TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Electronic Malfunction making of video
Electronic Malfunction making of video
hey everyone:
I just wanted to let the TAs know that a TA just finished making the music video for DJ Ton T.B. "Electronic Malfunction" showing this week on MTV Europe and The Box Netherlands.
I was a long process but I think I came out good.
here are some frame stills from the video
These are from the video.
If they look random it's because they go with the song. If you listen to the track it makes more sense.
Anyway thanks for the support TA's you guys rock.
Gio

Thanks for the heads up, I'll look out for it.
looks very cool!
Nice!
Looks awesome!
Wat een bullshit om die andere thread te closen! er wordt onwijs vaak over trance clips gelult hier op het forum
check;
ATRC/Traffic VideoClip
ATRC VideoClip
en dan is het wel okay.
dit is een thread over een videoclip van Ferry en Armin's Exhale gemaakt door TimeportE;
TimeportE VideoClip
ook spamming? nee natuurljik niet! gewoon gaaf om te lezen en zien wat hij voor een TRANCE Clip hij gemaakt heeft! 
Nu is de clip van Electronic Malfunction door een TA-er gemaakt (extra gaaf dus) en komt zelfs op tv en dan is het "spamming"?? ik heb even gecheckt maar hij heeft het alleen in het USA-forum (logisch) en bij ons gepost. Dus niet in ieder forum! mijn inziens dus geen reden om die andere thread te closen en ik vind het ook geen spamming........
Ha, Raoel, reply nog eens een keer dat je dit een rukvideo vindt 
Het is niet helemaal overkomen, thread is weg of geclosed 
Je hebt gelijk Onno!
Als de thread starter nou speciaal geregistreerd had om deze draad te beginnen dan kan je t wel spam mogen noemen...
Vind t nu wel leuk om te horen dat een iemand van TA betrokken is bij zoiets...
Ps...
Ik dacht al die geclosede thread me bekend voor kwam 
OKee, I think this clip is to rough for trance.
1-, Their is no story involved in this clip.
2-, The images are to easy, it's all stock material and so it's only a edditing process which i think it's lame.
3-, about the edditing sequence: it's to messed up.
A lot of images doesn't have any relation with the images before and after 'a' image. The only relationship is that it's all war/disasters and stuff. Where is your story-line? it isn't their. Their isnt a buld up to.
You had to combine images better, thats my opinion.
On the beginning you start with the trees and the bird. after that it's just disaster.....you had to do more with the bird and the trees in the beginning.
The 3 inserts (the tree little screens on the bottomleft) of the robot movements are sooooo lame, sorry to say it but it's to fake.
You had to use more electric stuff.
To mush images doens;t have any relationship with the title of the track.
| quote: |
| Originally posted by New Wave 1-, Their is no story involved in this clip. |
Ok, ik zal mezelf even verduidelijken.
Die threads over die video van ATRC zijn niet ter promotie van eigen materiaal.
Die thread over die video van Exhale natuurlijk wel, maar het grote verschil vind ik dat die gemaakt is door een actief lid van het Holland forum. Onze vriend tamtui heb ik hier nooit eerder gezien.
Als hij zijn eigen productie wil promoten / delen, waarom dan in het Holland forum? Het lijkt me dat daar betere plaatsen voor zijn op TA. Denk aan het producers forum of het chill out forum. Als ik een mixje maak dan post ik die toch niet in het USA forum? Zo zie ik het... Uit die andere thread bleek ook dat lang niet iedereen hier op die thread zat te wachten. Bovendien had tamtui deze thread kunnen gebruiken om te vertellen dat de clip af is en te bekijken.
Ik heb inderdaad niet gekeken waar hij het verder nog gepost had, omdat het me zo logisch leek dat het ook wel in de algemenere forums zou staan. Wanneer iemand hier een thread zou hebben aangemaakt als "Kijk eens wat vet! Een TA heeft de clip gemaakt voor Electronic Malfunction!" dan was het idd een ander verhaal geweest. Raar maar waar...
Onno heeft iig aangegeven dat hij vind dat de video wel een thread waardig is hier op het Holland forum, en dat is zijn goed recht. Vandaar ook dat wat mij betreft deze thread open kan blijven.
Link naar de geclosede thread
Begrijp me nie verkeerd, ik vind het leuk voor die gozer hoor, ik zou er ook trots op zijn... Maar ik denk dat dit niet de juiste plaats was om het te posten 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Begrijp me nie verkeerd, ik vind het leuk voor die gozer hoor, ik zou er ook trots op zijn... Maar ik denk dat dit niet de juiste plaats was om het te posten |
Nu blijven ze ons doodgooien met films, nu heeft die pipo weer een thread gemaakt over hoe geweldig ferry corsten wel weer niet was. 
| quote: |
| Originally posted by galdamez What sort of story were you expecting? Did you want to see goldilocks riding her horse to the home of the big bad wolf, only to find he is a major porn producer that just won the lottery and now works for Bill Gates? Come on... think outside of the box for once. |
| quote: |
| Originally posted by galdamez What sort of story were you expecting? Did you want to see goldilocks riding her horse to the home of the big bad wolf, only to find he is a major porn producer that just won the lottery and now works for Bill Gates? Come on... think outside of the box for once. |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Als hij zijn eigen productie wil promoten / delen, waarom dan in het Holland forum? Het lijkt me dat daar betere plaatsen voor zijn op TA. Denk aan het producers forum of het chill out forum. Als ik een mixje maak dan post ik die toch niet in het USA forum? Zo zie ik het... Uit die andere thread bleek ook dat lang niet iedereen hier op die thread zat te wachten. Bovendien had tamtui deze thread kunnen gebruiken om te vertellen dat de clip af is en te bekijken. |
De kunst is om je te kunnen inleven in de ander. Stel jij weet niets af van allemaal buitenlandse TA's die in het canadese forum voor de hand liggende vragen stellen.
Jij hebt weken aan een video gewerkt voor een bekende canadese trance dj en je hebt vernomen dat hij op de canadese televisie geshowd wordt. Nu ben jij natuurlijk rete benieuwd hoe iedereen hem vind! Na al dat zwoeg werk zijn reacties het waardevolste wat je kunt krijgen. Je post deze informatie met link waar de video te donwloaden valt in het canadese forum en nu ben je ontzettend benieuwd wat al die relaxte canadezen wel niet van je video vinden! woehoe!..............
Bestaan er naast Terrance & Phillip nog meer relaxte Canadezen dan? 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! De kunst is om je te kunnen inleven in de ander. Stel jij weet niets af van allemaal buitenlandse TA's die in het canadese forum voor de hand liggende vragen stellen. Jij hebt weken aan een video gewerkt voor een bekende canadese trance dj en je hebt vernomen dat hij op de canadese televisie geshowd wordt. Nu ben jij natuurlijk rete benieuwd hoe iedereen hem vind! Na al dat zwoeg werk zijn reacties het waardevolste wat je kunt krijgen. Je post deze informatie met link waar de video te donwloaden valt in het canadese forum en nu ben je ontzettend benieuwd wat al die relaxte canadezen wel niet van je video vinden! woehoe!.............. |
Precies New Wave, dat is precies wat ik bedoelde! ![]()
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.