TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tycker det är på sin plats med några gratulationer
Pages (2): [1] 2 »


Posted by mindshooter on Dec-08-2003 14:08:

Hello! Tycker det är på sin plats med några gratulationer

ASOT XXL 126

21:00 - 22:00 Above & Beyond Non-Stop In The Mix
01 Sasha - Wavy Gravy (Terry Bones Remix)
02 Stephen J Kroos - Sadistick
03 Super8 - Alba
04 Smith & Pledger - Forever (Vocal Mix)
05 Mike Koglin & Jono Grant - Untitled
06 Endre - Kallokain (Robert Nickson Remix)
07 Skin On Chakra - Orange Home
08 Super8 - Dawn
09 Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Dynaglide Remix)



Sjukt kul o se att ännu en av våra medlemmar har lyckats ta sig upp
O jag vet att just denne mannen kämpat en hel del. Grattis ska du ha Alex!

på lördag kan vi se honom live!


Posted by SWE_TRANCE on Dec-08-2003 14:11:

Party Hat

Gratulerar som fan!
Fett med respekt att få sin låt lirad på ASOT!


Posted by reveal on Dec-08-2003 14:18:

Bara att gratulera


Posted by Glorie on Dec-08-2003 14:18:

OJ! man får försöka se till att lyssna på ASOT 126 i efterhand grattiiiiiiiiiissss


Posted by SteveTranz4ever on Dec-08-2003 14:57:

Mäktigt... all respekt till både Endre och Envio som lyckas så bra Keep up the good work !!!


Posted by Endre on Dec-08-2003 15:00:


tack tack, men det räknas inte för det var en remix.. heh.

och remember, its not all about ASOT, det handlar om musiken, inte om man blir lirad på asot


Posted by SteveTranz4ever on Dec-08-2003 15:03:

quote:
Originally posted by Endre

tack tack, men det räknas inte för det var en remix.. heh.

och remember, its not all about ASOT, det handlar om musiken, inte om man blir lirad på asot
Visst är det så och att din låt är med på ASOT betyder ju att den är bra... du kommer få mer ögon på dig... inte remixaren... va inte blygsam nu


Posted by montana on Dec-08-2003 15:15:

jag hörde nickson remixen (för första gången) live på asot, och jag älskar den, nu måste man bara höra originalet. men ändås endre, ett stort fett grattis ännu en gång


Posted by Vizay on Dec-08-2003 15:25:

quote:
Originally posted by Endre

och remember, its not all about ASOT, det handlar om musiken, inte om man blir lirad på asot


så rätt så rätt...e väldigt mycket fixering från många som försöker ta sig in om att dom ska bli spelade på diverse radioshower....men du måste ju hålla med om att de e bra publicitet skadar ju inte lixom

grattis som fan iaf visar ju att du kommit nån vart iaf


Posted by envio on Dec-08-2003 15:30:

congrats my friend!
dock kommer jag alltid ha stor respekt för orginalet... alltid diggat den since day 1 !

anyway.... på lördag blir det röj!


Posted by Johan (DJ Irish) on Dec-08-2003 15:42:

Hehe, gratulerar mannen! Inte illa minsan

Visst det är en remix men va fan. Din produkion och ditt uppmärksammas ju

Ser fram emot att höra ditt och Envio's set på Lördag.


Posted by dbl on Dec-08-2003 16:31:

originalet e ju hel grymt... har visserligen bara en lofi sample... men ändå

måste ta o höra nickson remixen också..

o GRATTIS.. spela roll om det e remixen... ändå ballt


Posted by Virus on Dec-08-2003 17:00:

Inte illa, grattis!!


Posted by dj_hysterix on Dec-08-2003 17:06:

^^ GRATTIS ^^


Posted by Proximus on Dec-08-2003 17:14:

love to endre den sexybomben.. men du liknar fortfarande julian mcmahon alldeles för mycket..


Posted by Endre on Dec-08-2003 17:36:


thx ppl

vizay: japp, det är bra promotion peter, indeed.

envio: i know friend, and på lördag! no words can tell


Omid: hah, julian who? du har aldrig sagt det förr

irish: soft, catcha mig då, så man kan byta några ord.

steve: heh, ok, jag ska bli en jävel som skiter i alla bara för att jag vart lirad på asot <-- legendarisk handling, kommer aldrig bli.


histerix, virus pirus, dbl, montana: its all good

cheers för threaden kenny.


Posted by Laszlo on Dec-08-2003 18:09:

ääh...all denna hysteri för att en låt spelas på ASOT?? SO WHAT!?























Jag driver med dig nisse...klart som fan du ska känna dig stolt. Det är väl skit samma om det är en remix. Det är ju en remix på DIN låt, och du lär ju inte få sämre publicitet för att ditt namn stoltserat i ASOT. Remix eller inte. Var inte så typiskt svenskt blygsam, och ge dig själv en klapp på axeln istället! Det förtjänar du... Och keep up the good work..!


Posted by St_Andrew on Dec-08-2003 19:04:

yea, agree with mister lazlo, känn dig fett stolt


Posted by Proximus on Dec-08-2003 19:34:

tror bestämt att jag nämnt det till dig, men mest till rouzbeh, ska visa dig en bild av snubben, du är klockren kopia


Posted by mjz on Dec-08-2003 19:44:

hehe, va nog både en och två pers som undrade vem f*n endre var i torsdags... grattis, riktigt bra låt...

var får man nu tag på orginalet så man kan klaga på nicksons arbete?


Posted by fede on Dec-08-2003 19:58:

Satan (eek!)

Grattis igen


Posted by Endre on Dec-08-2003 20:42:


thx shytrance

mjz: då får köpa plattan, den kommer ut 1 mars.

omid: nee.. de är inte likt.

Laszlo, Andrew: heh.. ok, får väl göra de då


Posted by Pjox on Dec-08-2003 20:47:

Jag vill också säga grattis.. så Grattis


Posted by envio on Dec-08-2003 21:25:

Orginalet äter upp Nicksons remix till frukost

Nej men... Orginalet har mer känsla. Mer flow där. Fast Nicksons' remix kanske är LITE mer anpassat för klubben.


Posted by Vizay on Dec-08-2003 22:03:

finns ingen sample på nickons remix eller så så man kan hör aungefär hur den skiljer sig från originalet?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.