TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Totale Wouter: gefeliciteerd!


Posted by Shabbaman on Nov-26-2003 10:25:

Totale Wouter: gefeliciteerd!

Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond


Posted by Dj Lex on Nov-26-2003 10:35:

King

Gefeliciteerd! Vrijdag maar goed vieren dan!


Posted by SnuggLe on Nov-26-2003 11:32:

Re: Totale Wouter: gefeliciteerd!

quote:
Originally posted by Shabbaman
Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond


Mjah, het is inderdaad in de mode.
Erg jammer dat mensen (he Tim?) denken dat als ik per ongeluk de fout maak het 1 keer te doen, ze in hun recht staan het heel de tijd te doen.

Maar what the heck, er is er een jarig en dat is belangrijker. Fuck die regels....verjaardagsthreads zijn gewoon leuk

Enneh, wouter, NOGMAALS gefeliciteerd! Zie je vrijdag!


Posted by total woot on Nov-26-2003 11:59:

dank dank (en ja! dat gaan we vrijdag vieren lexie )


Posted by Blik on Nov-26-2003 12:02:

gefeliciteerd jongen!!


Posted by kolkiewolkie on Nov-26-2003 12:06:

congrats man!

doe het vooral niet te rustig aan vanaaf


Posted by magrec on Nov-26-2003 12:08:

Van harte gefliciteerd.

enne idd als je morgen wakker wordt met koppijn en je kan je niks meer herinneren dan weet je dat je het goed gevierd hebt


Posted by Jappio on Nov-26-2003 12:22:

Gefeliciteerd wouter

Maak er een mooie dag van!


Posted by raoel on Nov-26-2003 12:43:

Leuke topics voor je postcounter
Maar ja, het zij zo

Ow ja, congrats


Posted by dj_spare on Nov-26-2003 12:56:

gefeliciflapstaart!


Posted by SnuggLe on Nov-26-2003 14:40:

quote:
Originally posted by total woot
dank dank (en ja! dat gaan we vrijdag vieren lexie )


Trakteren, trakteren, trakteren, trakteren!
Hele avond bier en wiet op kosten van Wouter!


Posted by total woot on Nov-26-2003 14:55:

Wouter? wie is dat?


Posted by arj1o1 on Nov-26-2003 15:09:

gefeliciteerd dan maar


Posted by Massive on Nov-26-2003 15:12:

gefeliciteerd !


Posted by tijs08 on Nov-26-2003 17:57:

Yes! broeder!



& veel plezier met THE gift

fijne avond nog! Zie je vrijdag!
gaan we

&


Posted by MennoB on Nov-26-2003 17:59:

Ik zag het bij de jarigen vandaag en ik vermoede al dat er een tread was geopend

Mja,... gefeliciteerd!!!

Who's next ??


Posted by Opti on Nov-26-2003 18:03:

he mannetje, gefeliciteerd he


Posted by Flippe on Nov-26-2003 18:07:

Proficiat he!


Posted by Partyhardy! on Nov-26-2003 18:07:

Gefeliciteerd Wouter! party party vrijdag! woehoe!!


Posted by moogwai on Nov-26-2003 18:37:

Nog vele jaren!


Posted by Flipper01 on Nov-27-2003 10:31:

Ik doe ook maar even mee:
GEFELICITEERD!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.