TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Knomaden - nu i SWETA-version
Knomaden - nu i SWETA-version
Hej!
Efter att ha tr�ffat n�gra sk�na filurer jag k�nner fr�n framf�rallt TC och till viss del fr�n t.nu (d�r jag huserat tidigare under samma alias), s� best�mde jag mig och tog steget att �ven �ka mitt onlineliv till TA he he.
Orkidea f�r v�l skyllas p� d�, Fokused...
Men innan jag s�ger s� mycket mer (jag �terkommer med presentation i Svenska Folket-tr�den efter helgen, lite buzy annars just nu...typ...�h just nu?? Skulle det vara ett undantag? Gaaah...ett liv i minst 130 BPM...) s� skulle jag s�ga "najs 2B here"!
Och fet kram till alla som stompade till Orkidea i fredags! Det var fett...jag l�gger in lite diverse kommentarer om det och s�ger bara en sak, att tr�ffas offline after party och l�gga av n�gra garv med Mindshooter, Steve, Aendy, Staz och Amplifire ex vis n�r vi kom p� nya G�teborgsgruppen "Ace of Airbase", och Steve tjatade om "Swedish Meatballs", g�r ju bara att jag var tvungen att ta klivet in hit ha ha. Och det var obetalbart att se Envio f� hybris och l�ta det vara supersv�rt f�r stackars Tapio H att f�rs�ka spela samtidigt som Envio h�ngde �ver Orkidea n�r finnen hade ett diplomatiskt leende n�r Envio fick "fyllehybris"...eller var det bara s� att han var ber�rd av solen, s� het som han var �ver l�ten? "Touched by the sun", �h ni fattar...SWETAs �r ju smarta, typ.
Nu till arbetet!
10 4 over and out.
Peace,
Anders
PS. Kolla snart webbloggen n�r jag postar i Orkideatr�den, efter helgen, d� har jag scannat in omslaget d�r han signade sin CD, http://onamission.typepad.com
DS.
v�lkommen
v�lkommen!
V�lkommen, du kommer garanterat att trivas!
whoohooo .. ytterligare en v�xj�-bo (och framf�r allt en oam prins av h�gsta kvali�!)
Jag har precis gjort mig till r�tta h�r p� SWETA, och m�ste s�ga att jag faktist trivs 
Hoppas du kommer g�ra samma sak 
V�lkommen 
Tjena mannen o tack f�r senast 
Kul att du hittade hit, h�r kommer du trivas finfint!
V�lkommen till familjen
v�lkommen till sweta familjen 
Fan kul � se dig Knomaden... du hitta hit tillslut... V�lkommen till familjen 
Fan lite fylle tjat h�r bara till... precis som i fredags men av att l�sa h�r http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=144750 s� verkar man va en av dom nyktrare personerna 
Sl�nger upp den h�r igen med
Amplifire, mindshooter, Staz, knomaden (TC & numera SWETA) & Aendy
// Steve 
w�llk�mm 
Tack alla underbara!
Kram fete...menar jag!
*speechless*
Peace,
Anders
*som k�nner sig mer �n v�lkommen
*
PS. Nice pic fr�n situationen jag beskrev i min orginalposting. DS.
PPS. ...och v�lkomna alla p� Club PuLS Xmas TRANCE eXperience...19 dec DownTown V�xj�! Resident little me warmup, guest Rob Angel...
Details L8r! DDS.
haha... blev lite f�r mycket i fredags ja, hoppas ingen tyckte jag st�rde :P
har du l�mnat t.nu f�r gott nu?

Envio: Inte st�rde Du mig, inte...jag bara hade kul och pekade ut Dig extra n�r Du reste upp h�nderna bredvid Orkidea ha ha och skrek "hyyyybris hyyyyybris" ha ha...ASOT 7, huh? Kunde inte missa det...innan s� tror jag Du tjatade p� Tapio att han skulle droppa den typ sex-sju g�nger...Du va allt bra rolig i fredags, Du
.
L�mnat t.nu, njae, �r v�l d�r ibland av olika anledningar, mer s�llan nu av n�gon annan anledning, men jag har m�nga polare som bara h�ckar d�r ocks�. Och Party Archive kommer vi ju alltid att anv�nda d�r. S� jag h�ller mig till TC o TA allra mest onwards, med t.nu som god trea. H�r o d�r, d� och d�. Nu skall jag iv�g p� resande fot ett tag, offline ett par dar, s� ha det tills dess
.
Peace, SWETAs
/a.
v�lkommen h�r 
v�lkommen v�lkommen...
Vizay: v�lkommen fr�n mig ocks�, sitter p� pjox dator � skriver, orkar inte logga in min eg en 
jag va iaf den l�nga saken p� orkidea partyt...h�rligt att du hittade hit 
V�lkommen till TA k�ra granne
Addad till Svenska Folket
Hej, hej!
F�r ett par dar sen s� addade jag en biografi/info till Svenska Folket som ni kan l�sa mer om mig om ni k�nner f�r det.
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=8
Vi ses!
Peace,
Anders
*som h�ller p� att peppa sig inf�r fredagens resident v�rmgig f�r Rob Angel, med n�gra trance-�ss i rock�rmen som rullar ut sina ljudv�gor p� PuLS Xmas Trance experience*
v�lkommen knomaden!

Som utlovats tidigare (se min f�rsta post i denna tr�d) - s� finns nu en bild p� den signerade CD som Orkidea donerade till OAM
.
http://www.tranceaddict.com/forums/...983#post2173983
Peace, Anders