TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Totale Wouter: gefeliciteerd!
Totale Wouter: gefeliciteerd!
Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond 
Gefeliciteerd! Vrijdag maar goed vieren dan!
Re: Totale Wouter: gefeliciteerd!
| quote: |
| Originally posted by Shabbaman Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond |

dank dank
(en ja! dat gaan we vrijdag vieren lexie
)
gefeliciteerd jongen!!
congrats man!
doe het vooral niet te rustig aan vanaaf 
Van harte gefliciteerd.
enne idd als je morgen wakker wordt met koppijn en je kan je niks meer herinneren dan weet je dat je het goed gevierd hebt 
Gefeliciteerd wouter
Maak er een mooie dag van!

Leuke topics voor je postcounter 
Maar ja, het zij zo
Ow ja, congrats
gefeliciflapstaart!
| quote: |
| Originally posted by total woot dank dank (en ja! dat gaan we vrijdag vieren lexie ) |

Wouter? wie is dat?

gefeliciteerd dan maar
gefeliciteerd !

Yes! broeder!

& veel plezier met THE gift
fijne avond nog! Zie je vrijdag!
gaan we

&

Ik zag het bij de jarigen vandaag en ik vermoede al dat er een tread was geopend 
Mja,... gefeliciteerd!!!
Who's next
??
he mannetje, gefeliciteerd he
Proficiat he!
Gefeliciteerd Wouter! party party vrijdag! woehoe!!

Nog vele jaren!
Ik doe ook maar even mee:
GEFELICITEERD!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.