TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
Main:
Ferry Corsten
Johan Gielen
Rank 1
Marcel Woods
Misja Helsloot
Club:
Jean
Jochem
Jose
G-Spott
Mac Zimms
Eric de Koning
Lester Claessens
Stephen
Hardstage:
Cosmic gate
Pavo
Joop
Mark Norman
Don Diablo
Max B Grant
Info
Wanneer: Zaterdag 31 Januari, 2004 (21:00 - 07:00)
Waar: Jaarbeurs, Utrecht, Nederland
Kosten: 37 Euro (excl service kosten)
Wie gaan er hier allemaal naartoe?? ik ga in ieder geval
lekker springnichten 
Tsja,
15 minuten lopen en ferry draait en veel bekenden gaan. zal er dus zijn
Ik twijfel nog altijd.. ik heb nog nooit een TE gemist.. maar om het nou daarom te doen. Innercity past helaas, helaas niet binnen het budget.. (en daar baal ik stevig van)
Trance Energy, Misja Helsloot en vooral Ferry Corsten kriebelen natuurlijk wel..
en iedereen wil nu wel weer mee...
uiteindelijk denk ik dat ik wel weer te vinden ben daar..
Ik ben er ook. 10-15 min met de tram vanuit Nieuwegein is goed te doen 
Heb dan alle TE's in de Jaarbeurs meegemaakt, moet gewoon een traditie worden 
Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken!
sticky!! 
Valt niet tegen deze line up.
Ben nooit op TE geweest en daar gaat ook nog geen verandering in komen, maar de line up is best aardig 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken! |

is rank1 dj set of live act ?
| quote: |
| Originally posted by DJ_Massive is rank1 dj set of live act ? |
| quote: |
| Originally posted by Jappio lol ik merk hier nog wat afkickverschijnselen bram ![]() lekker belangrijk |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken! |

| quote: |
| Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken. Na het feest kan je in die sticky thread je mening geven en je foto�s kwijt kan. |
Re: Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
| quote: |
| Originally posted by dj_spare lekker springnichten |
| quote: |
| Originally posted by Freezel DJ-set |
Ik ga hier ook bijna zeker heen.. mijn vrienden willen sinds 2 jaar ook weer eens naar een feestje... joepie
En ik vind de line-up (van de main dan) ook gewoon goed.
nu alleen nog maar hopen dat Johan Gielen tijdens Mark Norman/Don Diablo komt... dan kunnen we in ieder geval daarheen ![]()
*plak*
Re: Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
| quote: |
| Originally posted by dj_spare ik ga in ieder geval lekker springnichten |
Hmmmm. Wat vrienden van hier gaan en hebben gevraagd of ik ook mee ga. Wordt hun eerste feestje van dit formaat (Was te verwachten he
) Op zich vind ik het wel gezellig om mee te gaan, maar aan de andere kant weet ik nu al bijna zkr dat ik het grootste gedeelte van de avond me sta te ergeren aan de kauwgombalentrens die sommige van de dj's in de main zkr gaan draaien.
Als ze er nouh een zooi van die kauwgomballen automaten neerzetten heb je iig ook wat te doen
Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen 
Whahahaha je kans grijpen alstie op zn decks klimt,right between the eyes
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen |
mag ik met je meedoen.. ook ik ben weer te vinden op TE, sla Gielen normaal over (voor uurtje relaxen enzo)
| quote: |
Originally posted by Fkwebeman mag ik met je meedoen.. ook ik ben weer te vinden op TE, sla Gielen normaal over (voor uurtje relaxen enzo) Doet m'n vriendin veel elastiekjes in, bouwen we een megakatapult van.. Gielen plat op z'n, kauwgombal straight door z'n hasses, alle BrEeZaH's janken en wij springnichten.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.