TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Länkar till viktiga trådar på svenska delen
Pages (3): [1] 2 3 »
Länkar till viktiga trådar på svenska delen
Nu när svenska delen blivit rätt stor, kanske det kunde vara på plats med en sån här tråd, så man lätt hittar gamla klassiska trådar ifall man behöver rota fram dem
Den kan ju sättas som "sticky" om det verkar lämpligt.
Den knäppa tråden - Har du nån ball bild, eller vill berätta om något skoj som hänt är detta rätt tråd
ICQ-nummer - Om du vill fixa fler folk på din ICQ-lista kan du börja med att leta här
Klotterplanket - Skriv vad du känner för
OT: Grafik, design, in here - Trådnamnet säger allt
Partyknark - Vill du diskutera droger, är detta den rätta tråden
Posta bilder på er själva! - Här kan du se hur folk ser ut
Svarje - Tråden som gjorde att vi har ett svenskt forum idag. Läs gärna, men skriv helst inget
Svenska folket - Skriv en kort presentation om dig själv!
SweTA-fest - Om vi slutligen lyckas fixa en fest för forumfolket är det här du kommer få reda på det
SweTA-T-shirt - Vi funderar på att skaffa oss en gemensam tröja
TA-världskartan - Vill du vara med på kartan som visar var de svenska trancegalningarna bor? Läs här
Vad lyssnar du på just NU? - Helt enkelt vad du lyssnar på, många tips på bra låtar
Varför är jag fortfarande uppe? - Klassisk tråd där man kan läsa om varför folk inte orkar gå och lägga sig
Hittade du inte vad du letade efter, så rekommenderas
starkt 
bra idé, kanske kan rensa upp lite bland dom gamla sticky posterna oxå! störigt med för många sticky ju!
eller kanske att man lägger in den här infon i läs detta alla nya tråden?
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew bra idé, kanske kan rensa upp lite bland dom gamla sticky posterna oxå! störigt med för många sticky ju! |
| eller kanske att man lägger in den här infon i läs detta alla nya tråden? |
| Originally posted by reveal det är inte bra tycker jag, är ju helt skilda ämnen så att säga |
| Originally posted by St_Andrew e det? gäller väl främst dom nya det här eller? |

| Originally posted by reveal nej, denna tråden har ju alla nytta av, istället för att söka eller bläddra efter en tråd, så finns länken här ![]() var iaf så jag tänkte |

| Originally posted by St_Andrew jo sant men det e ju inte så jobbigt att klicka på läs detta alla nya tråden heller ![]() tänkte mest så att det blir färre sticky men ändå lika bra "service", men iof kan det ju vara bra om man kan få skriva efter för att ge egna tips o så... |
Fördelen med att ha det uppdelat är såklart att man hittar lättare, samt att man kan skriva länkar här medan välkomstmeddelandet fortfarande kan vara låst.
Tog mig själv i kragen o ränsade upp lite här...ni ser själva hur jag strukturerat om-....mindre stickys = fler andra trådar på förstasidan 
Tack ska du ha reveal, tog din lista o la in i det nya "länkarkivet" 
| Originally posted by mindshooter Tog mig själv i kragen o ränsade upp lite här...ni ser själva hur jag strukturerat om-....mindre stickys = fler andra trådar på förstasidan ![]() Tack ska du ha reveal, tog din lista o la in i det nya "länkarkivet" |
att skapa en till likadan tråd alltså
| Originally posted by reveal ok, inte för att jag fattade meningen med det där att skapa en till likadan tråd alltså |
| Originally posted by St_Andrew hehe inte jag heller faktiskt, nu blev det ju två trådar ändå, kunde väl lika gärna denna vara sticky? |
äh jag ville srkiva till lite annat, sätta en prefix på den o så...sen om någon vill lägga till något så kan dom request här, så får vi inte massa sidor i stickyn så att säga...eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar
edit: reveal, jo det har du rätt i...men innerst inne hoppades jag att ingen skulle förstå det...
| Originally posted by mindshooter äh jag ville srkiva till lite annat, sätta en prefix på den o så...sen om någon vill lägga till något så kan dom request här, så får vi inte massa sidor i stickyn så att säga...eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar |
| Originally posted by mindshooter eftersom det bara är jag som kan öppna o stänga trådar |

| Originally posted by St_Andrew jorå mkt bättre nu än förut! |

you got it mr realdeal 
| Originally posted by mindshooter you got it mr realdeal |
vilket enormt inflytande jag har på ta
| Originally posted by reveal fett vilket enormt inflytande jag har på ta |
| Originally posted by St_Andrew lol, kan du inte be mind göra så att han skriver nått roligare alternativt gör "sticky" bold/underline innan svenska folket oxå, så det blir lite likhet mellan dom alla... |
yes sir!
där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre 
nu är jag vanlig och ond igen
| Originally posted by mindshooter yes sir! där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre ![]() nu är jag vanlig och ond igen |

schysst idé
va konstigt d ser ut nu utan stickys.. 
| Originally posted by ShyTrance schysst idé va konstigt d ser ut nu utan stickys.. |
(som de kan göra ibland om man fipplar för mycket med boxarna där nere)
| Originally posted by Mindshooter där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre nu är jag vanlig och ond igen |
aaaa, precis 

det saknar tinnitus trådet också..
Denna kanske skulle va nåt att lägga upp
http://erikenglund.mine.nu/sweta eller om sweta.mine.nu kommer igång snart 
| Originally posted by ScuL det saknar tinnitus trådet också.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Denna kanske skulle va nåt att lägga upp http://erikenglund.mine.nu/sweta eller om sweta.mine.nu kommer igång snart ![]() |