TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Okay ben dus met Robbe omstreeks 20.30 uit vilvoorde vertrokken. Dik uurtje gereden, best gemakkelijk gevonden. In hasselt aangekomen, dacht ik bij mezelf op dit uur is er nog geen dolle koe te bespeuren in die tent. Nou was ik effe goed mis 
Stond al aardig rijtje aan te schuiven. Effe de auto geparkeerd in hangar naast de versuz en aanschuiven maar. 20 minuten en makke metaal-detector verder stonden we binnen. Vlug nog effe de jassen binnegooien bij de meiden van de afdeling droge voeding en we konden er aan beginnen.
Ik schat dat we omstreeks 22.15 op het binnepleintje stonden, best wel aardig qua grootte maar ie past makkelijk 4 keer in Sotto's
Effe een biertje besteld (enigste biertje op een ganse avond OMG) bij een leuke kortgerokte juffrouw met dito laarsjes. Tent zat al aardig vol voor dit uur van de avond. Effe later kennis gemaakt met mensen van TA zoals Zehra, Anja, Frednova, Meltos, Cygnus X, Tatanagirl, Buoyant, Vylix (hebben we nog gezien later op de avond toen M.I.K.E. zen set startte), ook de te gekke Ei uit holland, heeft de sint nog met bijhorend "kut"fototoestel , dankzij zen stalen ros met enige vertraging afgeleverd. Pooley stond ondertussen mooi te wezen in de file buiten, heb ik eigelijk niet gezien gisteren
. Ging trouwes leuke roddel rond dat er 10000 man buiten stond te wachten, Steve-Austin (sorry bro) is helemaal weer naar luik mogen terugkeren tesamen met many more, wat een zonde van de kilometers ...
Ondertussen zat het parochiehuisje nog voller als paar uurtjes voordien. Het "gezellige" sardienengehalte was dan ook van uitzonderlijke kwaliteteit gisteren, uiteindelijk zaten er 6500 van die diertjes binnen. Je deed jezelf dan ook een grote lol door met je krent de ganse nacht op dezelfde 5 vierkante centimeter te blijven staan. Uitvaren en terug aanmeren van een wcbezoekje was een heel avontuur, waar zelf de sint nog een puntje kan een likken
Tss al de koffiepauzes en getater door, moet ik zeggen dat de DJ tussendoor best wel goed was, leuke mix met ondermeer nummers als Origine - Sanctuary (Harry Lemon Remix), Viframa - Cristalle, ATRC, L-vee tunes , Café del mar, Beautiful things en many many more
Nou genoeg geleuterd, het was twee uur de gordijntjes gingen open, leek wel een poppekast. Tijs vergezeld van 3 leuke dames, werd met een goederenliftje naarbeneden gebracht op de DJ booth. Een onwijs gaaf sprongetje later stond ie dan eindelijk aan zen draaiende taartschotels en kon ie beginnen met zen ding waarvoor ie gekomen was, namelijk plaatjs draaien. Set was best wel lekker, heel donna look-a-like wat ik best wel te pruimen vond. Tunes als beautiful things, relooped (2X dacht ik), Michel de Hey vs secret cinema - Another Sweater, zen remix van Radiohead - Street Spirit, persoonlijk hoogtepunt van de avond Firewall - Sincere (Lange Remix), mark norman -stream ?, Benni Benassi - Love Is Gonna Save Us
(wat een rukplaat). dit allemaal nog een omwonden met persoonlijk schijfjes als Traffic, Leahtal Industry, MagiK Journey (kippevel moment) en als laatste tune van de avond Theme form Norefjell. Tussendoor werd nog wat voor animo gezeogd met ondermeer gay serpentine en papier bommetjes, leuke schaarsgeklede danseressen. De verlichting en laser show was ook best wel goed, herriner me nog die brakke groene laser die hele tijd iemand zen gezicht was aan het belichten achteraan in de tent, best leuk voor de stumper 
Na een innige omhelzing met M.I.K.E. en een handtekeningensessie met bijhorende stalkers, was het de beurt aan the master himself. M.I.K.E. dus, maar spijtig genoeg moesten we huiswaarts keren. Bij het wachten op de jassen nog effe Turn out the lights meegepikt. Wel spijtig dat we de keet moesten verlaten, maar goed.
Al bij al geslaagde avond, enige minpunt , buiten of course het sardienen effect, waren de uiterst brakke foto's die Ei met zen toestelletje heeft vastgelegd . Elke foto waar ik opstond leek ik zo stoned als een konijn, terwijl ik nog nooit van men leven een stikkie of pilletje heb opgelurkt . Ow well shit happens.
edit: vooral niet op de brakke zinsconstructies en ditto werkwoordsvormen kijken
edit2: voor Fus het onder men neus komt rubben, ja ik heb een meisje een hand gegeven ter begroeting en ja ik schaam me ervoor 
edit3: To Ei, die Sincere zal dan wel effe de post op moeten I guess, maar dat moet nog niet direct misschien vraag ik nog wat andere platen die je voor me wilt gaan halen, die ik niet vind in dit apeland 
LALALALALALALALALALA I AM NOT READING THIS LALALALALALALA
Ik was rond kwart na 10 daar, mijn kameraden wouden wat indrinken, maar daar hadden ze spijt van toen ze aankwamen : er stond al een lange wachtrij.
Voor de rest ga ik akkoord met Eagle : geen slechte set, maar veeeeeeeeeeeel te druk. Op een gegeven moment ging er zelfs iemand van zijn stukje die net voor ons stond. Gelukkig kon Buoyant hem nog net opvangen
Dat was nogal vreemd, die kerel zei dat hij op een flesje stapte en daardoor zijn evenwicht verloor, maar hij ging onmiddelijk daarna ergens anders heen en 5 meter verder viel ie weer bijna flauw.
| quote: |
| Originally posted by Eagle` ... Fred-Austin is helemaal weer naar luik mogen terugkeren tesamen met many more, wat een zonde van de kilometers ... |

omg effe rechtzetten, Cyg, dacht wel dat er iets niet klopte met die nick, ma ken hem dan ook niet zo goed, was die op 16 years illusion ?Leuke kerel trouwens
btw: was it just me of zaten er geen vocals in die solarcoaster, geluid wast best weird soms, bv traffic klonk ook zo kei raar 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` omg effe rechtzetten, Cyg, dacht wel dat er iets niet klopte met die nick, ma ken hem dan ook niet zo goed, was die op 16 years illusion ?Leuke kerel trouwens btw: was it just me of zaten er geen vocals in die solarcoaster, geluid wast best weird soms, bv traffic klonk ook zo kei raar |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Weet iemand misschien hoe het nummer heet direct na Solarcoaster? |
Zitten paar mooie tussen imo van die lasers... En de brakke koppen staan er ook mooi op
| quote: |
| Originally posted by Eagle` btw: was it just me of zaten er geen vocals in die solarcoaster, geluid wast best weird soms, bv traffic klonk ook zo kei raar |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie BT - Force Of Gravity (dj tiesto remix) |
| quote: |
| Originally posted by Eagle` btw: was it just me of zaten er geen vocals in die solarcoaster, |
| quote: |
een nieuwe van hem en het was niet Electric Eclipse volgens mijn kameraden + het stond op een cdr-etje |

| quote: |
| Search For Freedom |


| quote: |
| de Push remix van Ozone - The Rock |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie BT - Force Of Gravity (dj tiesto remix) Btw, foto's zijn geslaagd Zitten paar mooie tussen imo van die lasers... En de brakke koppen staan er ook mooi op |
't was helemaal zoals eagle het heeft geschreven... 'beetje' drukjes
mah voor de rest wel een geslaagde avond. leuk om de beta's eens te ontmoeten
allemaal fijne mensen 
Een beetje?
Twas godver stervensdruk man... Je kon je kont nie keren... Gelukkig werd dat halverwege Tiesto al wat minder en met MIKE hadden we weer alle ruimte 
Ga zo me foto's uploaden trouwens 
spijtig dat niet iedereen kon komen...
andere puntje, ei was je dus twee biertjes verschuldigd wanneer je die plaat meebracht, maar aangezien ze nu op de post moet blijven die 2 geldig om die brakke stoned pics van het net te houden 
Ach, ik moest toch rijden 
En die foto's komen er gewoon bij hoor! 
omg solar coaster
zo te zien was tiesto z'n set toch vrij uplifing of vergis ik mij?
btw, eagle, zeer aangename review, goed gedaan!
Ok, foto's staan HIER 
kleine selectie...
En veel meeeeeeer 
Nabestellingen in 1024x768 lage compressie (hoge kwaliteit dus
) bij mij te verkrijgen 
Grtz!
Trouwens... volgens mij heb ik met deze foto echt de slechtste foto van Tiësto allertijden gemaakt... 

| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ok, foto's staan HIER ![]() kleine selectie... En veel meeeeeeer ![]() Nabestellingen in 1024x768 lage compressie (hoge kwaliteit dus ) bij mij te verkrijgen ![]() Grtz! |
rustig he menneke...
das een vriendin van mij 
| quote: |
| Originally posted by Miss Z rustig he menneke... das een vriendin van mij |
| quote: |
| Originally posted by djcresto wie is de rechtse stoot op de foto? de rest ken ik allemaal denk ik |
echt schone fotos (die van tiesto) en zeker waar eagle opstaat
die fotos zijn schoon jonge, overdrijf nie he
thanks to ei
allè iedereen mag het weten... ei rulezzzz 
nietes 
can anyone fill in the IDs on this???
or spot where the ones at the bottom need to go 
05-12-03
Tiesto @ Versuz, Hasselt, Belgium
0200 - 0500
01 Peter Martin - Perfect Wave
02 Andy Hunter - Go! (Antillas Remix)
03 ID
04 Portishead - Roads (Sultan & Tone Depth Remix)
05 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
06 Solar Stone - Solar Coaster
07 BT - Force Of Gravity (Terminalhead Remix)
08 ID - known
09 ID
10 ID
11 Fictivision vs. Phynn - Escape (Phynn Mix)
12 ID
13 Mojado ft. Mr Sam - Naranja (Dmitri Andreas Remix)
14 Radiohead - Street Spirit (Tiesto Remix)
15 Mark Norman - Stream
16 ID
17 Michel de Heij vs. Secret Cinema - Another Sweater
18 ID
19 Jan Johnston - Flesh (Tiesto Remix)
20 Tiesto - Traffic
21 Benni Benassi - Love Is Gonna Save Us
22 Katana - Tribal Shock
23 ID
24 Firewall - Sincere
25 Tiesto - Lethal Industry
26 Kay D Smith & Marc Tall pres. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoi Polloi Remix)
27 Clokx - Overdrive
28 Ron van den Beuken - Timeless (Ron van den Beuken Remix)
29 Underworld - Born Slippy NUXX (Paul Oakenfold Remix)
30 Tiesto - Magik Journey
31 Tiesto - Theme From Norefjell
-- Marco V vs Jens - Loops & Things Relooped
-- Dirt Devils - Music Is Life (POS Remix)
-- G & M Project - Sunday Afternoon
-- Rah - Pole Position (Airbase Remix)
03 Mr Sam vs Tim Coltrane -the tribute (mr sam vs fred baker one more day mix)
but I'm not sure about it 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.