TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Josh Bright @ Off_Corso
Josh Bright @ Off_Corso
Het is heeeel lang geleden dat ik hier gepost heb, maar ik heb jullie nu zeker wat te melden.
Je kan het zien als spam, maar zo is het niet bedoelt.
Voor degenen die kunnen is het gewoon een tof goedkoop feestje
waar gaat het over:
25 November, morgen dus, zal ik weer eens voor ��n van de weinige keren achter de wheels of steel staan.
Het gaat om een semi-schoolparty van de opleiding communicatie & multimedia design, wat betekent dat mensen die niet op de opleiding zitten ook gewoon kunnen joinen.
De kaartverkoop geeft op het moment nog ruimte zat, dus het is geen probleem als er mensen hier naar toe zouden willen gaan (graag zelfs
)
Het Feest:
Naam: FONK!
Datum: 25-11-03 (morgen dus, zal het grootste probleem voor velen hier zijn)
Tijd: 22.00 tot 5.00
Entree: 5 euro!
Line up:
Vanaf 22.00 tot 23.30 is de lounge geopend met eerst wat 70s/80s sounds en daarna een electro set van de nachtzusters
23.30 gaat de lounge dicht en wordt de mainhall geopend, het feest kan dan echt losbarsten.
Ik draai onder de naam 'Josh Bright', waarmee ik een progressieve, techy house set ga neer zetten.
Timetable:
Lounge
22.00 - 22.30 Special Guest (uk) (70s/80s)
22.30 - 23.30 Nachtzusters (Electro)
Mainhall
23:30 - 00:30 Josh Bright (Progressive/Tech house)
00:30 - 01:30 G-Fonk (Hip-hop/Funky house)
01:30 - 02-30 Littlestairwaydown (Techno)
02:30 - 03:30 Sinner (Drum & Base)
03:30 - 04:30 Matis (Old skool house)
04:30 - 05:00 Back 2 back (Mixed)
Degenen die kunnen zie ik morgen dus!
sja goeie muziek en een leuke avond voor weinig geld is natuurlijk altijd leuk! Echt jammer dat ik niet kan

Spammert reclamemakert 
Maakt niet uit hoor!
Cool dat je zelf op dit feest draait, maar jammergenoeg kan ik in ieder geval niet komen. Moet weer werken de dag erna!
He, maar ik ben wel benieuwd wat van je te horen! Als je ergens een set online hebt staan, roep dan ff...ben wel benieuwd!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Spammert reclamemakert ![]() Maakt niet uit hoor! Cool dat je zelf op dit feest draait, maar jammergenoeg kan ik in ieder geval niet komen. Moet weer werken de dag erna! He, maar ik ben wel benieuwd wat van je te horen! Als je ergens een set online hebt staan, roep dan ff...ben wel benieuwd! |
Zoow ook ik ben eindelijk weers eens op het forum. Lang weggeweest computer stuk enzo, geen internet, stage en nog meer andere onzin.
Ook veel feesies in offcorso deze week morgen is rivio revolutions feest voor informatica studenten met oa: ricky rivaro, marcella, roog en wat vrienden van de djs.
En donderdag weer een Dance Again met als gast dj erick e. Allemaal komen dus.
Origin X veel plezier en succes met draaien!!
DIRKSLAND UNITED 
Zo dat zit er ook weer op. Zeer geslaagd feest, lekkere opkomst, top sfeertje.
Mijn set zelf ging ook top. Ik moest 1 uur draaien ipv 23.30, wat erg goed uitpakte.
Na 12 uur werden de mensen lekker in de stemming gebracht met breaks tot 1 uur toen ik moest. Ik liet de laatste plaat van de vorige dj uitdraaien en gunde hem een applaus door niet gelijk mijn plaat erin te gooien. En toen ineens... BAM de beats van 'ride' klonken door de speakers, de mensen gingen los. Maar na de break (omg wat een fantastisch nummer toch) werd de tent pas echt afgebroken.
Zonder meer mijn mooiste dj avond tot nu toe.
Hier is de tracklist voor de liefhebbers
Josh Bright Live @ Off_Corso 25-11-03
01 Chable & Bonnici � Ride
02 PQM - You Are Sleeping (PQM Meets Luke Chable Vocal Pass)
03 Bubble Audio Workx - Two Months Off (Greek Salad Cheeky Mix)
04 Solid Sessions � Janeiro (James Holden Remix)
05 Nathan Fake � Outhouse
06 Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden 'Lo-Tek Analog' Dub)
07 Spacejunk � Spacejunk
08 Liquid Overdose - Contact (Martin Eyerer Remix)
09 Mauro Picotto - Playing Footsie
10 Josh Bright - Untitled Techno Promo
Zo super lekker setje man!
heel erg kicke!
en draaide je die lo-tek analog dub vanaf plaat? want die zoek ik nog steeds, heb de "verkeerde" hi-tek mix gekocht namelijk!
(wat is het label plus labelcode van die versie?)
Verder ziet het er echt heerlijk uit! en hoe werd je eigen productie ontvangen?

| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Zo super lekker setje man! heel erg kicke! en draaide je die lo-tek analog dub vanaf plaat? want die zoek ik nog steeds, heb de "verkeerde" hi-tek mix gekocht namelijk! (wat is het label plus labelcode van die versie?) Verder ziet het er echt heerlijk uit! en hoe werd je eigen productie ontvangen? |