TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Norden
OT: Norden
Jag funderar p� hur m�nga aktiva TAs fr�n Norden vi har som springer f�rbi SWETA (Svenska TA) som inte �r Svenskar...
Jag tycker det �r kul att se lite Norska & Finska TAs som springer runt h�r 
Vilka �r ni ? En del k�nner man till men det kanske finns dom som inte ger sig till k�nna som bara springer f�rbi...

Som ni ser finns det inget val f�r Svenskar s� l�t bli att r�sta om du e en Svenne 
jag �r fr�n Sverige!!!! men jag/vi fick/kunde ju inte r�sta.. *snyft* 
Om �land �r med s� ska v�l i r�ttvisans namn �ven Gr�nland och F�r�arna vara med? 
| quote: |
| Originally posted by TrancE_GyLLe jag �r fr�n Sverige!!!! men jag/vi fick/kunde ju inte r�sta.. *snyft* |

| Originally posted by reveal Om �land �r med s� ska v�l i r�ttvisans namn �ven Gr�nland och F�r�arna vara med? |

| Originally posted by SteveTranz4ever Gr�nland och F�r�arna tillh�r Danmark... |
Island 
![]()
(F�r den som vill veta: Skandinavien utg�rs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas �land, F�r�arna och Gr�nland, vilket inte g�rs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig �nd�
)
| Originally posted by reveal (F�r den som vill veta: Skandinavien utg�rs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas �land, F�r�arna och Gr�nland, vilket inte g�rs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig �nd� ) |
snyft f�r inte r�sta....
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag gillar Scandinaver lite mer �n alla andra ![]() |
Sk�nt att man slipper r�sta 
Ha ha ha... knasbollar
Vi har ju den h�r tr�den jueeeehttp://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=23874 
Scul... jag r�knar dig som halvSvensk halv Holl�ndare 
norsk jeg 
| Originally posted by netroM norsk jeg |

skal pr�ve 
Finland 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jo men �l�nningar vet jag att de finns |
50/50 svensk isl�ndsk... f�dd o uppvuxen i sverige, men kryssa isl�nning �nd�... de har sk�nare k�nsla f�r livet �n svenskar =)
kan du inte utvidga lite o l�gga till ryssland.. f�r mina polare e hel s�ker ibland p� att jag e ryss.. hehe 
Lyfta upp
S�g just en ny Norsk filur vara h�r inne � kika lite...
Hei hei
Titter jo innom st�tt og stadig jeg, bare dumt at jeg ikke har f�tt truffet dere p� fest enda, trass i at jeg har v�rt i b�de J�nk�ping og Stockholm. Det f�r vi vel pr�ve � fikse p� n�r jeg blir 20 i Februar