TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het beste van Van Kooten en de Bie


Posted by jp on Nov-24-2003 19:52:

Het beste van Van Kooten en de Bie

Mijn favo's: de vieze man (35:15 min) en de alleenstaande vandaal (18:00 min), maar ook de Duitse leraar, Dirk en Klazien zijn fantastisch

realmedia stream: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream.../bb.20031116.rm

windows media stream: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...bb.20031116.asf


Posted by arj1o1 on Nov-24-2003 19:55:

de vieze man was ook prachtig in kopspijkers twee weken geleden


Posted by Passiva on Nov-24-2003 19:58:

Ja die is zo leuk Geloof dat 2 weken geleden ook bassie erbij was. Ging toen over die ruzie met Adriaan.

"Bassie en ...... , Bassie en .... , zie je Bassie staan ... dan zit Adriaan thuis met een vervelende chemokuur."

Uberlol heb ik gehad.


Posted by Remy D on Nov-24-2003 20:15:

quote:
Originally posted by Passiva
Ja die is zo leuk Geloof dat 2 weken geleden ook bassie erbij was. Ging toen over die ruzie met Adriaan.

"Bassie en ...... , Bassie en .... , zie je Bassie staan ... dan zit Adriaan thuis met een vervelende chemokuur."

Uberlol heb ik gehad.

Dat was echt te GOED!!!

"Adriaan loopt op het moment alleen maar te kankeren"


Posted by ryo on Nov-24-2003 20:15:

De alleenstaande vandaal is echt geweldig, hondelulluh!

Bassie was ook super ja (net als de andere typetjes van Stan van gtst), wel grappig zo'n ingezonden brief in Metro van iemand die er de humor niet van kon inzien


Posted by Remy D on Nov-24-2003 20:16:

quote:
Originally posted by ryo
De alleenstaande vandaal is echt geweldig, hondelulluh!

Hier heb ik ook erg hard om gelachen!!!


Posted by pooley on Nov-24-2003 20:46:

Haha die 2 fragmenten zijn echt wel goed, vooral die hooligan )


Posted by basvh on Nov-24-2003 21:47:

vroeger luisterde we thuis platen en cds van hun. Radio giraffe was altijd tof, sekslijn, de videoKeizah, de tegenpartij, enzo kan ik nog uren doorgaan. heb die best of nogniet gezien wel opgenomen


Posted by Djeebie on Nov-24-2003 21:57:

Van Kooten en De Bie zijn echt heel goed. Zo lachen dit

De Vieze Man klimt in een lantaarnpaal is trouwens ook erg leuk en die ene met de kuikentjes voor de Pasen

Die aflevering van de Alleenstaande Vandaal dat 'ie als groep behandeld wil worden is ook heel goed. "Want als alleenstaande vandaal verniel ik wel eens voor drie als ik echt kwaad ben, maar ze behandelen me nooit als groep. Dat zijn toch je reinste nazipraktijken"


Posted by jp on Nov-24-2003 22:01:

Ga toch maar eens die DVD box scoren. Ik was 8 of zo toen ik ze voor de eerste keer op tv zag, en sindsdien altijd grote fan geweest. Pas later begin je steeds meer en meer grappen te snappen



quote:
Koos Koets en Robbie Kerkhof, Oudere Jongeren
"Hee, Koos! Heb je nog zo'n methyleendioxymethamfetaminepil voor me?"
"Je bedoelt XTC, Rob?"
"Ja! Mozes Kriebel, ik kan die naam maar niet onthouden!"


Posted by snitz on Nov-24-2003 22:34:

WO IST DER BAHNHOFF is ook zon megastukje


Posted by Ding Chavez on Nov-25-2003 10:42:

quote:
Originally posted by snitz
WO IST DER BAHNHOFF is ook zon megastukje


Heb ik ook om in een scheur gelegen "do ist der bahnhof!"


Posted by Ries'79 on Nov-25-2003 11:50:

Ik wil hellemaal geen kerstboom, ik wil alleen een lekker blond wijf met grote ronde borsten. Met haar op wintersport en elkaar insmeren met sneeuw MAAR JA IK HEB ALLEEN MIJN MOEDER EN DAAR BEN IK VOOR BEHANDELD!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.