TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- forum description: del två
Pages (3): [1] 2 3 »
forum description: del två
Nu är det bara två olika varianter.. snälla rösta och så genomföra vi det så snart som möjligt, lr ? 
nu får vi se om det funkar, (hopas, men jag har en aning om att det kommer bli "home of the ta'a from sweden" fortfarande)
jag rösta b, sör dom som är nyfikna
vi har iaf försökt det på ett demokratiskt sätt 
körde på A eftersom jag tror ju att airbase är mer ett ansikte utåt än antiloop
I ärlighetens namn bryr jag mig inte så värst mycket, men jag tycker ändå alternativ B är mest passande.
körde på A
antiloop tillhör lite utav det förgångna...airbase proddar fortfarande 
antiloop proddar fortfarande..
jag röstade på alternativ B
| quote: |
| Originally posted by Vizay körde på A antiloop tillhör lite utav det förgångna...airbase proddar fortfarande |
jag skiter ioförsig hur mycket dem proddar. annars hadde jag ju inte hängt på TA
det blir svårt här det 
A. jezper är mycket mer trance än antiloop, och det behövs lite mer trance i beskrivningen... 
B. som sagt Antiloop är ett större ansikte utåt även fast de inte haft ngn "hit" under de senaste året.. hehe.
hoho, det börjar dra i hop sig.
jag vet inte vad man ska kalla antiloops musik riktigt.. nån som har en bra beskrivning? de körde då inte nån trance när ja hörde dem på reaktor i göteborg 2001 och inte körde de nån trance när de spelade på Oscars i sundsvall förra veckan heller.
In my mind och alla hits ni snackar om, var ju mer dance än trance tycker jag i alla fall. 
airbase producerar trance och är mer aktuell <
Re: hoho, det börjar dra i hop sig.
| Originally posted by Glorie jag vet inte vad man ska kalla antiloops musik riktigt.. nån som har en bra beskrivning? de körde då inte nån trance när ja hörde dem på reaktor i göteborg 2001 och inte körde de nån trance när de spelade på Oscars i sundsvall förra veckan heller. In my mind och alla hits ni snackar om, var ju mer dance än trance tycker jag i alla fall. ![]() airbase producerar trance och är mer aktuell < |
Re: Re: hoho, det börjar dra i hop sig.
| Originally posted by dbl exakt.. airbase e mer trance än vad antiloop e... dem producerar ju en hel del annat... o som glorie sa så klassar jag ju också deras hit som typ in my mind som mer dance än trance. |
Re: Re: Re: hoho, det börjar dra i hop sig.
| Originally posted by SteveTranz4ever De e fan sant ! |
Re: Re: Re: Re: hoho, det börjar dra i hop sig.
| Originally posted by ScuL japp.. det finns nåt i båda åsikter.. men Finland har också 'Darude' i sin forum description och det är inte riktigt trance heller, är det? |
hehe, nja, dom går väl kanske jämt ut ungefär... antiloop har väl gjort en och annan annorlunda grej som i love you och speak n' spell också...
tycker ändå airbase är ett bättre val, ingen ickesvensk, som inte var aktiv dansfantast under senare delen av 90-talet, har hört talas om antiloop...
Re: Re: Re: Re: hoho, det börjar dra i hop sig.
| Originally posted by ScuL men Finland har också 'Darude' i sin forum description och det är inte riktigt trance heller, är det? |

90'ies dance.
Det enda jag vet är att Antiloop proddar juste musik. Jävligt juste musik.
Europe - Belgium
Home of I Love Techno, M.I.K.E., Airwave and french fries
Europe - Finland
Home to Orkidea, Darude, Nokia and apparently Santa Claus as well
Europe - France
Home of fashion runways, good cheese, famous painters and Laurent Garnier
Europe - Germany
Home of the Love Parade, Mayday, Paul Van Dyk, Sven Vath and the autobahn
Europe - Holland
If there was a 'Trance Nation', Holland would likely be it
Europe - Israel
Home of lots of good psy-trance
Europe - Sweden
Home of the TAs from Sweden
Europe - Sweden
Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, IKEA and swedish meatballs
Europe - Sweden
Home of Adam Beyer, Antiloop, Envio, IKEA and swedish meatballs
Europe - Sweden
Home of Adam Beyer, Airbase, Antiloop, Envio, IKEA and swedish meatballs
Europe - United Kingdom & Ireland
No intro needed... Home of too many great DJs to mention
conclusion:
vi kan lätt ha båda 
Ja alla båda fyra 
Om inte annat så slår vi rekord i lång description med små kända namn... Enda som har längre är Tyskland och dom har FETA namn 
Love Parade, Mayday, Paul Van Dyk, Sven Vath 
rebel9: som jag förstått det så har airbases senaste skivsläpp gått rätt bra ute i EU men givetvis kan jag ha fel...men strunt samma, varför inte bara lägga in både antiloop å airbase istället för en av dom? 
| Originally posted by Vizay varför inte bara lägga in både antiloop å airbase istället för en av dom? |
det e alldeles för jämt mellan de båda alternativen
ja det kan vi göra..
steve had en besvar. han sa att det är för mycket 'små namn' i den då..
men jag tycker att det är ingen stor problem.
alltså kenny, PM/mejl/kontakta swamper och genomföra de båda 
så är det äntligen färdigt..