TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA's Fotografiska Tråd
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
TA's Fotografiska Tråd
Tänkte att det säkert fanns foto-intresserade personer här inne och att man kunde visa upp sina alster här..
mjukstartar med lite av mina..
Lunds Domkyrka
min kusin utanför en öde bar i Arizonas öken
Svenska skogs-shrooms
klart man e foto intresserad 
ska se om jag orkar leta upp några foton att lägga upp här 
gillar din första bild, fast vinkeln kunde ha varit lite annorlunda för att få med båda topparna.
andra bilden va också bra... fast din kusins "pose" kunde ju ha varit bättre......
tredje bilden va la inget speciellt egentligen..
Re: TA's Fotografiska Tråd
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa Lunds Domkyrka |

Därför som en digitalkamera passar mig finemang
kolla här för bilder jag tog på min sommarsemester i sverige (2002)
link
Gillar att ta foton, har en hel jäla massa i samlingarna. Några exempel som ligger på datorn...
Har också bara en hobby-digitalkamera - men något hyffsat kort har det blivit genom åren. Denna tog jag på nollningsavslutningen för någon månad sedan ute i skogen på en tipspromenad. Synd att den där jävla pinnen kom med bara - dessutom syns reflektionen av fotografen i flaskan om man kollar noga...men det går photoshopa bort...
En öde ölflaska mitt ute i skogen
Är i valet och kvalet om jag ska skaffa en digitalkamera. Har en stor systemkamera nu men vill isf köpa en system-digitalkamera och de kostar därefter.
Njae...idag kan du få jävligt mycket kamera för 8-10.000 riksdaler.
alla bidrar med fina bilder
jag väljer att lägga upp två ickefina bilder...ur mitt enorma fotoalbum, som mest innehåller kort på människor och knappt nåt på natursköna motiv.
hehe, va snäll man va mot brorsan när han var liten kid
han gick me på allt. hoho
jag vet.. han gjorde en konstig min, precis då
| Originally posted by ScuL kolla här för bilder jag tog på min sommarsemester i sverige (2002) link |

Jag älskar att fotografera! Har tänkt gå på en fotografutbildning efter gymnasiet..
Några digibilder kommer här, har även börjat fota analogt!
------------------------------------------------------------------------------
A New Beginning
Next Stop: Infinity
Where Legends Watch Over Us
Broken Reflections
Technological Wonders
Macro Humla
Osteospermum Ecklonis
------------------------------------------------------------------------------
| Originally posted by St_Andrew wow, scul har vart i örebro! ![]() snygga bilder på dom där sjöarna för övrigt! |
hehe
| Originally posted by ScuL aha japp... flera ggr heheoftare än i Sthlm faktiskt ![]() tack förresten. de mesta är tagit i Värmland |
P4z!: mm, schyssta bilder. men för fasiken, försök inte göra bilderna till "widescreen"bilder.. en sol kommer aldrig vara en elips.
scul: schyssta. fint ljus och motiv.
men man KAN tröttna på naturbilder som följer samma mönster väldigt lätt.
| Originally posted by fruktsoppa scul: schyssta. fint ljus och motiv. men man KAN tröttna på naturbilder som följer samma mönster väldigt lätt. |
.. finaste bilder jag tog nånsin troligen
Hmm, hittade duglig bild till i utboxen på mailprogrammet. Om inte annat kan jag ju slänga upp den för Glories skull.

| Originally posted by Aendy Om inte annat kan jag ju slänga upp den för Glories skull. ***bild på kisse*** |
och jag tackar allra mjukast för vänligheten att lägga upp den för min
skull.
Kissen tillhör(de) en tjej i Göteborg... du fattar...
| Originally posted by fruktsoppa P4z!: mm, schyssta bilder. men för fasiken, försök inte göra bilderna till "widescreen"bilder.. en sol kommer aldrig vara en elips. |
Härliga bilder allihopa, gillade dina P4Z!
Sculs bilder var vackra!
Klara och rena, alskar naturen, far mig att sakna Sverige. 
| Originally posted by Goldiluxe Sculs bilder var vackra! Klara och rena, alskar naturen, far mig att sakna Sverige. |
sånt finns inte här
| Originally posted by ScuL det är därför jag älskar sverige sånt finns inte här |
| Originally posted by DJ_Laszlo Å andra sidan behöver ni aldrig sitta hemma på helgerna och svära åt att det aldrig finns något vettigt att göra |
men det går off-topic nu
Behöver lite hjälp från er fotografer
har nån av er några foton på vinyler, cd, hörlurar eller någon bild på nån dj utrustning... jag behöver sådana bilder, tack i förhand