TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het beste van Van Kooten en de Bie
Het beste van Van Kooten en de Bie
Mijn favo's: de vieze man (35:15 min) en de alleenstaande vandaal (18:00 min), maar ook de Duitse leraar, Dirk en Klazien zijn fantastisch
realmedia stream: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream.../bb.20031116.rm
windows media stream: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...bb.20031116.asf
de vieze man was ook prachtig in kopspijkers twee weken geleden 
Ja die is zo leuk
Geloof dat 2 weken geleden ook bassie erbij was. Ging toen over die ruzie met Adriaan.
"Bassie en ...... , Bassie en .... , zie je Bassie staan ... dan zit Adriaan thuis met een vervelende chemokuur."
Uberlol heb ik gehad. 
| quote: |
| Originally posted by Passiva Ja die is zo leuk Geloof dat 2 weken geleden ook bassie erbij was. Ging toen over die ruzie met Adriaan. "Bassie en ...... , Bassie en .... , zie je Bassie staan ... dan zit Adriaan thuis met een vervelende chemokuur." Uberlol heb ik gehad. |
De alleenstaande vandaal is echt geweldig, hondelulluh!
Bassie was ook super ja (net als de andere typetjes van Stan van gtst
), wel grappig zo'n ingezonden brief in Metro van iemand die er de humor niet van kon inzien
| quote: |
| Originally posted by ryo De alleenstaande vandaal is echt geweldig, hondelulluh! |
Haha die 2 fragmenten zijn echt wel goed, vooral die hooligan
)
vroeger luisterde we thuis platen en cds van hun. Radio giraffe was altijd tof, sekslijn, de videoKeizah, de tegenpartij, enzo kan ik nog uren doorgaan. heb die best of nogniet gezien wel opgenomen
Van Kooten en De Bie zijn echt heel goed. Zo lachen dit
De Vieze Man klimt in een lantaarnpaal is trouwens ook erg leuk en die ene met de kuikentjes voor de Pasen
Die aflevering van de Alleenstaande Vandaal dat 'ie als groep behandeld wil worden is ook heel goed. "Want als alleenstaande vandaal verniel ik wel eens voor drie als ik echt kwaad ben, maar ze behandelen me nooit als groep. Dat zijn toch je reinste nazipraktijken" 
Ga toch maar eens die DVD box scoren. Ik was 8 of zo toen ik ze voor de eerste keer op tv zag, en sindsdien altijd grote fan geweest. Pas later begin je steeds meer en meer grappen te snappen 

| quote: |
| Koos Koets en Robbie Kerkhof, Oudere Jongeren "Hee, Koos! Heb je nog zo'n methyleendioxymethamfetaminepil voor me?" "Je bedoelt XTC, Rob?" "Ja! Mozes Kriebel, ik kan die naam maar niet onthouden!" |
WO IST DER BAHNHOFF is ook zon megastukje
| quote: |
| Originally posted by snitz WO IST DER BAHNHOFF is ook zon megastukje |
"do ist der bahnhof!"
Ik wil hellemaal geen kerstboom, ik wil alleen een lekker blond wijf met grote ronde borsten. Met haar op wintersport en elkaar insmeren met sneeuw MAAR JA IK HEB ALLEEN MIJN MOEDER EN DAAR BEN IK VOOR BEHANDELD!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.