TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tycker det är på sin plats med några gratulationer
Pages (2): [1] 2 »
Tycker det är på sin plats med några gratulationer
ASOT XXL 126
21:00 - 22:00 Above & Beyond Non-Stop In The Mix
01 Sasha - Wavy Gravy (Terry Bones Remix)
02 Stephen J Kroos - Sadistick
03 Super8 - Alba
04 Smith & Pledger - Forever (Vocal Mix)
05 Mike Koglin & Jono Grant - Untitled
06 Endre - Kallokain (Robert Nickson Remix)
07 Skin On Chakra - Orange Home
08 Super8 - Dawn
09 Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Dynaglide Remix)
Sjukt kul o se att ännu en av våra medlemmar har lyckats ta sig upp 
O jag vet att just denne mannen kämpat en hel del. Grattis ska du ha Alex!
på lördag kan vi se honom live!
Gratulerar som fan!
Fett med respekt att få sin låt lirad på ASOT!
Bara att gratulera 
OJ!
man får försöka se till att lyssna på ASOT 126 i efterhand
grattiiiiiiiiiissss 
Mäktigt... all respekt till både Endre och Envio som lyckas så bra
Keep up the good work !!! 
tack tack, men det räknas inte för det var en remix.. heh.
och remember, its not all about ASOT, det handlar om musiken, inte om man blir lirad på asot

| quote: |
| Originally posted by Endre tack tack, men det räknas inte för det var en remix.. heh. och remember, its not all about ASOT, det handlar om musiken, inte om man blir lirad på asot ![]() |
jag hörde nickson remixen (för första gången) live på asot, och jag älskar den, nu måste man bara höra originalet. men ändås endre, ett stort fett grattis ännu en gång
| quote: |
| Originally posted by Endre och remember, its not all about ASOT, det handlar om musiken, inte om man blir lirad på asot ![]() |
skadar ju inte lixom 
visar ju att du kommit nån vart iaf
congrats my friend!
dock kommer jag alltid ha stor respekt för orginalet... alltid diggat den since day 1 !
anyway.... på lördag blir det röj!
Hehe, gratulerar mannen! Inte illa minsan 
Visst det är en remix men va fan. Din produkion och ditt uppmärksammas ju 
Ser fram emot att höra ditt och Envio's set på Lördag. 
originalet e ju hel grymt... har visserligen bara en lofi sample... men ändå 
måste ta o höra nickson remixen också..
o GRATTIS.. spela roll om det e remixen... ändå ballt 
Inte illa, grattis!!
^^ GRATTIS ^^
love to endre den sexybomben.. men du liknar fortfarande julian mcmahon alldeles för mycket.. 
thx ppl 
vizay: japp, det är bra promotion peter, indeed.
envio: i know friend, and på lördag! no words can tell 
Omid: hah, julian who? du har aldrig sagt det förr
irish: soft, catcha mig då, så man kan byta några ord.
steve: heh, ok, jag ska bli en jävel som skiter i alla bara för att jag vart lirad på asot
<-- legendarisk handling, kommer aldrig bli.
histerix, virus pirus, dbl, montana:
its all good
cheers för threaden kenny.
ääh...all denna hysteri för att en låt spelas på ASOT?? SO WHAT!?
Jag driver med dig nisse...klart som fan du ska känna dig stolt. Det är väl skit samma om det är en remix. Det är ju en remix på DIN låt, och du lär ju inte få sämre publicitet för att ditt namn stoltserat i ASOT. Remix eller inte. Var inte så typiskt svenskt blygsam, och ge dig själv en klapp på axeln istället! Det förtjänar du...
Och keep up the good work..!
yea, agree with mister lazlo, känn dig fett stolt

tror bestämt att jag nämnt det till dig, men mest till rouzbeh, ska visa dig en bild av snubben, du är klockren kopia 

hehe, va nog både en och två pers som undrade vem f*n endre var i torsdags... grattis, riktigt bra låt... 
var får man nu tag på orginalet så man kan klaga på nicksons arbete?
Grattis igen

thx shytrance 
mjz: då får köpa plattan, den kommer ut 1 mars.
omid: nee.. de är inte likt.
Laszlo, Andrew: heh.. ok, får väl göra de då 
Jag vill också säga grattis.. så Grattis 
Orginalet äter upp Nicksons remix till frukost 
Nej men... Orginalet har mer känsla. Mer flow där. Fast Nicksons' remix kanske är LITE mer anpassat för klubben.
finns ingen sample på nickons remix eller så så man kan hör aungefär hur den skiljer sig från originalet? 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.