TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Earth dj talent 2004 competition
Pages (2): [1] 2 »
Earth dj talent 2004 competition
Vers van der pers:
Ja, het is weer zover: de jaarlijkse earth dj talent competition is er weer! Zet jouw opbouwset voor een earth avond op cd, en stuur hem naar het volgende adres:
earth
Postbus 15765
1001 NG Amsterdam
En dit graag voor 20 december a.s.
De gelukkige winnaar verzorgt de opbouwset in de Melkweg op de earth van 13 februari 2004!
De winnaar van 2002 draait nog steeds zeer regelmatig op earth (is resident geworden zelfs)
Als je harder dan 140 draait denk niet dat je dan ver komt trouwens..
zou dit iets kunnen zijn voor Theesaus?
Mjah maar je moet echt een opbouwende set insturen die echt niet te hard gaat maar het moet ook weer niet te moeilijk worden de winnaar van dit jaar had een best wel aparte demo opgestuurd.
Zo, das beter, meedoen!
Verleden jaar ook meegedaan alleen had ik toen nog niet helemaal door dat het om een OPBOUW-set ging. Dus meteen de beuk erin...
Maar goed, dit jaar een nieuwe kans dus, zal ik wat rustiger beginnen.
thanx for this!

We zullen ook hier maar eens een poging wagen 
Niet geschoten is altijd mis!
Ze zullen wel een chillende opbouwende demo verwachten denk ik. maar ff snel mijn md-speler laten maken
ik ga ook maar eens een setje insturen denk ik... moet opbouwend zijn he? 
Hee dit is wat voor mij!!
Volgende week ff nieuwe platen kopen w00h00!
Niet dat ik mensen wil ontmoedigen, maar mocht je winnen, moet je wel een heel jaar opbouwende sets neerzetten iedere week. Als dat normaal niet je favoriete bezigheid is zou ik er toch nog ff over na denken.
Ik vind mezelf nog niet goed genoeg om aan contests mee te doen, dus ik sla nog ff over 
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Niet dat ik mensen wil ontmoedigen, maar mocht je winnen, moet je wel een heel jaar opbouwende sets neerzetten iedere week. Als dat normaal niet je favoriete bezigheid is zou ik er toch nog ff over na denken. Ik vind mezelf nog niet goed genoeg om aan contests mee te doen, dus ik sla nog ff over |

| Originally posted by Ding Chavez Niet dat ik mensen wil ontmoedigen, maar mocht je winnen, moet je wel een heel jaar opbouwende sets neerzetten iedere week. Als dat normaal niet je favoriete bezigheid is zou ik er toch nog ff over na denken. Ik vind mezelf nog niet goed genoeg om aan contests mee te doen, dus ik sla nog ff over |
hey, draaien is draaien, toch! En het is beter om ergens rustige plaatjes in een opbouw-set te draaien, dan thuis op de slaapkamer al die megavette knallers op de platenspeler te leggen, terwijl je alleen je buren als publiek hebt.
Maar goed, ik begrijp dat als je wat meer het stevigere werk gewend bent, het misschien inderdaad niet zo'n goed idee is om mee te doen. Dat geeft mij in ieder geval weer wat meer kans!

Een lekker rustig progressive trance-setje in de stijl van ISOS zal toch wel in de goede richting komen??
| Originally posted by Ben Huijbregts Een lekker rustig progressive trance-setje in de stijl van ISOS zal toch wel in de goede richting komen?? |
| Originally posted by Bouma-Bros Dat is zeker weten niet wat ze zoeken. |
Verleden jaar had iemand gewonnen met een diepe, electro/breaks set. Dus zeker geen trance en progressive zal waarschijnlijk ook moeilijk worden. We hebben het hier echt over een OPBOUW-set...

| Originally posted by iLLicit Verleden jaar had iemand gewonnen met een diepe, electro/breaks set. Dus zeker geen trance en progressive zal waarschijnlijk ook moeilijk worden. We hebben het hier echt over een OPBOUW-set... |
| Originally posted by Ben Huijbregts Dan slaan we deze contest maar over |
| Originally posted by iLLicit Tja, je kan natuurlijk altijd een gokje wagen, wie weet willen ze dit jaar wel weer wat anders horen.... |
.
Hmm, denk dat ik deze contest ook maar oversla 
| Originally posted by Ben Huijbregts das waar. voor die 2 euro kan je t niet laten eigenlijk he. eerst ff mijn md-speler zien te maken .maar waar&wat draai jij eigenlijk? |

Kheb ff op je site gekeken iLLicit, het zag er wel cool uit allemaal, je "gigs" zagen er over het algemeen uit alsof er 400 man uit hun plaat gingen in die zaal (ookal zag je alleen de dj-booth) totdat ik bij deze foto kwam:
waah wat voor feest is dit? Draai je op schoolfeestjes?
Niet ten nadele, maar ik vraag me gewoon af: hoe kom je vervolgens bij Nighttown terecht?
[offtopic]
Haha, daar was het inderdaad wat minder druk.
Ik zal het even uitleggen. Deze foto is gemaakt in de Calypso Rotterdam. Ik mocht daar eerst openen op het hoofdpodium, waar dat scherm achter mij hangt. Dit was wel een grote zaal, konden inderdaad wel zo'n 400 man in.
Later zou ik verder draaien in de lounge, wat je dus op de betreffende foto ziet. Niet echt superdruk daar en het was eigenlijk maar een kl*te-locatie, maar goed dat terzijde.
Dit feest werd georganiseerd door EQH, een dj-agency waar ik bij ben aangesloten. Ook de feesten in Nighttown worden door hun gehost en daarom mag ik daar dus ook draaien!
Ik hoop dat dit het een en ander opheldert.
[/offtopic]
Ps: we dwalen zo wel een beetje van het topic af..
who cares about offtopicheid; kvind dit wel interessant - dat dj agency ook -
kheb meteen wat setjes van je beluisterd, je hebt wel duidelijk je eigen stijl ontwikkeld, netjes, niet dat ik me zo in je stijl kan vinden maar wel leuk om te zien