TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Orkidea @ weekender - eftersnack
Pages (2): [1] 2 »
Orkidea @ weekender - eftersnack
orkar inte skriva n�t nu,, �r d.�.d. men skriver n�t imorrn..hade j�vligt skoj iaf. kul med nya ansiktet ocks� som vanligt.
undrar bara, var ljudet l�gre �n vanligt eller har jag f�tt h�rselskador?
Re: Orkidea @ weekender - eftersnack
| quote: |
| Originally posted by staz undrar bara, var ljudet l�gre �n vanligt eller har jag f�tt h�rselskador? |
nej det e sant, sista halvtimmen h�jde de nog.. men annars tyckte jag att hela kv�llen var relativt h�rselv�nlig.. anv�nde bara �ronproppar sista 30. big up f�r det.
nu �terst�r det bara att f�rbjuda r�kning.
sn�t mig n�r jag kom hem o n�san var full av aska.. e ju som att g� runt i en gaskammare p� varenda klubb i stockholm.. mer eller mindre.
f�lj usa & kanadas exempel!
Mycket fet kv�ll!
Sluslik luna - Sun
Ferry Corsten - Right of way
Flight 643 (Orkidea mix)
mums 
Jo det var en trevlig kv�ll. jag hadde skit kul i alla fall och specielt kring 2 tiden. jag m�rkte dock inte av n�got med volymen.
ska bli kul att kolla p� mina bilder sen fast jag tror att jag drack f�r mycket s� de kanske blir lite suddiga.
| Originally posted by JayBee Jo det var en trevlig kv�ll. jag hadde skit kul i alla fall och specielt kring 2 tiden. jag m�rkte dock inte av n�got med volymen. |
| Originally posted by mindshooter Mycket fet kv�ll! Sluslik luna - Sun Ferry Corsten - Right of way Flight 643 (Orkidea mix) mums |
och det var cpdrag n�r alla stod o hoppa till Touched by the Sun och Envio rocka me oss 
| Originally posted by JayBee Jo det var en trevlig kv�ll. jag hadde skit kul i alla fall och specielt kring 2 tiden. jag m�rkte dock inte av n�got med volymen. ska bli kul att kolla p� mina bilder sen fast jag tror att jag drack f�r mycket s� de kanske blir lite suddiga. |
Helvete...
Bra drag, nice musik och alldeles f�r mycket sprit! 
| Originally posted by Amplifire Helvete... Bra drag, nice musik och alldeles f�r mycket sprit! |

tokfet kv�ll!!!
blev dock lite f�r mycket drinks.. vilket borde f�rklara mitt framf�rande p� scen 
| Originally posted by envio tokfet kv�ll!!! blev dock lite f�r mycket drinks.. vilket borde f�rklara mitt framf�rande p� scen |
hehehe oj jaha var det h�r orkidea eftersnack sorry trodde det var hemma i s�ngen eftersnack
faen! jag ville oxo komma j�vla influensa!

kan sammanfatta f�r min del....tr�tt som aset i f�tter och leder, j�vligt nice musik �ven fast det aldrig riktigt kom till klimax 
jag e n�jd 
fast fan gate va du d�r, s�g inte r�ken av dig...
Morning!
Mycket trevlig kv�ll ig�r. Det var skoj att se s� m�nga (f�r mig) nya ansikten. Lite f�r m�nga drinkar vart det dock..det f�r bli inre tj�nst p� soffan idag.
Greetz
NordLight
Jag hade riktigt kul ig�r!
Blev inte mycket dansande dock eftersom NordLight s�p mig plakat ist�llet.
Tack igen! 
Riktigt kul att snacka med de TA jag inte pratat s� mycket med f�rut, ni vet vilka ni �r,
.
Tillbaks till studierna...
ja j�vlar det va skojj som fan ig�r! Mats haha shit ass� du m�ste bjudit typ alla p� sprit ig�r!!!! v�gar du kolla hur mycke du INTE har kvar p� ditt konto?
jag har en bild p� dig n�r du sover vid scenen
men jag postar den inte 
inte r�ttvist... ville ju ocks� ha varit d�r..
va skit l�ngesen jag va p� n�tt nu... m�ste se till att komma iv�g p� n�n fest snart..
| Originally posted by Can jag har en bild p� dig n�r du sover vid scenen men jag postar den inte |
| Originally posted by Vizay fast fan gate va du d�r, s�g inte r�ken av dig... |

Med risk f�r att l�ta dum, men vart ligger "Weekender"?
Fokused / Weekender k�rs p� G�ta K�llare som ligger p� Folkungagatan p� s�der i Stockholm.
Kolla p� www.fokused.net f�r lite mer info om klubben och s�nt.
Ja orkidea var riktigt grym...
Och n�r har slutar med Orkidea mixen p� Flight d� blir man glad..
Mitt betyg 3/5 
Det verkar som dom flesta var lite p� lyset denna kv�llen... Det var en otroligt rolig kv�ll d� jag fick chansen att tr�ffa m�nga SWETAs och lite annat folk... Snackade �ven med Orkidea i vanlig ordning och det verkade som inte hans album kommer att sl�ppas i Sverige men det �r jag inte s�ker p�... hur som haver s� fick jag ett ex. av han som han ocks� signerade... riktigt kul och sn�llt av han men okej... jag fick hans selected works och han fick mina selected works ocks�... var iof Fokused han var ute efter 
Ja ja... hoppas vi f�r se fler kv�llar som denna... kram p� er alla som jag tr�ffade 
gate jag har faktiskt sett bild p� dig p� tc s� helt hemlig e du inte 
Nu finns det lite bilder uppe p� LiquidSunset.org