TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »


Posted by dj_spare on Dec-05-2003 12:36:

Read This! Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht

Main:

Ferry Corsten
Johan Gielen
Rank 1
Marcel Woods
Misja Helsloot

Club:

Jean
Jochem
Jose
G-Spott
Mac Zimms
Eric de Koning
Lester Claessens
Stephen

Hardstage:

Cosmic gate
Pavo
Joop
Mark Norman
Don Diablo
Max B Grant

Info
Wanneer: Zaterdag 31 Januari, 2004 (21:00 - 07:00)
Waar: Jaarbeurs, Utrecht, Nederland
Kosten: 37 Euro (excl service kosten)


Wie gaan er hier allemaal naartoe?? ik ga in ieder geval lekker springnichten


Posted by ahp2002 on Dec-05-2003 12:44:

Tsja,
15 minuten lopen en ferry draait en veel bekenden gaan. zal er dus zijn


Posted by Fkwebeman on Dec-05-2003 13:47:

Ik twijfel nog altijd.. ik heb nog nooit een TE gemist.. maar om het nou daarom te doen. Innercity past helaas, helaas niet binnen het budget.. (en daar baal ik stevig van)
Trance Energy, Misja Helsloot en vooral Ferry Corsten kriebelen natuurlijk wel..

en iedereen wil nu wel weer mee...

uiteindelijk denk ik dat ik wel weer te vinden ben daar..


Posted by Freezel on Dec-05-2003 13:49:

Ik ben er ook. 10-15 min met de tram vanuit Nieuwegein is goed te doen

Heb dan alle TE's in de Jaarbeurs meegemaakt, moet gewoon een traditie worden


Posted by SnuggLe on Dec-05-2003 14:37:

Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken!


Posted by Fkwebeman on Dec-05-2003 14:41:

sticky!!


Posted by Disney on Dec-05-2003 15:16:

Valt niet tegen deze line up.

Ben nooit op TE geweest en daar gaat ook nog geen verandering in komen, maar de line up is best aardig


Posted by Jappio on Dec-05-2003 15:33:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken!


lol ik merk hier nog wat afkickverschijnselen bram

lekker belangrijk

maar om weer ff ontopic te komen, ik vind het best een aardige line-up denk alleen niet dat ik ga, ben net trug van wintersport en heb 2 dagen ervoor ook al invited, maar zeg nooit nooit


Posted by Massive on Dec-05-2003 15:45:

is rank1 dj set of live act ?


Posted by Freezel on Dec-05-2003 15:45:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
is rank1 dj set of live act ?


DJ-set


Posted by SnuggLe on Dec-05-2003 16:20:

quote:
Originally posted by Jappio
lol ik merk hier nog wat afkickverschijnselen bram

lekker belangrijk


Laat mij nou, ik doe wat mensen ook bij mij deden toen ik mod was


Posted by dj_spare on Dec-05-2003 19:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken!


dat weet ik heb extra gezocht er waren 2 threads 1 'bepaal de lineup' en de ander met de lineup apart... maar er was GEEN thread met 'wie van TA gaat er nou precies heen'... dus daarom heb ik hem gestart en niet omdat ik zo blind was dat ik niet heb gezien dat er al threads waren... IC en Impulz zijn toch ook sticky en daar waren ook meerdere threads van..

quote:
Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken. Na het feest kan je in die sticky thread je mening geven en je foto�s kwijt kan.


die sticky thread was er niet imo..


Posted by HiGH_NrG on Dec-06-2003 19:57:

Re: Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht

quote:
Originally posted by dj_spare
lekker springnichten


Bestaat dat nog dan?


Posted by Massive on Dec-06-2003 20:02:

quote:
Originally posted by Freezel
DJ-set



Posted by moogwai on Dec-06-2003 23:03:

Ik ga hier ook bijna zeker heen.. mijn vrienden willen sinds 2 jaar ook weer eens naar een feestje... joepie En ik vind de line-up (van de main dan) ook gewoon goed.


Posted by dj_spare on Dec-07-2003 13:36:

nu alleen nog maar hopen dat Johan Gielen tijdens Mark Norman/Don Diablo komt... dan kunnen we in ieder geval daarheen


Posted by eieregooie on Dec-11-2003 00:44:

*plak*


Posted by Little Theseus on Dec-18-2003 13:17:

Re: Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht

quote:
Originally posted by dj_spare
ik ga in ieder geval lekker springnichten


toch prachtig om te zien dat deze typische TA-uitdrukking in ere wordt gehouden!


Posted by Dj Lex on Dec-18-2003 13:38:

Hmmmm. Wat vrienden van hier gaan en hebben gevraagd of ik ook mee ga. Wordt hun eerste feestje van dit formaat (Was te verwachten he ) Op zich vind ik het wel gezellig om mee te gaan, maar aan de andere kant weet ik nu al bijna zkr dat ik het grootste gedeelte van de avond me sta te ergeren aan de kauwgombalentrens die sommige van de dj's in de main zkr gaan draaien.


Posted by Donna on Dec-18-2003 13:42:

Als ze er nouh een zooi van die kauwgomballen automaten neerzetten heb je iig ook wat te doen


Posted by Dj Lex on Dec-18-2003 13:43:

Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen


Posted by Donna on Dec-18-2003 13:45:

Whahahaha je kans grijpen alstie op zn decks klimt,right between the eyes


Posted by SnuggLe on Dec-18-2003 15:00:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen


Ga je jezelf toch vermaken met 'hoeveel sletjes kan ik scoren binnen een uur?' en jezelf dan ieder uur verbeteren?


Posted by Fkwebeman on Dec-18-2003 15:04:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen


mag ik met je meedoen.. ook ik ben weer te vinden op TE, sla Gielen normaal over (voor uurtje relaxen enzo)
Doet m'n vriendin veel elastiekjes in, bouwen we een megakatapult van..

Gielen plat op z'n, kauwgombal straight door z'n hasses, alle BrEeZaH's janken en wij springnichten..


Posted by dj_spare on Dec-20-2003 16:54:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
mag ik met je meedoen.. ook ik ben weer te vinden op TE, sla Gielen normaal over (voor uurtje relaxen enzo)
Doet m'n vriendin veel elastiekjes in, bouwen we een megakatapult van..

Gielen plat op z'n, kauwgombal straight door z'n hasses, alle BrEeZaH's janken en wij springnichten..


Kijk dat is dus een prima idee... Gielen platgooien met bubblegum (hopen dat het niet precies op het tijdstip is dattie op de loopfunctie drukt van zijn coole Cd spelertje, 50% kans tho) en dan lekker springturken en br33zahz troosten


Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.