TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vote: America's Favourite DJ
Vote: America's Favourite DJ
America's Favourite DJ is weer begonnen en wordt het deze keer weer een award voor Tiesto of Armin
Vorig jaar was het Bad Boy Bill trouwens
Iig, je moet dus 3 dj's aanklikken en dan een top 3 maken. Dan krijg je een mailtje met een link ter bevestiging en hoppa. Bovendien maak je kans op 500 random cd's van diverse maatschappijen.
Sat�
Trouwens, of ik keek er te snel overheen maar vet nep dat Markus Schulz er niet in staat!
D:Fuse is dan wel weer geweldig 
Ik had trouwens lekker cheesy 1) Tiesto 2) Armin 3) Ferry gekozen... Holland representing!! 
Bad Boy Bill is wel ontzettend populair in Amerika, dus zo heel gek is dat allemaal niet, het is nou eenmaal wel bekend dat ze daar niet helemaal dezelfde smaak hebben als wij hier..
Vond em trouwens op Mayday dit jaar best leuk maar ook niet meer dan dat..
Voor die poll ga ik trouwens niet stemmen, staat precies 1 DJ in die mijn stem verdient op het moment (Misstress Barbara), en dat zijn er twee te weinig 
1. Ti�sto
2. Ferry Corsten
3. Armin van Buuren
Ja ik heb ook al gestemd, kreeg een mail hierover en heb gestemd op Armin, Sander en Tiesto 
| quote: |
| Originally posted by Chicane Trouwens, of ik keek er te snel overheen maar vet nep dat Markus Schulz er niet in staat! |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! dus voor Markus hebben we nu nog 499 mails nodig |
Het kan misschien aan mij liggen, maar America's Favourite Dj zou toch door Amerikanen bepaald moeten worden? Ik weet niet of bij de Dutch Dj Award ook de hele wereld mee kon stemmen, maar dat is dan hetzelfde idee.
Mijn stem is iig gegaan naar:
1) Sander Kleinenberg
2) James Holden
3) Deep Dish
Die kunnen iedere extra stem wel gebruiken geloof ik 
Hehehe idd id&t heeft ook alle buitenlandse stemmen niet mee laten tellen met de dutch dj award maar goed heb toch ff gestemd.
1) sander kleinenberg
2) Jemes Sabiellaa
3) Dennie Houwells
waar zijn g&d 
| quote: |
| waar zijn g&d |
Jij ik wilde ook Markus op 1 en G&D op 2 en Armin op 3! Tiesto wint deze toch wel daar niet van.
Markus verdient echt wel wat meer respect. Ik merk dat ie de laatste paar weken niet meer zo spraakzaam is op de GDJB-chat en er zitten ook minder users op de chat.
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman morgen ff via m'n andere emails ander lijstje met meer NL trots inleveren.. trouwens, ik zag gielen niet zo snel, heb ferry maar gedaan |
m.i.k.e. staat er ook niet in 
geen 1 belgische denk ik
naja
Armin - tiesto - sinclair dan maar
Dan maar cheesy...
1 Tiesto
2 Armin
3 Ferry
hmm ach ja, ze hebben ook voor George Bush gestemd als president, dus ik denk dat een of andere amerikaanse dodo het wel weer wordt
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.