TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Orkidea @ weekender - eftersnack
Pages (2): [1] 2 »

Posted by staz on Nov-29-2003 03:42:

Orkidea @ weekender - eftersnack

orkar inte skriva n�t nu,, �r d.�.d. men skriver n�t imorrn..hade j�vligt skoj iaf. kul med nya ansiktet ocks� som vanligt.

undrar bara, var ljudet l�gre �n vanligt eller har jag f�tt h�rselskador?

Posted by Aendy on Nov-29-2003 03:58:

Re: Orkidea @ weekender - eftersnack

quote:
Originally posted by staz
undrar bara, var ljudet l�gre �n vanligt eller har jag f�tt h�rselskador?

Det tyckte jag ox�. N�r det var ca 25 min kvar h�nde det dock n�got med ljudet och det l�t som det brukar (eller s� sl�ppte n�got lock jag hade f�r �ronen pga min feta f�rkylning :) )

Posted by staz on Nov-29-2003 04:02:

nej det e sant, sista halvtimmen h�jde de nog.. men annars tyckte jag att hela kv�llen var relativt h�rselv�nlig.. anv�nde bara �ronproppar sista 30. big up f�r det.

nu �terst�r det bara att f�rbjuda r�kning.
sn�t mig n�r jag kom hem o n�san var full av aska.. e ju som att g� runt i en gaskammare p� varenda klubb i stockholm.. mer eller mindre.
f�lj usa & kanadas exempel!

Posted by mindshooter on Nov-29-2003 04:11:

Mycket fet kv�ll!

Sluslik luna - Sun
Ferry Corsten - Right of way
Flight 643 (Orkidea mix)

mums

Posted by JayBee on Nov-29-2003 10:50:

Jo det var en trevlig kv�ll. jag hadde skit kul i alla fall och specielt kring 2 tiden. jag m�rkte dock inte av n�got med volymen.

ska bli kul att kolla p� mina bilder sen fast jag tror att jag drack f�r mycket s� de kanske blir lite suddiga.

Posted by Aendy on Nov-29-2003 11:11:

quote:
Originally posted by JayBee
Jo det var en trevlig kv�ll. jag hadde skit kul i alla fall och specielt kring 2 tiden. jag m�rkte dock inte av n�got med volymen.

Vad faen, var du d�r? D� kanske vi inte hade fel trots allt n�r vi trodde det var du som h�ll p� att skr�mma upp DJ:n vid ett tillf�lle...

Posted by zamson on Nov-29-2003 11:35:

quote:
Originally posted by mindshooter
Mycket fet kv�ll!

Sluslik luna - Sun
Ferry Corsten - Right of way
Flight 643 (Orkidea mix)

mums

Du gl�mde.... BEAUTIFUL och det var cpdrag n�r alla stod o hoppa till Touched by the Sun och Envio rocka me oss

EDIT: en till l�t som rocka fett... Jens - Relooped (Marco V..)

quote:
Originally posted by JayBee

ska bli kul att kolla p� mina bilder sen fast jag tror att jag drack f�r mycket s� de kanske blir lite suddiga.

var du d�r????

Riktigt sk�n kv�ll! Var full som en kastrull... Har ont i f�tterna...polaren lurade mig att g� hem till R�sunda.. det var ganska l�ngt.

Posted by Amplifire on Nov-29-2003 11:47:

Helvete...

Bra drag, nice musik och alldeles f�r mycket sprit!

Posted by Gate 42 on Nov-29-2003 12:23:

quote:
Originally posted by Amplifire
Helvete...

Bra drag, nice musik och alldeles f�r mycket sprit!

Haha! Du hade f�tt i dig en del n�r jag tr�ffade dig vid baren i alla fall. Dock som vi sa d� s� �r det v�l tveksamt att du kommer ih�g det

Men tack f�r drinken i alla fall, den satt fint.

Kv�llen var kalasnice, dock fick man i sig lite mycket s� det blev inte s� mycket dans. Stod mest och tittade p� och h�ngde i baren.

Kom hem kl 6 i morse och var helt slut i f�tterna efter att ha f�tt g� en halvmil f�r att bussarna inte g�r hela v�gen hem p� natten(morgonen).

Posted by envio on Nov-29-2003 12:39:

tokfet kv�ll!!!

blev dock lite f�r mycket drinks.. vilket borde f�rklara mitt framf�rande p� scen

Posted by mindshooter on Nov-29-2003 13:12:

quote:
Originally posted by envio
tokfet kv�ll!!!

blev dock lite f�r mycket drinks.. vilket borde f�rklara mitt framf�rande p� scen

haha....vi stod borta vid baren o gissade vem det kunde vara som stod o flaxade vid spelarna, f�r s� brukar aldrig orkidea g�ra.
Tog skitl�ng tid sen vare n�n som kom p� att de va din l�t som gick i h�gtalarna, "ahaaaa...."

Nu har man sett envio live tv� ggr iaf

Posted by JayBee on Nov-29-2003 13:17:

hehehe oj jaha var det h�r orkidea eftersnack sorry trodde det var hemma i s�ngen eftersnack faen! jag ville oxo komma j�vla influensa!

Posted by Vizay on Nov-29-2003 13:43:

kan sammanfatta f�r min del....tr�tt som aset i f�tter och leder, j�vligt nice musik �ven fast det aldrig riktigt kom till klimax

jag e n�jd

fast fan gate va du d�r, s�g inte r�ken av dig...

Posted by NordLight on Nov-29-2003 14:49:

Morning!

Mycket trevlig kv�ll ig�r. Det var skoj att se s� m�nga (f�r mig) nya ansikten. Lite f�r m�nga drinkar vart det dock..det f�r bli inre tj�nst p� soffan idag.

Greetz
NordLight

Posted by WhiteRussian on Nov-29-2003 14:55:

Jag hade riktigt kul ig�r!
Blev inte mycket dansande dock eftersom NordLight s�p mig plakat ist�llet.
Tack igen!

Riktigt kul att snacka med de TA jag inte pratat s� mycket med f�rut, ni vet vilka ni �r, .

Tillbaks till studierna...

Posted by Can on Nov-29-2003 15:08:

Monkey Dancer 2

ja j�vlar det va skojj som fan ig�r! Mats haha shit ass� du m�ste bjudit typ alla p� sprit ig�r!!!! v�gar du kolla hur mycke du INTE har kvar p� ditt konto? jag har en bild p� dig n�r du sover vid scenen men jag postar den inte

Posted by dbl on Nov-29-2003 16:08:

inte r�ttvist... ville ju ocks� ha varit d�r..

va skit l�ngesen jag va p� n�tt nu... m�ste se till att komma iv�g p� n�n fest snart..

Posted by Amplifire on Nov-29-2003 16:34:

quote:
Originally posted by Can
jag har en bild p� dig n�r du sover vid scenen men jag postar den inte

Haha! Ja fy fan, det var h�rligt att ta igen sig lite, haha.

Posted by Gate 42 on Nov-29-2003 21:32:

quote:
Originally posted by Vizay

fast fan gate va du d�r, s�g inte r�ken av dig...

Jepps visst var jag d�r. Men det �r ju r�tt sv�rt att se n�gon som man inte vet hur den ser ut
Dock r�k det nog en hel del om mig.. Fick i mig en hel del livsfarliga pinnar ig�r. Helt tjock i halsen idag. Aja, g�r �nd� inte ut s� ofta s� man f�r ju ta och g�ra det ordentligt n�r man v�l g�r det

Posted by DjAviander on Nov-29-2003 21:37:

Med risk f�r att l�ta dum, men vart ligger "Weekender"?

Posted by Gate 42 on Nov-29-2003 21:45:

Fokused / Weekender k�rs p� G�ta K�llare som ligger p� Folkungagatan p� s�der i Stockholm.

Kolla p� www.fokused.net f�r lite mer info om klubben och s�nt.

Posted by Zliten on Nov-30-2003 09:38:

Behold, my arse.

Ja orkidea var riktigt grym...

Och n�r har slutar med Orkidea mixen p� Flight d� blir man glad..

Mitt betyg 3/5

Posted by SteveTranz4ever on Nov-30-2003 13:31:

Det verkar som dom flesta var lite p� lyset denna kv�llen... Det var en otroligt rolig kv�ll d� jag fick chansen att tr�ffa m�nga SWETAs och lite annat folk... Snackade �ven med Orkidea i vanlig ordning och det verkade som inte hans album kommer att sl�ppas i Sverige men det �r jag inte s�ker p�... hur som haver s� fick jag ett ex. av han som han ocks� signerade... riktigt kul och sn�llt av han men okej... jag fick hans selected works och han fick mina selected works ocks�... var iof Fokused han var ute efter

Ja ja... hoppas vi f�r se fler kv�llar som denna... kram p� er alla som jag tr�ffade

Posted by Vizay on Nov-30-2003 16:41:

gate jag har faktiskt sett bild p� dig p� tc s� helt hemlig e du inte

Posted by SteveTranz4ever on Nov-30-2003 17:54:

Nu finns det lite bilder uppe p� LiquidSunset.org

Pages (2): [1] 2 »