TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sköna citat från forumfolket!
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Glorie on Nov-27-2003 21:53:

King sköna citat från forumfolket!

Skriv in ovärderliga citat från forumfolk här...
Dessa två måste jag bevara i dagsläget hohoho

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet många tjejer som även gillar att blåsa i trollfljöjten


quote:
Originally posted by Treo
hehe, jag tror mina dammråttor kryper omkring och parar sig på natten när jag sover. Om dom kan hitta varann bland alla tomflaskor...


guldstjärna helt enkelt


Posted by St_Andrew on Nov-27-2003 22:05:

bra thread glorie, gör jobbet enklare för att historieskrivare sen när dom ska skriva om sweta

tanke: kanske bra o skriva länk till där quoten kommer ifrån så det blir enklare att första vad som e roligt med den

får man skriva roliga citat i övrigt som skett i ens vardag?


Posted by Glorie on Nov-27-2003 22:35:

quote:
Originally posted by St_Andrew
gör jobbet enklare för att historieskrivare sen när dom ska skriva om sweta


precis min tanke

quote:
tanke: kanske bra o skriva länk till där quoten kommer ifrån så det blir enklare att första vad som e roligt med den

hmm... god tanke.. men ja orkar inte länka till de där nu

quote:

får man skriva roliga citat i övrigt som skett i ens vardag?


hmmm, var ju tänkt att enbart vara från forumfolk, men det kanske inte blir nån som skriver då så de kanske e bra att posta allmänna citat me. ? risken e väl att det blir för internt då? för att vi andra ska fatta det roliga me det? jag har en hel hemsida full me citat från familj och vänner & forna klasskompisar, men det är knappast så roligt att läsa för er det e bara ja som skrattar


Posted by mindshooter on Nov-27-2003 23:50:

hehe ska tänka på det där...min polare sa en grej som är kul för alla...han tänker inte så långt. Har skrattat mycket åt det...
Han skröt om hur mycket han skulle dricka på nyår...o vi jävlades lite med han för det...sen sa han "äh vafan grabbar, släpp till nu det är inte nyår varje år" varpå han hajade till.
De e classic quote för mig iaf

Det var nån på ta som hade följande i sin signatur

-----------------

quote:
Originally posted bynån medlem
but dont quote me on it


Posted by Aendy on Nov-28-2003 10:16:

Måste bara få posta min favrit som jag skrattat åt otaliga gånger. Ta inte illa upp JayBee:
quote:
Originally posted by JayBee
varken sig professor flux eller doktor frisk kan ge råd om kvinnor, de är alldelles för chaotiska och oförutsägabara.. de må tillochmed vara skapade av djävulen själv


Posted by Glorie on Nov-28-2003 14:30:

quote:
Originally posted by Mindshooter
där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre

nu är jag vanlig och ond igen


hoho


Posted by mindshooter on Dec-02-2003 12:28:

Drunk

quote:
Originally posted by matiilda
annars har ju alla här allvarliga störningar, vilket jag verkligen inte tror är fallet.



Posted by JayBee on Dec-02-2003 13:08:

quote:
Originally posted by Aendy
Måste bara få posta min favrit som jag skrattat åt otaliga gånger. Ta inte illa upp JayBee:
vadå för att jag stavade fel på "alldelles"?


Posted by nils on Dec-03-2003 21:59:

lär ju ska va skönast! :stounge:

quote:
Originally posted by Aendy
Ironi på nätet... hmm...


tuff


Posted by jofawe on Dec-04-2003 11:04:

Jag postade en tråd på t.nu inatt, som jag fick ett gäng svar på, bland annat detta:

quote:


On 2003-12-04 11:32, Vxu wrote:
Am I very sick if I got orgasm by reading this topic? :-?


kanske ska säga att topicen var: Record in Bra-unbuttening...

och handlade om en kille jag såg på Leno som knäppte upp behåar och satte nytt världsrekord..


Posted by nekholm on Dec-04-2003 11:17:

quote:
Originally posted by davedresden
dave dresden cannot sing.

- dave


^_^ här ^_^


Posted by St_Andrew on Jan-03-2004 00:22:

quote:
Originally posted by Glorie
grrr det här inlägget har jag fått editera 3 ggr för de e för mkt smilies... suck..

(jag tyckte ju ja höll nere på smilies :/)


sorry glorie, men jag garva ihäl mig


Posted by dj_hysterix on Jan-03-2004 00:52:

quote:
Originally posted by St_Andrew
sorry glorie, men jag garva ihäl mig


hahhhaha..skönt inlägg dära..."(jag tyckte ju ja höll nere på smilies :/)" ...glorie är hur gullig som helst ibland


Posted by ScuL on Jan-05-2004 21:16:

på #swe-ta (IRC)

quote:
irc är ju multiplayer notepad


Posted by Connector on Jan-05-2004 23:10:

HAHA, multiplayer notepad.... Roligaste jag har hört det här året


Posted by MojjMojj on Jan-06-2004 01:38:

quote:
Turbo Turk vet jag inte vad det är för nåt... kanske en 100 meters sprinterlöpare från Turkiet


Där har vi veckans skönaste Steve's groving.


Posted by dj_hysterix on Jan-06-2004 13:37:

Från IRC, när vi pratar om STFU

quote:

kommer sluta med att jag säger det i verkligheten
typ mcdonalds... ge mig en cheeseburgare eller stfu



Posted by SteveTranz4ever on Jan-06-2004 14:58:

Hade ju min farsa & lillasyster på besök på min födelsedag... Har ju lånat farsans gamle sharp vinylspelare med pitch för att kunna lira dom få vinyler jag har... Så jag lirade en för farsan för att visa att den fungerar än... då säger min lillasyster 7 år följande

quote:
Sagt av lillasyster Annelie
Du Stefan ! Vad är dom där stora runta svarta sakerna för nåt ???


Det kallas för vinyl skivor eller LP skivor ibland... man kan spela musik med dom precis som med CD


Posted by ScuL on Jan-06-2004 20:50:

montana om PvD videorna:

quote:

[21:43] script för for an angel video: paul, vi ska åka till nån ö i söderhavet, du ska sitta påå lite platser och sen ska vi filma dig, låter det bra? paul: ok

[21:45] script för we are alive videon: paul, vi ska fixa en stor soffa och ännu större hörlurar till dig, sen ska du sitta på soffan på olika platser, sen ska vi ha nåra andra som latjar runt på soffan, låter det bra paul, paul: ja


Posted by staz on Jan-06-2004 21:24:

haha, laugh at me, men jag säger ofta 'omfg, stfu, ffs, fu, lol, irl'
m.m. på riktigt.. dock anpassar man ju språket efter umgänge


Posted by cviper on Jan-07-2004 16:57:

quote:
är Dr ALban bra?


Posted by Aendy on Jan-07-2004 17:08:

quote:
Originally posted by cviper


Elakt... taget ur sitt sammanhang...


Posted by staz on Jan-07-2004 17:19:

denna var lite rolig

(22:57:41) (@SteeVee) det är en del av naturen att gilla stora rattar


Posted by cviper on Jan-07-2004 17:24:

quote:
Originally posted by Aendy
Elakt... taget ur sitt sammanhang...


Det är ju det roliga med citat

Men om du vill ha den borttagen, säg bara till.


Posted by Aendy on Jan-07-2004 17:28:

quote:
Originally posted by cviper
Det är ju det roliga med citat

Men om du vill ha den borttagen, säg bara till.


Känn lugnet... what goes around comes around!


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.