TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Plaats hier ff jullie slaapkamer setup... ben benieuwd
Pages (2): [1] 2 »
Plaats hier ff jullie slaapkamer setup... ben benieuwd
aantal setups zijn gepost in deze thread
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=8
maar dan mogen ze toch nog wel weer een keer geplaatst worden of zie ik dat verkeerd..????
Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n grote signature gezien
Die mag overigens maar 500x150 pixels zijn...
| quote: |
| Originally posted by jp Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n grote signature gezien Die mag overigens maar 500x150 pixels zijn... |
| Originally posted by Djeebie Ik kan me nog herinneren, toen er nog geen singnature regels waren, dat er een hele vervelend grote tussen zat van een jongen verkleed als Transformer |
mwhehehe, volgens mij heb ik dat plaatje nog op mijn ouwe pc
Weet niet enes of ie nog online staat waar ik hem vandaan heb gepikt
Back on topic:
Heb net als jij ook een xtc mixer, 3-kanaals alleen. Deze heb ik ingebouwd in een houten tafel op mijn lengte zodat ik al die kabels kwijt kon. M'n SL1210's heb ik express eigenlijk niet in de tafel gewerkt omdat de monitorspeakers tegen de tafel aanstaan en als je dan je TT's inbouwd zijn ze nog gevoeliger en springt de naald er gegarandeerd uit. Onder de tafel heb ik ruimte voor me versterker (deze is top op heden toe nogsteeds me stereotoren maar het werkt
) en als ik klaar ben met draaien kan ik daar me boxen ook weer kwijt. Heb niet zoveel ruimte hier dus alles moest compact blijven. Over niet te lange tijd ga ik samenwonen met m'n vriendin en kan ik meer ruimte gebruiken en dan bouw ik een heel andere opstelling, maar ben tot nu toe erg tevreden allemaal 
| Originally posted by Djeebie Ik kan me nog herinneren, toen er nog geen singnature regels waren, dat er een hele vervelend grote tussen zat van een jongen verkleed als Transformer |
| Originally posted by jp Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n grote signature gezien Die mag overigens maar 500x150 pixels zijn... |

Ik heb nog wel screenshots liggen van 2560 * 1024. Zou dat geen leuke sig zijn? 
Ah, ik heb net mijn nieuwe MK5jes binnen gehad en daar werd ik wel vrolijk van 
Allen zit er in de pitch een vaag hobbeltje.
Volgens mij zit de knop iet ste los. heel vaag.
Iemand hier ook last van?
ik hoop dat jullie deze signature meer kunnen waarderen dan dat andere grote ding.
maarre zijn dr nog mensen die hun slaapkamer setup willen plaatsen
| Originally posted by DJ PRESTO ik hoop dat jullie deze signature meer kunnen waarderen dan dat andere grote ding. maarre zijn dr nog mensen die hun slaapkamer setup willen plaatsen |
nouaj setup 
maar ja niet voor het draaien alleen voor het luisteren:
sony set van 10 jaar oud (versterker, cd -speler, tuner)
met b&w 602s3 
Dit is hem dan
:
Lekkere troep er onder maar dat is sinds vandaag netjes opgeruimd
En effe welke het zijn 

| Originally posted by Disney Sig is cool! |

zoiets als sig?
flame me
Om toch ff de schijn hoog te houden
Ik heb 2 reloops 5000mk2's met een numark mengpaneel. De versterker en ee nnormale cd speler zijn ingebouwd in de tafel die ik gemaakt hebt.
Onder de tafel ligt ook ee nbox die naar schuin boven richt (geld voor monitors heb ik niet en zeker al geen plaats.
Achter me staat ook e nbox (Kenwood 90wat dacht ik)
Versterker is een Pioneer 2*90watt, gaat al zeer lang mee, werkt perfect.
Onder men tafel staat ook men platenbak, heb het zo gebouwd dat die tafel toch nog als soort bergruimte kan dienen in men kleine kamer 
Naaldjes: ortofon concordes pro
t is eigenlijk een woonkamer-setup, maar laat ik maar niet miereneuken 
2 x Technics Sl 1210MK2
1 x Gemini UMX 7 VCA mixer
1 s Stanton Dj Pro 2000S
2 x Orthofoon Concorde Night Club E
1 x Kenwood AR-55
1 x Pioneer VSX 409
2 x Technics SB-RX 50
| Originally posted by total woot t is eigenlijk een woonkamer-setup, maar laat ik maar niet miereneuken ![]() |
| Originally posted by New Wave En effe welke het zijn ![]() |
2x Technics SL-1200MK5 Silver
2x Ortofon Concorde PRO
1x Dateq XTC
1x Sony MDR V700
1x Sony RX90
| Originally posted by eieregooie Nou mag je me toch es uitleggen wat het verschil is tussen deze en de m3d? |

| Originally posted by eieregooie Nou mag je me toch es uitleggen wat het verschil is tussen deze en de m3d? |