TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sköna citat från forumfolket!
Pages (4): [1] 2 3 4 »
sköna citat från forumfolket!
Skriv in ovärderliga citat från forumfolk här...
Dessa två måste jag bevara i dagsläget
hohoho
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag vet många tjejer som även gillar att blåsa i trollfljöjten |
| quote: |
| Originally posted by Treo hehe, jag tror mina dammråttor kryper omkring och parar sig på natten när jag sover. Om dom kan hitta varann bland alla tomflaskor... |
bra thread glorie, gör jobbet enklare för att historieskrivare sen när dom ska skriva om sweta 
tanke: kanske bra o skriva länk till där quoten kommer ifrån så det blir enklare att första vad som e roligt med den 
får man skriva roliga citat i övrigt som skett i ens vardag?
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew gör jobbet enklare för att historieskrivare sen när dom ska skriva om sweta ![]() |

| quote: |
tanke: kanske bra o skriva länk till där quoten kommer ifrån så det blir enklare att första vad som e roligt med den ![]() |
| quote: |
får man skriva roliga citat i övrigt som skett i ens vardag? |
så de kanske e bra att posta allmänna citat me. ? risken e väl att det blir för internt då? för att vi andra ska fatta det roliga me det? jag har en hel hemsida full me citat från familj och vänner & forna klasskompisar, men det är knappast så roligt att läsa för er
det e bara ja som skrattar
hehe ska tänka på det där...min polare sa en grej som är kul för alla...han tänker inte så långt. Har skrattat mycket åt det...
Han skröt om hur mycket han skulle dricka på nyår...o vi jävlades lite med han för det...sen sa han "äh vafan grabbar, släpp till nu det är inte nyår varje år" varpå han hajade till.
De e classic quote för mig iaf 
Det var nån på ta som hade följande i sin signatur
-----------------
| quote: |
| Originally posted bynån medlem but dont quote me on it |
Måste bara få posta min favrit som jag skrattat åt otaliga gånger. Ta inte illa upp JayBee:
| quote: |
| Originally posted by JayBee varken sig professor flux eller doktor frisk kan ge råd om kvinnor, de är alldelles för chaotiska och oförutsägabara.. de må tillochmed vara skapade av djävulen själv |
| quote: |
| Originally posted by Mindshooter där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre nu är jag vanlig och ond igen |
| quote: |
| Originally posted by matiilda annars har ju alla här allvarliga störningar, vilket jag verkligen inte tror är fallet. |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Måste bara få posta min favrit som jag skrattat åt otaliga gånger. Ta inte illa upp JayBee: |
lär ju ska va skönast! :stounge:
| quote: |
| Originally posted by Aendy Ironi på nätet... hmm... |
Jag postade en tråd på t.nu inatt, som jag fick ett gäng svar på, bland annat detta:
| quote: |
On 2003-12-04 11:32, Vxu wrote: Am I very sick if I got orgasm by reading this topic? :-? |
| quote: |
| Originally posted by davedresden dave dresden cannot sing. - dave |
| quote: |
| Originally posted by Glorie grrr det här inlägget har jag fått editera 3 ggr för de e för mkt smilies... suck.. (jag tyckte ju ja höll nere på smilies :/) |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew sorry glorie, men jag garva ihäl mig |
..skönt inlägg dära..."(jag tyckte ju ja höll nere på smilies :/)" ...glorie är hur gullig som helst ibland
på #swe-ta (IRC)
| quote: |
HAHA, multiplayer notepad.... Roligaste jag har hört det här året 
| quote: |
Turbo Turk vet jag inte vad det är för nåt... kanske en 100 meters sprinterlöpare från Turkiet ![]() |
Steve's groving.
Från IRC, när vi pratar om STFU
| quote: |
Hade ju min farsa & lillasyster på besök på min födelsedag... Har ju lånat farsans gamle sharp vinylspelare med pitch för att kunna lira dom få vinyler jag har... Så jag lirade en för farsan för att visa att den fungerar än... då säger min lillasyster 7 år följande
| quote: |
| Sagt av lillasyster Annelie Du Stefan ! Vad är dom där stora runta svarta sakerna för nåt ??? |
Det kallas för vinyl skivor eller LP skivor ibland... man kan spela musik med dom precis som med CD
montana om PvD videorna: 
| quote: |
[21:43] [21:45] |
haha, laugh at me, men jag säger ofta 'omfg, stfu, ffs, fu, lol, irl'
m.m. på riktigt.. dock anpassar man ju språket efter umgänge 
| quote: |
| quote: |
| Originally posted by cviper |
denna var lite rolig 
(22:57:41) (@SteeVee) det är en del av naturen att gilla stora rattar
| quote: |
| Originally posted by Aendy Elakt... taget ur sitt sammanhang... |
| quote: |
| Originally posted by cviper Det är ju det roliga med citat Men om du vill ha den borttagen, säg bara till. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.