TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vote: America's Favourite DJ

Posted by Chicane on Nov-25-2003 08:32:

Vote: America's Favourite DJ

America's Favourite DJ is weer begonnen en wordt het deze keer weer een award voor Tiesto of Armin Vorig jaar was het Bad Boy Bill trouwens

Iig, je moet dus 3 dj's aanklikken en dan een top 3 maken. Dan krijg je een mailtje met een link ter bevestiging en hoppa. Bovendien maak je kans op 500 random cd's van diverse maatschappijen.

Sat�

Posted by Chicane on Nov-25-2003 08:46:

Trouwens, of ik keek er te snel overheen maar vet nep dat Markus Schulz er niet in staat!

D:Fuse is dan wel weer geweldig

Ik had trouwens lekker cheesy 1) Tiesto 2) Armin 3) Ferry gekozen... Holland representing!!

Posted by basd on Nov-25-2003 09:14:

Bad Boy Bill is wel ontzettend populair in Amerika, dus zo heel gek is dat allemaal niet, het is nou eenmaal wel bekend dat ze daar niet helemaal dezelfde smaak hebben als wij hier..

Vond em trouwens op Mayday dit jaar best leuk maar ook niet meer dan dat..

Voor die poll ga ik trouwens niet stemmen, staat precies 1 DJ in die mijn stem verdient op het moment (Misstress Barbara), en dat zijn er twee te weinig

Posted by MennoB on Nov-25-2003 09:26:

1. Ti�sto
2. Ferry Corsten
3. Armin van Buuren

Posted by Partyhardy! on Nov-25-2003 09:41:

Ja ik heb ook al gestemd, kreeg een mail hierover en heb gestemd op Armin, Sander en Tiesto

quote:
Originally posted by Chicane
Trouwens, of ik keek er te snel overheen maar vet nep dat Markus Schulz er niet in staat!

ja precies! Deze lijst is grotendeels gebaseerd op de dj top 100 van vorige maand en daar stond Markus ook niet in. Maar je kunt dus een mail sturen naar [email protected] als je vind dat een dj er w�l bij moeten komen te staan. Wanneer 500 mensen dezelfde Dj erbij willen, zetten ze hem erbij. dus voor Markus hebben we nu nog 499 mails nodig

Posted by Chicane on Nov-25-2003 10:21:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
dus voor Markus hebben we nu nog 499 mails nodig

498 and counting down!

Posted by Ding Chavez on Nov-25-2003 10:37:

Het kan misschien aan mij liggen, maar America's Favourite Dj zou toch door Amerikanen bepaald moeten worden? Ik weet niet of bij de Dutch Dj Award ook de hele wereld mee kon stemmen, maar dat is dan hetzelfde idee.
Mijn stem is iig gegaan naar:

1) Sander Kleinenberg
2) James Holden
3) Deep Dish

Die kunnen iedere extra stem wel gebruiken geloof ik

Posted by magrec on Nov-25-2003 11:05:

Hehehe idd id&t heeft ook alle buitenlandse stemmen niet mee laten tellen met de dutch dj award maar goed heb toch ff gestemd.

1) sander kleinenberg
2) Jemes Sabiellaa
3) Dennie Houwells

Posted by arj1o1 on Nov-25-2003 13:14:

waar zijn g&d

Posted by Fkwebeman on Nov-25-2003 16:13:

quote:
waar zijn g&d

499

mijn lijstje

1) Tiesto 2) Armin 3) Ferry

lekker makkelijk, snel klaal.

morgen ff via m'n andere emails ander lijstje met meer NL trots inleveren..

trouwens, ik zag gielen niet zo snel, heb ferry maar gedaan

Posted by Creamfields23 on Nov-25-2003 22:21:

Jij ik wilde ook Markus op 1 en G&D op 2 en Armin op 3! Tiesto wint deze toch wel daar niet van.

Markus verdient echt wel wat meer respect. Ik merk dat ie de laatste paar weken niet meer zo spraakzaam is op de GDJB-chat en er zitten ook minder users op de chat.

Posted by SnuggLe on Nov-25-2003 22:55:

quote:
Originally posted by Fkwebeman

morgen ff via m'n andere emails ander lijstje met meer NL trots inleveren..

trouwens, ik zag gielen niet zo snel, heb ferry maar gedaan

Ben het wel met Bas eens..Ik laat het de Amerikanen over.
Armin Ferry en Tiesto zijn populair hier... Maybe kijken die Amerikanen er wel heel anders tegenaan.

Enneh..nie op Tiesto stemmen anders wordtie NOG populairder etc, das niet goed toch? (Tenminste, dat vonden mensen hier dacht ik)

Posted by pooley on Nov-25-2003 22:55:

m.i.k.e. staat er ook niet in
geen 1 belgische denk ik
naja
Armin - tiesto - sinclair dan maar

Posted by Cmdr_Keen on Nov-26-2003 07:12:

Dan maar cheesy...

1 Tiesto
2 Armin
3 Ferry

Posted by Switch on Nov-26-2003 14:46:

hmm ach ja, ze hebben ook voor George Bush gestemd als president, dus ik denk dat een of andere amerikaanse dodo het wel weer wordt