TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Special tracks
Special tracks
Moi!
Ett� onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan
olo?
Mun ois
Motorcycle-As the rush comes
Coldplay- Clocks (ihan mik� remixi vain)
Boss@nova - se uusi, en muista nime�
Mitk� ois teid�n?
Re: Special tracks
| quote: |
| Originally posted by Annele Moi! Ett� onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan olo? Mun ois Motorcycle-As the rush comes Coldplay- Clocks (ihan mik� remixi vain) Boss@nova - se uusi, en muista nime� Mitk� ois teid�n? |
Musta nuo kaks ensimm�ist� ainakin kolahtaa hyvin kotona, klubissa en oo viel� p��ssy kuulemaan. 
Motorcycle - ATRC l�ytyy kyll� hyllyst�. Kyll� sit� kotona kuuntelee ja my�s clubeilla.
Mulla kyll� kolahtaa klubeilla oikeastaan mik� biisi vaan... jopa Scooter kelpaa...
| Originally posted by Mr.Mystery jopa Scooter kelpaa... |

Pointti oli kuitenkin se, ett� klubilla ei jaksa snobbailla - jos siin� on kunnon basari ja vet�v� melodia niin se riitt��.
mulle ei ymp�rist�ll� ole niink��n v�li�! hyv� biisi toimii melkein miss� vaan ja huono taas ei miss��n! 
Originally posted by Mr.Mystery ![]() Pointti oli kuitenkin se, ett� klubilla ei jaksa snobbailla - jos siin� on kunnon basari ja vet�v� melodia niin se riitt��. |
| Originally posted by skip mulle ei ymp�rist�ll� ole niink��n v�li�! hyv� biisi toimii melkein miss� vaan ja huono taas ei miss��n! |
, bileiss�, kunhan tulee vaan hyvi� biisej�. Kotona tohon vaan voi jostain syyst� itse vaikuttaa hiukan paremmin
!
Haddaway - what is love (reloaded mix)
t�� kuuluu ehdottomasti t�h�n listaan 
| Originally posted by hbrd Haddaway - what is love (reloaded mix) t�� kuuluu ehdottomasti t�h�n listaan |
90% vinyyleist� on trancea, koneella ja cd:ilt� kuuntelen taas mahdollisemman laajasti kaikkea ja bileiss� taas vaikuttaa monta muuta asiaa kun itse musiikki, jos on hyv� fiilis ni sit� voi menn� melkeen mink� mukana tahansa. Eniveis jos p��sis pointtiin: jos en soittele levyj� niin aika v�h�n tulee kuunneltuu trancea tai sit jos tulee niin semmosia biisej� mit� harvemmin kuulee. Vinyyleill� tulee sit taas leikittyy v�list n�il tunnetuimmilla.
Meni ehk� v�h�n OT mut paska m�ih� 
Kyll�h�n niit� t�h�n aiheeseen sopivia biisej� on vaikka mill� mitalla, yleens� en jaksa kotiin asti ostella niit� kaikkein eniten hypetettyj� ja soitettuja kun niihin on jo ehtiny t�ysin kyll�sty� kauan ennen julkaisua.. poikkeuksiahan tietenkin on; mik�li biisi/biisit on todella hyvi� niin tottakai niit� silloin tulee kuunneltua kotonakin tanssilattialla v��nt�misen lis�ksi.
Eip� minullakaan niin oo v�li�, onko kotona, klubilla vai miss�.. hyvin toimivaa biisi� kuuntelen miss� vaan. En itse juuri seuraa kovin aktiivisesti muutenkaan uusia julkaisuja (mp3-maailma ei voisi t�ll� hetkell� v�hemp�� kiinnostaa), mit� nyt levykaupoissa kuuntelen silloin t�ll�in uutta matskua. Ker�ilen ja soittelen kotonakin mieluummin vanhempia ja v�hemm�n tunnettuja artisteja 90-luvunn alkupuolelta tai puoliv�list�. Uudempaa tavaraa kuulee ihan riitt�v�sti klubeilla, vanhempaa harvemmin.