TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Länkar till viktiga trådar på svenska delen
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by reveal on Nov-28-2003 00:10:

Exclamation Länkar till viktiga trådar på svenska delen

Nu när svenska delen blivit rätt stor, kanske det kunde vara på plats med en sån här tråd, så man lätt hittar gamla klassiska trådar ifall man behöver rota fram dem Den kan ju sättas som "sticky" om det verkar lämpligt.

Den knäppa tråden - Har du nån ball bild, eller vill berätta om något skoj som hänt är detta rätt tråd

ICQ-nummer - Om du vill fixa fler folk på din ICQ-lista kan du börja med att leta här

Klotterplanket - Skriv vad du känner för

OT: Grafik, design, in here - Trådnamnet säger allt

Partyknark - Vill du diskutera droger, är detta den rätta tråden

Posta bilder på er själva! - Här kan du se hur folk ser ut

Svarje - Tråden som gjorde att vi har ett svenskt forum idag. Läs gärna, men skriv helst inget

Svenska folket - Skriv en kort presentation om dig själv!

SweTA-fest - Om vi slutligen lyckas fixa en fest för forumfolket är det här du kommer få reda på det

SweTA-T-shirt - Vi funderar på att skaffa oss en gemensam tröja

TA-världskartan - Vill du vara med på kartan som visar var de svenska trancegalningarna bor? Läs här

Vad lyssnar du på just NU? - Helt enkelt vad du lyssnar på, många tips på bra låtar

Varför är jag fortfarande uppe? - Klassisk tråd där man kan läsa om varför folk inte orkar gå och lägga sig

Hittade du inte vad du letade efter, så rekommenderas starkt

Posted by St_Andrew on Nov-28-2003 00:20:

bra idé, kanske kan rensa upp lite bland dom gamla sticky posterna oxå! störigt med för många sticky ju!

eller kanske att man lägger in den här infon i läs detta alla nya tråden?

Posted by reveal on Nov-28-2003 00:22:

quote:
Originally posted by St_Andrew
bra idé, kanske kan rensa upp lite bland dom gamla sticky posterna oxå! störigt med för många sticky ju!

håller jag helt med om

quote:
eller kanske att man lägger in den här infon i läs detta alla nya tråden?

det är inte bra tycker jag, är ju helt skilda ämnen så att säga, "läs detta"-tråden bör vara ett ensamt meddelande tycker jag

Posted by St_Andrew on Nov-28-2003 00:25:

quote:
Originally posted by reveal
det är inte bra tycker jag, är ju helt skilda ämnen så att säga

e det? gäller väl främst dom nya det här eller?

Posted by reveal on Nov-28-2003 00:27:

quote:
e det? gäller väl främst dom nya det här eller?

nej, denna tråden har ju alla nytta av, istället för att söka eller bläddra efter en tråd, så finns länken här

var iaf så jag tänkte

Posted by St_Andrew on Nov-28-2003 00:30:

quote:
nej, denna tråden har ju alla nytta av, istället för att söka eller bläddra efter en tråd, så finns länken här

var iaf så jag tänkte

jo sant men det e ju inte så jobbigt att klicka på läs detta alla nya tråden heller

tänkte mest så att det blir färre sticky men ändå lika bra "service", men iof kan det ju vara bra om man kan få skriva efter för att ge egna tips o så...

Posted by reveal on Nov-28-2003 00:33:

quote:
jo sant men det e ju inte så jobbigt att klicka på läs detta alla nya tråden heller

tänkte mest så att det blir färre sticky men ändå lika bra "service", men iof kan det ju vara bra om man kan få skriva efter för att ge egna tips o så...

Jepp, ett par stycken "sticky" klarar vi nog av Fördelen med att ha det uppdelat är såklart att man hittar lättare, samt att man kan skriva länkar här medan välkomstmeddelandet fortfarande kan vara låst.

Posted by mindshooter on Nov-28-2003 00:46:

Tog mig själv i kragen o ränsade upp lite här...ni ser själva hur jag strukturerat om-....mindre stickys = fler andra trådar på förstasidan

Tack ska du ha reveal, tog din lista o la in i det nya "länkarkivet"

Posted by reveal on Nov-28-2003 00:48:

quote:
Originally posted by mindshooter
Tog mig själv i kragen o ränsade upp lite här...ni ser själva hur jag strukturerat om-....mindre stickys = fler andra trådar på förstasidan

Tack ska du ha reveal, tog din lista o la in i det nya "länkarkivet"

ok, inte för att jag fattade meningen med det där att skapa en till likadan tråd alltså

Posted by St_Andrew on Nov-28-2003 00:50:

quote:
ok, inte för att jag fattade meningen med det där att skapa en till likadan tråd alltså

hehe inte jag heller faktiskt, nu blev det ju två trådar ändå, kunde väl lika gärna denna vara sticky?

Posted by reveal on Nov-28-2003 00:51:

quote:
hehe inte jag heller faktiskt, nu blev det ju två trådar ändå, kunde väl lika gärna denna vara sticky?

jag tror att mind vill ha alla sticky-trådarna för sig själv

Posted by mindshooter on Nov-28-2003 00:52:

äh jag ville srkiva till lite annat, sätta en prefix på den o så...sen om någon vill lägga till något så kan dom request här, så får vi inte massa sidor i stickyn så att säga...eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar

edit: reveal, jo det har du rätt i...men innerst inne hoppades jag att ingen skulle förstå det...

Posted by St_Andrew on Nov-28-2003 00:54:

quote:
äh jag ville srkiva till lite annat, sätta en prefix på den o så...sen om någon vill lägga till något så kan dom request här, så får vi inte massa sidor i stickyn så att säga...eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar

jorå mkt bättre nu än förut!

Edit: yttligare en ide: varöfr inte låsa svarje om ni inte vill att folk ska skriva i den?

Posted by reveal on Nov-28-2003 00:56:

quote:
eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar

kan inte jag också få rätt att göra det

quote:
jorå mkt bättre nu än förut!

jepp, hurra för mig
nä men allvar, det är bättre nu

för övrigt, byt ut "check out" mot nåt coolare som "spana in" eller så

Posted by mindshooter on Nov-28-2003 01:15:

you got it mr realdeal

Posted by reveal on Nov-28-2003 01:22:

quote:
you got it mr realdeal

fett vilket enormt inflytande jag har på ta

Posted by St_Andrew on Nov-28-2003 01:25:

quote:
fett vilket enormt inflytande jag har på ta

lol, kan du inte be mind göra så att han skriver nått roligare alternativt gör "sticky" bold/underline innan svenska folket oxå, så det blir lite likhet mellan dom alla...

Posted by reveal on Nov-28-2003 01:27:

quote:
lol, kan du inte be mind göra så att han skriver nått roligare alternativt gör "sticky" bold/underline innan svenska folket oxå, så det blir lite likhet mellan dom alla...

jo det ska jag fixa

mind, ändra från "sticky" till "Presentationer av:" framför "svenska folket"

Posted by mindshooter on Nov-28-2003 01:30:

yes sir!

där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre

nu är jag vanlig och ond igen

Posted by reveal on Nov-28-2003 01:31:

quote:
yes sir!

damn

men fick känna på det här med att ha lite makt iaf

Posted by fede on Nov-28-2003 06:45:

schysst idé

va konstigt d ser ut nu utan stickys..

Posted by Glorie on Nov-28-2003 14:03:

quote:
Originally posted by ShyTrance
schysst idé

va konstigt d ser ut nu utan stickys..

håller me!!! Trodde först att trådarna på ngt mystiskt sätt sorterat om sig (som de kan göra ibland om man fipplar för mycket med boxarna där nere)

fint initiativ, allt!

quote:
Originally posted by Mindshooter

Mouhahaa... va bra aaaa, precis
--------------
nästintill komplett lista... sökte på de största trådarna i forumet och alla relevanta fanns med...

dock saknar jag "Hjälptråden"

Men men.. jag vet hur det brukar va.. saker som jag säger, förbises gärna. aja, nu har jag lagt fram ytterligare en åsikt i alla fall

Posted by ScuL on Nov-28-2003 19:06:

det saknar tinnitus trådet också..

Posted by SteveTranz4ever on Dec-07-2003 17:43:

Denna kanske skulle va nåt att lägga upp http://erikenglund.mine.nu/sweta eller om sweta.mine.nu kommer igång snart

quote:
Originally posted by ScuL
det saknar tinnitus trådet också..

Jupp denna borde vara med också

Posted by St_Andrew on Dec-07-2003 18:21:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Denna kanske skulle va nåt att lägga upp http://erikenglund.mine.nu/sweta eller om sweta.mine.nu kommer igång snart

håller med, nu funkar sweta.mine.nu iaf, gjorde en liten provosorisk lösning men den funkar iaf

Pages (3): [1] 2 3 »