TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA's CS kväll?
Pages (2): [1] 2 »
TA's CS kväll?
TC hade en sån här grej, vet jag.
hmm, så hur många kör? är någon intresserad? vem skulle kunna förse oss med en stabil lina? etc.etc.etc.
CS 
har inte spelat på ett halvår..men men kan väl installera o va me o spela 
zliten kan säkert drämma upp en server han har 10mbit
jag har cs skivan här någonstans, har inte heller lirat på ett halvår. hmm... men när hadde ni tänkt er lira?
Jag har aldrig i hela mitt liv spelat CS - tänker inte göra det heller för annars kommer jag förmodligen aldrig mer se dagsljus. 
får se hur många som är intresserade först, vi vår väl bli en 10 pers minst iallafall.
eller? vad tror ni
Jag kan tänka mig att spendera en kväll med sådant... två problem... 1)har aldrig spelat (fast learner) 2)Har inte CS.
Jag kan alltid vara kanonmat/lockbete/decoy whatever...
kan väl osso tänka mig vara med.. har dock inte spelat sen innan sommaren... kommer bli intressant iom v1.6 
får installera liret igen..
Min polare känner Heaton. Kan kanske be han be Heaton spela åt mig 
jag e med
1.6 väl ?
måste det vara skitspel som CS? Varför inte QW, Q3 eller till och med UT?
har inte spelat på år o dar typ, men om jag orkar updatera det så kan jag la ta o vara med kanske
jag kan vara med..
jag kan vara med..
MEN.. jag har inte spelat CS sen .. ett lr två år? har ingen aning.. det var långt sen iaf
... asså min CS-version är rätt gammal.
annars är det lungt.
Nja det var ju en intressant fråga, det roliga är att jag avinstallerade cs för två dagar sen. Kan ju försej installera det igen, men vad hade ni tänkt er? 1.5 eller 1.6?
Jag skulle hellre köra på det gamla 1.5 
ScuL: Det finns gratis updates, så det är ingen ursäkt
Jag är med å spelar!
Tycker att det är en självklarhet att vi kör 1.5, kan väl inte vara någon här som tycker att 1.6 är bra 
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE ScuL: Det finns gratis updates, så det är ingen ursäkt Jag är med å spelar! Tycker att det är en självklarhet att vi kör 1.5, kan väl inte vara någon här som tycker att 1.6 är bra |
jag vill spela 1.6 :P
jag hatar också skölden men om alla låter bli o köper den äre väl inget problem ?
jag kan vara med även fast jag är sämt och inte har spelat på år o dar... kul iaf 
För mig spelar det egentligen inte någon större roll vilkket vi spelar..

CS = Cock Suckers? 
Jag e med för tusan
när hur och var?`
Vilken server ?
verkar ju inte bli något .. 
| Originally posted by Zliten verkar ju inte bli något .. |

| Originally posted by ScuL ingen har sagt att det skulle bli ikväll , lr? ![]() f.ö. jag har letat som fan men kan inte finna min CS-skiva... argh. måste försöka hårdare imorgon lr nåt. |
1.5 kör vi, 1.6 är bajs. ,
Rebel: vi kör CS för att de andra spelen är mycket tyngre, jag hade gärna lirat UT2003 men det är tungt spel, kräver grafik.