2003 14:38:

2x Technics SL-1210M3D
2x Ortofon Concorde Pro
1x Dateq XTC
1x Pioneer SE-450


Posted by basd on Nov-19-2003 14:49:

2x Gemini PT-2400
2x Ortofon OM Pro
1x Gemini PS626i (voorlopig, wil een upgrade maar heb geen geld.. voorlopig doet ie het nog prima trouwens)
1x ProDJuser SPL127 (prima ding voor dat geld)

still to buy:

setje actieve monitoren, sinds mijn verhuizing staat mijn stereo TE ver weg om als redelijke monitor dienst te doen.


Posted by Jakhira on Nov-19-2003 14:59:

2x Stanton STR8-100
2x Stanton Discmaster II
1x Vestax PMC-55 (pas gekocht )
1x Sony MDR-V700DJ

Allemaal zilver (behalve carts), speciaal om moeilijk te doen...


Posted by pooley on Nov-19-2003 15:05:

Kan iemand een en paar foto's nemen?
Wil het wel eens zien, meeste zegt me niks (alleen technics, stanton rodec, gemini feitelijk)

Ik zou der zo zooo graag mee beginnen maar durf niet (geld, elke week platen, naalden , ...)

Nog een vraagje, die mixers, filteren die de volledige bas eruit. Want waar ik soms draai (met cd's) gaat dat dus niet. Je hoort em altijd nog.


Posted by Jakhira on Nov-19-2003 15:11:

quote:
Originally posted by pooley
Kan iemand een en paar foto's nemen?
Wil het wel eens zien

Ik kan pix van het internet hier plakken, maar mijn kamer nemen niet (geen digitaal kodak of scanner)
quote:
die mixers, filteren die de volledige bas eruit. Want waar ik soms draai (met cd's) gaat dat dus niet. Je hoort em altijd nog

Vrijwel volledig ja, maar dat wil niet zeggen dat je de kick niet hoort, want een kick heeft ook middenfrequenties...


Posted by pooley on Nov-19-2003 15:21:

Posten die pics

En wat cost nu zo'n installatie?
2*platen + 1 mixertje
versterker - boxen - cd spelers heb ik :s


Posted by Jakhira on Nov-19-2003 15:24:





Posted by basd on Nov-19-2003 15:25:

quote:
Originally posted by pooley
Posten die pics

En wat cost nu zo'n installatie?
2*platen + 1 mixertje

Heb helaas geen pics, en geen digicam EN ik ben niet in Nederland

Mijn TTs en mixer kostten bij elkaar 1000 euro.. 400 per stuk voor de TTs, 200 voor de mixer (daar is dus redelijk op bezuinigd)..


Posted by Jakhira on Nov-19-2003 15:26:

quote:
Originally posted by pooley
En wat cost nu zo'n installatie?


Dat kan enorm verschillen, als je wil kan je een mixer van 100'000 frank kopen, of een van 3000 frank...


Posted by basd on Nov-19-2003 15:27:

quote:
Originally posted by pooley
Nog een vraagje, die mixers, filteren die de volledige bas eruit. Want waar ik soms draai (met cd's) gaat dat dus niet. Je hoort em altijd nog.

Hangt helemaal van je mixer af..

Meestal staat bij de specificaties wel een bepaald aantal dB bij je EQ.. Hoe meer negatief, hoe meer het geluid weggefilterd wordt (-16/-20 is redelijk normaal geloof ik). Gaat trouwens niet altijd ten goede van je geluidskwaliteit, weet bijvoorbeeld dat de Behringer DJX700 -32 heeft, en dat niet iedereen daar even blij mee is (dus moet je je EQ dan niet helemaal dicht draaien)..

Enne inderdaad, een bass heeft ook middentonen, dus de enige manier om em stil te krijgen is je fader naar beneden halen


Posted by Wildfir3 on Nov-19-2003 16:14:



*trots*

En mijn vinyls staan ook online
hierzo


Posted by Tiger777 on Nov-19-2003 16:38:

1 ST100 van Stanton
1 Q30 van JB systems
2 ortofon Concorde Pros
1 VMX300


Foto'tjes heb ik binnekort, een lijst: daar wordt aan gewert

Ik de toekomst wil ik nog een DJpro2000 koptelefoon kopen, maar da's alleen als der na mijn aankoop van vinyls nog geld overschiet.


Zo'n platenborsteltje is besteld, normaal komt dat volgende week toe.


Posted by eieregooie on Nov-19-2003 17:02:

Mijn verzameling

per vandaag


Posted by pooley on Nov-19-2003 17:07:

Omg dat zijn er veel ei

En shit 1000+ voor alles, naja, ofwel sparen ofwel kinnekloppen.

Boehoe :/
thx for the info though


Posted by Gladius on Nov-19-2003 17:07:

quote:
Originally posted by eieregooie
Mijn verzameling

per vandaag


good lord 0_o


Posted by eieregooie on Nov-19-2003 17:19:

quote:
Originally posted by pooley
En shit 1000+ voor alles, naja, ofwel sparen ofwel kinnekloppen.

Ach joh... ik was nog veel meer kwijt...


Posted by Jakhira on Nov-19-2003 17:27:

quote:
Originally posted by Tiger777
1 ST100 van Stanton


De straight-arm moest je kopen, die is beter tegen skips...

Ik zal ook maar een lijstje maken zeker...


Posted by eieregooie on Nov-19-2003 17:43:

quote:
Originally posted by Pumaz
De straight-arm moest je kopen, die is beter tegen skips...

Ligt maar net aan wat je met je TT's wil doen...


Posted by pooley on Nov-19-2003 17:58:

eieren klutsen !


Posted by Eagle` on Nov-19-2003 18:46:

Ik peis da mijn gear in men sig staat, no sure though


edit: ja dus


Posted by Nabistai on Nov-19-2003 18:51:

stanton st90
stanton st100 (otofon concorde naaldjes)
vmx300
een stereoketen
ne brolkoptelefoon geleend van die schurk tiger777 (merci tiger)
en een 60tal goeie vinyltjes



en ook een casio keyboard ma daar kan ik ni op spelen


Posted by Eagle` on Nov-19-2003 19:17:

Vinyllist


Posted by pooley on Nov-19-2003 23:05:

Waarom die verandering van Technics naar Stanton?

Technics afgedaan? Te duur?


Posted by basd on Nov-20-2003 07:31:

Mijn techno (+ een paar klassiekers) lijst staat hier:

http://www.discogs.com/~basd

Progressive heb ik er bijna evenveel, maar die ga ik voor het grootste deel verkopen.. Alleen de echt goede platen wil ik daarvan bewaren, en nog aanvullen met spacey progressive breaks-platen (zoals Pole Folder - Dust en Sasha - Wavy Gravy, maar ook Infusion - Legacy (jxl remix).. Vind ik wel een mooie stijl om een leuke verzameling van aan te leggen..


Van trance heb ik ook nog een stuk of tien platen, alleen diegene die ik echt goed vind..

Carlos - The silmarillia
Gouryella - Tenshi
Gouryella - Ligaya
Motorcycle - ATRC
Eon - Pocket damage
System F - Solstice & Out of the Blue remix
System F - Out of the Blue
Viframa - Cristalle
Blackhole COllection (die met Vimana en Aria - Dido)
Armin - Communication
Push - Till we meet again
zoiets..

Koop alleen trance die ik echt heeel goed vind (en dat zijn er niet veel)


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.