TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- PGone/Seven
Jaahas postaus ei sitten ottanut toimiakseen..
Kyseess� on verkostomarkkinointia k�ytt�v� "yritys" nimelt� Seven, joka toimii PGone liittym�n jakelijana. Kaupungilla py�rii pukuihin pukeuteuneita nuoria myyji� jotka kauppaavat aloituspaketteja (Biznez-Kit) ja liittymi�. Liittym� on 'tottakai' Suomen halvin ja mm. ilmaisia puheluita toisiin PGone liittymiin ja "tulee mullistamaan" koko kansan.
Aloituspaketin ostamalla(joka maksaa 610e) sinusta tulee j�lleenmyyj�. Aloituspaketti sis�lt�� franching-sopimuksen ja jotain myyntimateriaalia, joka oikeuttaa sinut myym��n aloituspaketteja ja liittymi�. Ensimm�inen tavoitteesi on saada myyty� 2 tai 3 aloituspakettia kavereillesi, ja auttaa heit� myym��n aloituspaketteja taas heid�n kavereilleen jne. joista saat sitten provikkaa ja osakkeita. Eli tavoite on rakentaa alapuolellesi myyntiverkosto, jotka myyv�t liittymi� (joista saa taas sit� proviikkaa). Kyseess� on "pyramidi"konsepti.
T�h�n astiset yrityksen lupaukset ovat olleet pelkki� tyhji� lupauksia ja kusetusta kuten sopimus Radiolinjan kanssa. Joudut joka puolivuosittain maksamaan viel� 200euroa aktivoitumismaksua ym. pieni� kuluja jotka kertyv�t lopulta suuriksi.
Itse olin muutama p�iv� takaperin myyntipuheen uhrina, mutta homma haiskahti kusetukselta kun luvattiin "tienaat rahaa tekem�tt� melkein mit��n kunhan ostat t�m�n biznes-kitin!" ym. bullshitti�.
Kokemuksia/mielipiteit�?
Ja anteeksi jos olin ep�selv� 
Kusetusta kaikki tyynni.
Pari kaveria on yritt�nyt ottaa asiasta selv�� ja joka kerta kun ovat kysyneet niin liittym�t alkavat toimia "ihan parin viikon sis�ll�".
Mit��n ei ole tapahtunut.