TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Special tracks

Posted by Annele on Dec-01-2003 00:28:

Special tracks

Moi!
Ett� onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan
olo?
Mun ois
Motorcycle-As the rush comes
Coldplay- Clocks (ihan mik� remixi vain)
Boss@nova - se uusi, en muista nime�

Mitk� ois teid�n?

Posted by thomas on Dec-01-2003 07:00:

Re: Special tracks

quote:
Originally posted by Annele
Moi!
Ett� onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan
olo?
Mun ois
Motorcycle-As the rush comes
Coldplay- Clocks (ihan mik� remixi vain)
Boss@nova - se uusi, en muista nime�

Mitk� ois teid�n?

osuit kyll� aika naulan kantaan.. juurikin noi kolme biisi� on just
sellaisia mit� klubeissa tulee kohtalaisen mielell��n kuunneltua, mut
kotisoitossa noi k�rsii aivan hemmetisti. esim. just motorcycle.

Posted by MekkaFIN on Dec-01-2003 09:43:

Musta nuo kaks ensimm�ist� ainakin kolahtaa hyvin kotona, klubissa en oo viel� p��ssy kuulemaan.

Posted by Puuhis on Dec-01-2003 10:39:

Motorcycle - ATRC l�ytyy kyll� hyllyst�. Kyll� sit� kotona kuuntelee ja my�s clubeilla.

Posted by Mr.Mystery on Dec-01-2003 15:34:

Mulla kyll� kolahtaa klubeilla oikeastaan mik� biisi vaan... jopa Scooter kelpaa...

Posted by skip on Dec-01-2003 15:54:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery
jopa Scooter kelpaa...

hyi hyi!!!

Posted by Mr.Mystery on Dec-01-2003 16:23:

Pointti oli kuitenkin se, ett� klubilla ei jaksa snobbailla - jos siin� on kunnon basari ja vet�v� melodia niin se riitt��.

Posted by skip on Dec-01-2003 16:26:

mulle ei ymp�rist�ll� ole niink��n v�li�! hyv� biisi toimii melkein miss� vaan ja huono taas ei miss��n!

Posted by Puuhis on Dec-01-2003 17:08:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery

Pointti oli kuitenkin se, ett� klubilla ei jaksa snobbailla - jos siin� on kunnon basari ja vet�v� melodia niin se riitt��.

Totta

Posted by QPS on Dec-04-2003 20:44:

quote:
Originally posted by skip
mulle ei ymp�rist�ll� ole niink��n v�li�! hyv� biisi toimii melkein miss� vaan ja huono taas ei miss��n!

Joo, mun t�ytyy yhty� tohon, ett� hyv�t biisit toimivat miss� tahansa. Se on mulle se ja sama olenko, kotona, autossa, intiss�, bileiss�, kunhan tulee vaan hyvi� biisej�. Kotona tohon vaan voi jostain syyst� itse vaikuttaa hiukan paremmin !

Posted by hbrd on Dec-05-2003 16:20:

Haddaway - what is love (reloaded mix)

t�� kuuluu ehdottomasti t�h�n listaan

Posted by Mr.Mystery on Dec-05-2003 18:06:

quote:
Originally posted by hbrd
Haddaway - what is love (reloaded mix)

t�� kuuluu ehdottomasti t�h�n listaan

Eeehh, jotain rajaa sent��n

Posted by toaster on Dec-07-2003 20:52:

90% vinyyleist� on trancea, koneella ja cd:ilt� kuuntelen taas mahdollisemman laajasti kaikkea ja bileiss� taas vaikuttaa monta muuta asiaa kun itse musiikki, jos on hyv� fiilis ni sit� voi menn� melkeen mink� mukana tahansa. Eniveis jos p��sis pointtiin: jos en soittele levyj� niin aika v�h�n tulee kuunneltuu trancea tai sit jos tulee niin semmosia biisej� mit� harvemmin kuulee. Vinyyleill� tulee sit taas leikittyy v�list n�il tunnetuimmilla.

Meni ehk� v�h�n OT mut paska m�ih�

Posted by GrimReaper on Dec-11-2003 14:40:

Kyll�h�n niit� t�h�n aiheeseen sopivia biisej� on vaikka mill� mitalla, yleens� en jaksa kotiin asti ostella niit� kaikkein eniten hypetettyj� ja soitettuja kun niihin on jo ehtiny t�ysin kyll�sty� kauan ennen julkaisua.. poikkeuksiahan tietenkin on; mik�li biisi/biisit on todella hyvi� niin tottakai niit� silloin tulee kuunneltua kotonakin tanssilattialla v��nt�misen lis�ksi.

Eip� minullakaan niin oo v�li�, onko kotona, klubilla vai miss�.. hyvin toimivaa biisi� kuuntelen miss� vaan. En itse juuri seuraa kovin aktiivisesti muutenkaan uusia julkaisuja (mp3-maailma ei voisi t�ll� hetkell� v�hemp�� kiinnostaa), mit� nyt levykaupoissa kuuntelen silloin t�ll�in uutta matskua. Ker�ilen ja soittelen kotonakin mieluummin vanhempia ja v�hemm�n tunnettuja artisteja 90-luvunn alkupuolelta tai puoliv�list�. Uudempaa tavaraa kuulee ihan riitt�v�sti klubeilla, vanhempaa harvemmin.