TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ff over WWF Wrestling van gisteren, plz read
ff over WWF Wrestling van gisteren, plz read
oke voor de mensen die gisteren op V8 WWF wrestling hebben gezien om 20.35 uur:
op een gegeven moment was de voorzitter in mekaar geknokt door een van die gasten, en toen begon die voorzitter die knakker z'n kop in mekaar te rammen en toen hield hij hem vast, zodat ze'n japanse tegenstander hem kon aanvallen, en toen blies die japanner een of ander raar groen spul op hem af, maar dat kwam in het gezicht van de voorzitter terecht.
wie weet wat dat voor spul was ??? zo te zien was ut nie zo prettig voor die gozer
tank you
nou, in het echt is het gewoon water met groene kleurstof maar het moet natuurlijk voordoen alsof het vergif is of iets dergelijks......
worstelen is show, en heel slecht acteerspel
haha het zijn vast de fijngestampte groene korreltjes uit zon pak venz.. (appelsmaak d8 ik)
En god ja dat doet pijn!!... zon klap die langs je gezicht gaat doet ook ontzettend pijn en daarvan kom je minstens 20 cm van de grond..
Vaak val je dan neer.. maar weet je vlak voordat die nerd uit de touwe komt weg te rollen...
Damn man ga freefighten kijken.. of cagefighten das tenminste nog wat...
laatst trouwens 's Red Bull in me ogen gekregen, en damn, dat doet pijn man! gaat helemaal bruisen enzo....
's vast beter dan traangas..
haha ik had laatst op me werk toen ik in gedachten verzonken was me verfpotje laten vallen ...
stond boven me hoofd (zat gelukkig niet zo veel neer in) komt de hele handel die erin zat ff op me gezicht!!
ik denk KUTTTT!!! hele wenkbrauwen eronder enzo....oogleden...gelukkig niet in me ogen gekomen....bleek naderhand
mijn moeder ruim een half uur bezig geweest met een wattenstaafje en wasbenzine om al die shit rondom me ogen weg te krijgen ...uiteindelijk gelukt!!
wel een heel klein beetje wasbenzine in me ogen gehad (dat prikt pas!!!) maare ik schrok me wel ff helemaal de pleuris....
heb wellus verhalen gehoord dat je verf/typex enzo in het ziekenhuis van je ogen af moeten schrapen enzo
) YEK!!
maare gelukkig goed afgelopen...
ow ja...nog een lekker goedje: THINNER!!!
dit is zulke ranzige ongezonde rommel daar wordt je gewoon niet goed van....
heb er laatst meegwerkt en ook weer wat op me klauwen gekregen (ik ben zo'n kluns!!!)....dat trekt er helemaal in en heb paar uur met een raar aanvoelende ARM gelopen....wil niet weten wat er gebeurt als je dat in je ogen krijgt!! spul ruik je trouwens op 5 meter afstand...YEK!
uitkijken dus!
Ik werk bij een houtcoating bedrijf, wat dus betekent dat er veel met verf word gewerkt, dat spul krijg je ook met veel moeite van je lichaam af, moet je eerst speciaal spul opsmeren, dan goed mee schrobben en dan met warm water eraf spoelen, en dan mag je blij zijn als alles eraf is
HAHA, dat wrestling vond ik vroeger altijd zo cool, had het gister weer es gezien na lange tijd. Ik kwam niet meer bij van het lachen
Enne Dj Massive, mag ik vragen hoe oud jij bent?????
| quote: |
| Originally posted by Blik Ik werk bij een houtcoating bedrijf, wat dus betekent dat er veel met verf word gewerkt, dat spul krijg je ook met veel moeite van je lichaam af, moet je eerst speciaal spul opsmeren, dan goed mee schrobben en dan met warm water eraf spoelen, en dan mag je blij zijn als alles eraf is |
maare das niet zo heel gezond...
LoL k heb ook ooit in zon autospuitbedrijf gewerkt (een legale ja :-)
Mogte we ook met goedjes werken waar van die vlammetjes op staan.. zon handje met een gat ering... een staafje die afbrokkelt door een druppeltje.. ofterwijl godse gevaarlijk... moge wij der meewerke met zon huis tuin en keuken plastic handschoentje.. lol.. denk het ook niet...
| quote: |
| Originally posted by M5 je moet een grote bus zeep kopen met korreltjes erin, dat schuurt die verf er gewoon af! werkt super! |
| quote: |
| Originally posted by Blik er zitten ook van die korreltjes in, maar toch helpt het niet echt perfect, pas na heel goed schrobben is alles eraf |
het is wel show...maar toch vind ik het wel lache eigenlijk..
en Trancefool: ik ben "pas" 15 jaartjes jong

oww ja, heb es bijna pure zoutzuur op me klauwen gehad 2 jaar terug met van die leuke scheikunde proefjes, altijd lache...gasbrander vol open...aansteker erbij.en...WHOOOSHHH
| quote: |
| Originally posted by DJ_Massive het is wel show...maar toch vind ik het wel lache eigenlijk.. en Trancefool: ik ben "pas" 15 jaartjes jong |
Ja vroeger keek ik het wel, nu niet meer. Ik vind die van V8 ook niet leuk. Die met Goldberg en Hogan, Nash enzo is veel leuker en veel hoger niveau. Geloof dat dat NWO is. Maar ja daar zenden ze nix meer van uit. Vroeger RTL 5.
HEIL VINCE MCMAHON!!!!!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.