TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 3...2...1... Happy New Year!
Pages (2): [1] 2 »
3...2...1... Happy New Year!
Zoals ik in de andere thread al vroeg: wat gaan de mensen doen van oud naar nieuw?
Ikzelf DENK da'k naar de nacht ga in de brabanthallen hier in Leuven, bij gebrek aan iets beters... TMF Megadance here we come, whahaha
Anywayz, the booze will make things right 
be-ta need threads dude
Ik heb ook pas examens in Januari, maar 4 op 2 weken.
Nieuwjaar, samen met ons jeugdhuis, vanaf 18.30 beginnen eten (apperitif, hapjes, tafelen via traiteur ... soep (zelf) + koud buffet dus en dan desert).
Tkost 50� elk jaar, eten + all you can drink van wijn tot cola lemon tot water of breezer...
Tegen 11-11.30 tafels allemaal opzij en muziek opengooien en tkan beginnen.
Tis gewoon ne grote groep (40-60) man samen, iedereen kent mekaar en tis fun en zuipen...
Meestal gaan die feestjes door tot 4-5-6 uur, maar als er in de 'markthal' (feestzaal, waar 800-1500 man komt, paar km verder) iets te doen valt ist met den bus daarheen tegen 3u
Enigste nadeel, alternatieve en domme ambiance muziek zowel in onze zaal als in die andere zaal...
Ooit zal ik eens een nieuwjaar vieren met zwaar uit te gaan op men favoriete muziek (vb. eerst dinerke, dan vertrekken en feesten tot s morgens vroeg op trance)
Naja, we shall see
Ik moet zoals de voorbije 2 jaar met neven en nichten naar een saaie muziekfeestje gaan die godskitchen noemt
YOU GOT TO BE KIDDING !!!
grootmoedereskitchen of echt THE godskitchen ? :/
!
i!i!!i
| quote: |
| Originally posted by pooley YOU GOT TO BE KIDDING !!! grootmoedereskitchen of echt THE godskitchen ? :/ ! i!i!!i |
)
Is er plaats in de koffer? 
| Originally posted by pooley Is er plaats in de koffer? |
| Originally posted by pooley Is er plaats in de koffer? |
Zeg ej, ik was eerst 
Aanschuiven
Maar ik heb altijd wel iemand zin in iemand lekkers naast mij 
wink tiger wink -)
euh... nee, sorry, maar ik kan niet mee, ik heb andere afspraken
***sluipt weg van pooley***

Hehe dont get me wrong, ik zou ook iets anders doen dan da zenne, ma hier in halle ist echt wel nog tien keer erger/saaier dan op da gedoe. Moest er ergens een lekker trancefeestje zijn (da betaalbaar is) dan zouk daar wel naartoe trekken, believe me
/me wilt ook naar godskitchen 
ja, tis juist, hier is ook NIKS te doen met nieuwjaar... 

| Originally posted by Pumaz Godskitchen ligt op 300m |
Denk eens aan het negatieve... tss 9 en 7 is het daar nogal lawaaierig...
Sterf pumaz! Of adopteer mij! 
ja, om dan nog maar te zwijgen over al dat naar-trance-luisterend krapuul

newyear @ baccardys
er zal trance genoeg zijn!
www.baccardys.com
greets
| Originally posted by LEACH newyear @ baccardys er zal trance genoeg zijn! www.baccardys.com greets |
Bacardi?
Das een drankje toch?
Was dat nie van de BrEeZaH?
rofl, als dat geen reclame is, dan weet ik het niet meer... 
peis dat leach promo boy geworden is voor den bacardys *-)
en hij betaald is voor elke nieuwe klant die hij aanbrengt 
Das ne fulltime propper, lloret is dood he in de winter, dan maar ergens anders gaan proppen !!
Volgens mij heeftie het nog nooit over iets anders gehad dan Baccardy's... Volgens mij WIL er al helemaal niemand van hier meer naartoe... We zijn er al op uitgekeken voor we er geweest zijn