TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Onko elämää Hallmarkin jälkeen?

Posted by Mr.Mystery on Nov-29-2003 19:21:

Question Onko elämää Hallmarkin jälkeen?

Nyt kun Hallmark, mielestäni paras bilejärjestäjä, on telakalla määrittelemättömän ajanjakson on aika suunnata katseet tulevaan.

Missäs hitossa me nyt biletetään?

Juu, onhan meillä Säteet ja muut, mutta ei tuo hardtrance/hardstyle/freeform/whatever oikein innosta pitemmän päälle.

Posted by Puuhis on Nov-29-2003 19:43:

Harmi homma tuo Hesperia uudistus tosiaankin. Suomessa/Helsingissä ei ole tosiaankaan bileitä liikaa ja nyt vielä vähemmän. Ite olen yrittänyt kytätä accesssin sivuilta ja StreetBeatin flyereista bileitä mutta näyttää todella hiljaselta. VR Makasiineista ei ole kunnon biletyspaikaksi, se tuli todettua Entropyssa ja nuo Säteet sun muut kemut ei myöskään iske meikäläiseen.

Posted by oO Wza Oo on Nov-29-2003 20:52:

Ei tosiaan näytä hyvältä tuleva talvi, ei taida olla helsingissä tiedossa mitää isompia trancekemuja. Turussa taitaa pyyhkiä hieman paremmin ja se on väärin
Taitaa ainoa toivo olla Illut kerran kuussa mutta minkä ihmeen takia ne pitää järjestää aina sunnuntai aamuisin

Posted by skip on Dec-01-2003 15:52:

quote:
Originally posted by oO Wza Oo Turussa taitaa pyyhkiä hieman paremmin ja se on väärin

ei täällä kyllä just mitään tapahdu, mitä nyt välillä jotain perusbileitä, muttei oikein ikinä mitään erikoisempaa, tai sitten mä olen vaan missannu kaiken taidokkaasti!

Posted by Mr.Mystery on Dec-02-2003 22:32:

Meidänhän pitäisi pistää joku SuomiTA-tapahtuma pystyyn

Posted by QPS on Dec-04-2003 19:21:

No, ei se mun maailma siihen kaadu vaikka hallmarkit loppu, vaikka nyt on taas yksi uusi aukko täytettävänä. Mutta nythän on taas näytön paikka uusille bilejärjestäjille näyttää kyntensä !!!

Posted by thomas on Dec-05-2003 17:25:

quote:
Originally posted by Vesa
1. Vois yrittää kerätä tänne foorumille kohtalaisen kokoisen vakkariporukan. Esim. Klubituksessa on ollut aika paljon trancetopikkeja, että sieltä varmaan tulee jengiä, kun kuulevat tästä.

2. Järjestää TA-tapaamisen isojen trancebileiden yhteyteen.

3. Siitä sit kattoo, millaista toimintaa seuraavaksi.

kuulostaa mainiolta.

Posted by toaster on Dec-07-2003 20:31:

Tosin nyt keväällä on tulos aika paljon isompia tapahtumia mitä kelpaa tukea: Devotionit, Liquid, Pacifique ja sit Hallmarkin synttärit. Näihinki tapahtumiin tulee semmosia nimiä että oksat pois Muutenki venuenaki käytetty taas ihan "uusia".

Posted by Mr.Mystery on Dec-07-2003 21:27:

quote:
Originally posted by toaster
Tosin nyt keväällä on tulos aika paljon isompia tapahtumia mitä kelpaa tukea: Devotionit, Liquid, Pacifique ja sit Hallmarkin synttärit. Näihinki tapahtumiin tulee semmosia nimiä että oksat pois Muutenki venuenaki käytetty taas ihan "uusia".

Mutta kevät on vasta keväällä...

Posted by Glorie on Dec-16-2003 00:05:

Smile

Moi mukulat! That's the only thing I can say in finnish (and count to three and say the word: bearhead.) Shame on me. Finland is close, landwise not language-wise

quote:
Originally posted by toaster
Pacifique

http://www.pacifique.fi/home.shtml

(yeee I searched your forum)

Bye neighbours!

Posted by GrimReaper on Dec-16-2003 09:12:

Niin no, nythän Hallmarkki tulee taas, tällä kertaa Maestrossa. Huono puoli on vain ajoitus: helmikuun lopussa ja tietenkin juuri samaan aikaan Liquidin (ja MARCO V:n kanssa!!).

Ja tuo Suomi-TA meetingi olis kyllä loistava idea, näkis kuinka rumia karpaaseja itse kukin on! (Ihan kuin ite olisin joku malli)

Posted by Airvision on Dec-28-2003 12:04:

Monkey Dancer 2

Joo kyllä hieman harmittaa kun Hallmark lopetti toiminnan...itse olin kova markin kannattaja ja mun mielestä BEST klubi

Onneks on viellä noi synttärikemut tiedossa joten sinne pitää yrittää mennä fiilistelee viellä kerran.