TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols 2004
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Idols 2004
Zaterdag 6 december 21:00hr begint Idols weer op RTL4
Dat wordt weer lachen met de voorrondes 
| quote: |
Zoektocht naar h�t ultieme nationale popidool. Iedereen tussen de 15 en 28 jaar kan aan de start verschijnen van deze afvalrace die eindigt in een spetterende finale. Deelnemers worden vanaf de allereerste audities gevolgd op de weg naar het verwezenlijken van hun dromen: uitgroeien tot een popidool. De audities worden beoordeeld door een jury die bestaat uit Jerney Kaagman, Eric van Tijn, Edwin Jansen en Henkjan Smits. Later in de programmareeks neemt het publiek deze taak van hen over. Voor de winnaar is een platencontract weggelegd en staat een manager klaar. |
jah dat wordt idd lachen. Een maat van mij doet ook mee met de voorrondes. Dit is meer als weddenschap begonnen dus ik ben benieuwd wheheh
dan moet ik naar impulz toe 
maar ik ga het wel opnemen het zal wel weer fantastisch worden
Idols, alleen de voorrondes zijn geweldig 
ga die zeker kijken, alleen moet k zaterdag skippen, dan ben k naar impulz
Re: Idols 2004
| quote: |
| Originally posted by jp Zaterdag 6 december 21:00hr begint Idols weer op RTL4 Dat wordt weer lachen met de voorrondes |
haha dat wordt weer meesterlijk! ik ken zelf niemand die meedoet, vorige keer wel iemand die voor schande stond in de voorrondes als extince, maar dat maakt verder ook nie uit 
Hmmm.. misschien moet ik ook maar eens gaan kijken dan 
When does the hurting stop...
Ik weiger hier echt naar te kijken.. Heb vorig jaar een of twee shows gekeken, da's denk ik genoeg voor de rest van mijn leven.
altijd ff scheef liggen bij de voorrondes, hopelijk nog meer mensen die zich lekker voor lul zetten
Ik weet niet of het zo grappig wordt met de voorrondes. Omdat er deze keer zoveel aanmeldingen waren moesten alle kandidaten eerst voor een andere jury verschijnen. Misschien dat ze expres van die halve zolen doorgelaten hebben naar de tv jury, maar dat is wel weer een beetje laag tov mensen die het wel echt proberen en niet doorgelaten worden...
En nee ik heb niet meegedaan, ik heb het van een vriend gehoord 
Het enige wat ik leuk vind is de voorrondes. Hoe die mensen dan afgekraakt worden, echt lache
. Verder boeid het me niet, stom programma...
Dat wordt weer lachen. Kheb vorig jaar ook alles gezien.
Spreid je vleuuuuuugels en vlieeeg! "Niet goed? Ne?" 
of die van: Ik ben gewoon een hele spontane meid
en dan de jury: Vind jij dat of zeggen anderen dat van jou

De voorrondes zullen wel weer leuk zijn, de rest boeit me niet.
Geldklopperij is het.
Ik verheug me wel weer op de afzeikopmerkingen van de jury.
De opzet van de uitzendingen is dit jaar wel anders geloof ik.
Vorig jaar ging het per plaats, nu hebben ze alles door elkaar gegooid.
Glanis gaat meedoen
he Glanis

Misschien een idee om ook een DJ Idols te gaan organiseren. Er zijn voldoende Wannabe a Star amateur DJ's in Nederland die (commercieel) bekend willen worden. Hierbij kan er ook flink gelachen worden om foute platen, slechte overgangen en een totaal gebrek aan uitstraling!
Alleen is het niet te doen om een uitzending met Dj sets te vullen, laat staan dat half nederland er niet op zit te wachten...
Ik vind het ook super grappig en kansloos. Zal dus ook zeker weer wat afleveringen meepikken 
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Alleen is het niet te doen om een uitzending met Dj sets te vullen, |
zou het commentaar dit jaar weer zo hard en recht voor zn raap zijn of zou de jury iets van het commentaar hebben aangetrokken?
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Misschien een idee om ook een DJ Idols te gaan organiseren. Er zijn voldoende Wannabe a Star amateur DJ's in Nederland die (commercieel) bekend willen worden. Hierbij kan er ook flink gelachen worden om foute platen, slechte overgangen en een totaal gebrek aan uitstraling! |
ben ik ff blij dat ik 6 december zelf moet draaien... maar ga stiekem toch wel een paar keer kijken hoe die gasten allemaal weer voor schut worden gezet
oja, mensen die nog niks te doen hebben die zaterdag(lijkt met sterk met impulz en tiesto in de matrixx)en in de buurt van nijmegen wonen... ik draai in Staddijk [url]www.staddijk.nl
[/url]
ik was dus fout:
| quote: |
| Jury Idols II trekt nog feller van leer Gepost door Bart (veekeend) - woensdag 3 december 2003 @ 16:46 - Bron: Planet Internet De komende reeks van Idolsafleveringen belooft nog harder te gaan worden. Zo is de jury dit jaar nog harder in haar oordeel over de kandidaten. Dat lieten de juryleden vandaag weten bij de presentatie van Idols II in Amsterdam. Jurylid Edwin Jansen verklaart zich nader. Zo zegt hij dat de deelnemers van Idols I niet konden weten wat ze te wachten stond, maar dat is nu wel het geval. "Tijdens de eerste editie wisten ze niet waar ze aan begonnen, maar nu wel. Bij slechtere kandidaten ben ik daarom nog strenger geworden. De kritiek die ik lever zou ik zelf niet hard noemen, maar het was wel recht voor z'n raap." Komende zaterdag zal de eerste aflevering van Idols II bij RTL 4 te zien zijn. De verwachtingen zijn hooggespannen, omdat in de landen waar eerder al een tweede Idols op de buis kwam, nog populairder was dan deel 1. De eerste zes afleveringen van Idols II zullen in het teken staan van de audities van de 16.731 kandidaten in hotels verspreid over het land. In januari zullen de zogenoemde theaterrondes te zien in twee uitzendingen, gevolgd door vier 'workshopuitzendingen'. Wederom presenteren Tooske Breugem en presentator Reinout Oerlemans Idols. Vanaf 6 maart zijn de studiouitzendingen en de finale vindt op 1 mei plaats. De juryleden lieten vandaag weten dat er een flink aantal kandidaten zijn, die verleden jaar afvielen en het nu weer proberen. Daarnaast zijn ook de 'bijzondere gevallen' weer van de partij, zoals een Hagenaar die zich helemaal te buiten gaat aan Frans Bauer. |
jah ik kijk wel denk ik..maar toch zit ik met een btje vaag gevoel voor de tv dan.
Zo van: Waarom kijk ik dit eigenlijk, uiteindelijk komen er toch lousy "popsterren" uit. Want om nou te zeggen dat jim of jamai een houdbaarheidsdatum hebben..nee niet bepaald. Voorrondes zijn dan wel ok, maar die gasten van de jury
En die finaleshows vind ik om te kotsen, de commercie vliegt met scheepsvrachten je buis uit, dat domme gelul over "de groep" (want de kandidaten denken toch alleen maar aan dr eigen), die nepglimlachjes van tooske en die oelewapper, die arrogante lui van de jury...fuck it, tis gewoon zo afschuwelijk "gemaakt".
maar zoals ik al zei, toch kijk ik
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.