TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols 2004
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by jp on Dec-01-2003 19:31:

Idols 2004

Zaterdag 6 december 21:00hr begint Idols weer op RTL4

Dat wordt weer lachen met de voorrondes

quote:

Zoektocht naar h�t ultieme nationale popidool. Iedereen tussen de 15 en 28 jaar kan aan de start verschijnen van deze afvalrace die eindigt in een spetterende finale. Deelnemers worden vanaf de allereerste audities gevolgd op de weg naar het verwezenlijken van hun dromen: uitgroeien tot een popidool. De audities worden beoordeeld door een jury die bestaat uit Jerney Kaagman, Eric van Tijn, Edwin Jansen en Henkjan Smits. Later in de programmareeks neemt het publiek deze taak van hen over. Voor de winnaar is een platencontract weggelegd en staat een manager klaar.


Posted by snitz on Dec-01-2003 19:42:

jah dat wordt idd lachen. Een maat van mij doet ook mee met de voorrondes. Dit is meer als weddenschap begonnen dus ik ben benieuwd wheheh


Posted by arj1o1 on Dec-01-2003 19:52:

dan moet ik naar impulz toe

maar ik ga het wel opnemen het zal wel weer fantastisch worden


Posted by Flippe on Dec-01-2003 19:54:

Idols, alleen de voorrondes zijn geweldig
ga die zeker kijken, alleen moet k zaterdag skippen, dan ben k naar impulz


Posted by robin on Dec-01-2003 20:41:

Re: Idols 2004

quote:
Originally posted by jp
Zaterdag 6 december 21:00hr begint Idols weer op RTL4

Dat wordt weer lachen met de voorrondes


idd.. en je daarna weer fijn ergeren aan al kansloze types die t helemaal geweldig vinden


Posted by Duke2003 on Dec-01-2003 20:58:

haha dat wordt weer meesterlijk! ik ken zelf niemand die meedoet, vorige keer wel iemand die voor schande stond in de voorrondes als extince, maar dat maakt verder ook nie uit


Posted by eieregooie on Dec-01-2003 22:42:

Hmmm.. misschien moet ik ook maar eens gaan kijken dan


Posted by Cmdr_Keen on Dec-02-2003 06:03:

When does the hurting stop...


Posted by basd on Dec-02-2003 07:24:

Ik weiger hier echt naar te kijken.. Heb vorig jaar een of twee shows gekeken, da's denk ik genoeg voor de rest van mijn leven.


Posted by Valhalla on Dec-02-2003 08:21:

altijd ff scheef liggen bij de voorrondes, hopelijk nog meer mensen die zich lekker voor lul zetten


Posted by Ding Chavez on Dec-02-2003 09:18:

Ik weet niet of het zo grappig wordt met de voorrondes. Omdat er deze keer zoveel aanmeldingen waren moesten alle kandidaten eerst voor een andere jury verschijnen. Misschien dat ze expres van die halve zolen doorgelaten hebben naar de tv jury, maar dat is wel weer een beetje laag tov mensen die het wel echt proberen en niet doorgelaten worden...
En nee ik heb niet meegedaan, ik heb het van een vriend gehoord


Posted by MennoB on Dec-02-2003 09:21:

Het enige wat ik leuk vind is de voorrondes. Hoe die mensen dan afgekraakt worden, echt lache . Verder boeid het me niet, stom programma...


Posted by Cosmic on Dec-02-2003 11:10:

Dat wordt weer lachen. Kheb vorig jaar ook alles gezien.

Spreid je vleuuuuuugels en vlieeeg! "Niet goed? Ne?"


Posted by snitz on Dec-02-2003 11:31:

of die van: Ik ben gewoon een hele spontane meid

en dan de jury: Vind jij dat of zeggen anderen dat van jou


Posted by raoel on Dec-02-2003 11:46:

De voorrondes zullen wel weer leuk zijn, de rest boeit me niet.
Geldklopperij is het.

Ik verheug me wel weer op de afzeikopmerkingen van de jury.
De opzet van de uitzendingen is dit jaar wel anders geloof ik.
Vorig jaar ging het per plaats, nu hebben ze alles door elkaar gegooid.


Posted by Massive on Dec-02-2003 13:19:

Glanis gaat meedoen

he Glanis


Posted by Tim81 on Dec-02-2003 13:24:

Misschien een idee om ook een DJ Idols te gaan organiseren. Er zijn voldoende Wannabe a Star amateur DJ's in Nederland die (commercieel) bekend willen worden. Hierbij kan er ook flink gelachen worden om foute platen, slechte overgangen en een totaal gebrek aan uitstraling!


Posted by Ding Chavez on Dec-02-2003 16:03:

Alleen is het niet te doen om een uitzending met Dj sets te vullen, laat staan dat half nederland er niet op zit te wachten...


Posted by TranceFool on Dec-02-2003 16:07:

Ik vind het ook super grappig en kansloos. Zal dus ook zeker weer wat afleveringen meepikken


Posted by eieregooie on Dec-03-2003 00:25:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Alleen is het niet te doen om een uitzending met Dj sets te vullen,

Nee nee, alleen de trainwrecks


Posted by arj1o1 on Dec-03-2003 07:43:

zou het commentaar dit jaar weer zo hard en recht voor zn raap zijn of zou de jury iets van het commentaar hebben aangetrokken?


Posted by Flippe on Dec-03-2003 07:56:

quote:
Originally posted by Tim81
Misschien een idee om ook een DJ Idols te gaan organiseren. Er zijn voldoende Wannabe a Star amateur DJ's in Nederland die (commercieel) bekend willen worden. Hierbij kan er ook flink gelachen worden om foute platen, slechte overgangen en een totaal gebrek aan uitstraling!


Is niks voor het grote publiek.
Wat weten die nou van foute platen, laat staan dat ze horen wanneer een overgang fout is.

En een foute overgang is natuurlijk minder grappig om te horen dan iemand die super vals zingt.

Dus ik denk dat het geen goed idee is!


Posted by djdavid on Dec-03-2003 14:07:

ben ik ff blij dat ik 6 december zelf moet draaien... maar ga stiekem toch wel een paar keer kijken hoe die gasten allemaal weer voor schut worden gezet

oja, mensen die nog niks te doen hebben die zaterdag(lijkt met sterk met impulz en tiesto in de matrixx)en in de buurt van nijmegen wonen... ik draai in Staddijk [url]www.staddijk.nl[/url]


Posted by arj1o1 on Dec-04-2003 07:30:

ik was dus fout:

quote:
Jury Idols II trekt nog feller van leer
Gepost door Bart (veekeend) - woensdag 3 december 2003 @ 16:46 - Bron: Planet Internet
De komende reeks van Idolsafleveringen belooft nog harder te gaan worden. Zo is de jury dit jaar nog harder in haar oordeel over de kandidaten. Dat lieten de juryleden vandaag weten bij de presentatie van Idols II in Amsterdam.

Jurylid Edwin Jansen verklaart zich nader. Zo zegt hij dat de deelnemers van Idols I niet konden weten wat ze te wachten stond, maar dat is nu wel het geval. "Tijdens de eerste editie wisten ze niet waar ze aan begonnen, maar nu wel. Bij slechtere kandidaten ben ik daarom nog strenger geworden. De kritiek die ik lever zou ik zelf niet hard noemen, maar het was wel recht voor z'n raap."

Komende zaterdag zal de eerste aflevering van Idols II bij RTL 4 te zien zijn. De verwachtingen zijn hooggespannen, omdat in de landen waar eerder al een tweede Idols op de buis kwam, nog populairder was dan deel 1. De eerste zes afleveringen van Idols II zullen in het teken staan van de audities van de 16.731 kandidaten in hotels verspreid over het land.

In januari zullen de zogenoemde theaterrondes te zien in twee uitzendingen, gevolgd door vier 'workshopuitzendingen'. Wederom presenteren Tooske Breugem en presentator Reinout Oerlemans Idols. Vanaf 6 maart zijn de studiouitzendingen en de finale vindt op 1 mei plaats.

De juryleden lieten vandaag weten dat er een flink aantal kandidaten zijn, die verleden jaar afvielen en het nu weer proberen. Daarnaast zijn ook de 'bijzondere gevallen' weer van de partij, zoals een Hagenaar die zich helemaal te buiten gaat aan Frans Bauer.


Posted by Teknikol on Dec-04-2003 12:36:

jah ik kijk wel denk ik..maar toch zit ik met een btje vaag gevoel voor de tv dan.
Zo van: Waarom kijk ik dit eigenlijk, uiteindelijk komen er toch lousy "popsterren" uit. Want om nou te zeggen dat jim of jamai een houdbaarheidsdatum hebben..nee niet bepaald. Voorrondes zijn dan wel ok, maar die gasten van de jury
En die finaleshows vind ik om te kotsen, de commercie vliegt met scheepsvrachten je buis uit, dat domme gelul over "de groep" (want de kandidaten denken toch alleen maar aan dr eigen), die nepglimlachjes van tooske en die oelewapper, die arrogante lui van de jury...fuck it, tis gewoon zo afschuwelijk "gemaakt".



maar zoals ik al zei, toch kijk ik


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.