TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis Gatecrasher


Posted by Bouma-Bros on Jul-23-2001 13:03:

Sneaker Pimp Busreis Gatecrasher

Op zaterdag 29 September wordt er een busreis georganiseerd naar GATECRASHER in Engeland.

DJ Tiesto draait die nacht een 4 UUR SET! Ook Scott Bond zal die avond draaien.

Wil je mee of meer informatie hierover, mail dan naar [email protected]


Posted by Henkie_henk on Jul-24-2001 00:11:

Omh00g!


Posted by Partyhardy! on Jul-24-2001 05:39:

Thumbs up

Wow! dat lijkt me vet!
Weet je wat dat ongeveer gaat kosten?


Posted by eXos on Jul-24-2001 11:37:

AAAAAAAAAAh, kut. Dan zit ik waarschijnlijk net in San Fransisco!!! Maar je, er zullen nog wel meer van dat soort snoepreisjes komen...


Posted by TranceFool on Jul-24-2001 12:31:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
AAAAAAAAAAh, kut. Dan zit ik waarschijnlijk net in San Fransisco!!! Maar je, er zullen nog wel meer van dat soort snoepreisjes komen...

Zo, dat is balen man dat je in San Fransisco zit , vakantie????


Posted by Miss Proximus on Jul-24-2001 17:54:

Wanneer is dan die busreis naar Cream? maar ja, Crasha is ook vet natuurlijk


Posted by Bouma-Bros on Jul-24-2001 18:06:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wanneer is dan die busreis naar Cream? maar ja, Crasha is ook vet natuurlijk


Geen busreis naar Cream voorlopig... Het is verder weg dan Gatecrasher en we zijn al een keer eerder met de bus naar Gatecrasher geweest, dus is het makkelijker te regelen allemaal.

In het voorjaar van 2002 staat er weer een busreis geopland.... waarnaartoe dat houden we nog ff geheim...

S&S


Posted by Blik on Jul-24-2001 19:09:

en hoe duur is dat dan......???


Posted by eXos on Jul-24-2001 19:47:

quote:
Originally posted by TranceFool

Zo, dat is balen man dat je in San Fransisco zit , vakantie????


Snoepreisje!! Lekker met m'n pa mee (...hij 2 weken werken, ik lekker vakantie!!)


Posted by Bouma-Bros on Jul-24-2001 20:20:

quote:
Originally posted by Blik
en hoe duur is dat dan......???


Als je ons ff mailt op [email protected] dan sturen we je de mail met (voorlopige) info.


Posted by TranceFool on Jul-25-2001 09:11:

Waarom post je het niet gewoon hier???? Lijkt mij toch het makkelijkst, weet iedereen het gelijk.


Posted by Akira on Jul-25-2001 15:06:

quote:
Originally posted by TranceFool
Waarom post je het niet gewoon hier???? Lijkt mij toch het makkelijkst, weet iedereen het gelijk.


Uhm over geld doen sommige namelijk best wel geheimzinnig of moeilijk.Als het bv gaat over hoeveel je in een maand verdiend etc...ja ik ben er gewoon heel makkelijk in en iedereen mag dat lekker van me weten


Posted by Opti on Jul-25-2001 15:10:

quote:
Originally posted by Akira
ja ik ben er gewoon heel makkelijk in en iedereen mag dat lekker van me weten


Hoeveel verdien je dan??


Posted by Henkie_henk on Jul-25-2001 16:45:

haha wilde ik ook net vrage ja


Posted by pipi on Jul-25-2001 19:37:

Mensen, ik heb het idee dat jullie allemaal een beetje zitten te twijfelen... Maar, ik als inmiddels vaste klant van Bouma-Bros. Party Travels kan jullie verzekeren dat je iets geweldigs moois mee kan gaan maken...!

En dit slechts voor een bedrag van iets meer dan 100 EURO!!!

Dus: meldt je aan en dan komen we mekaar wel tegen in die partybus!

Greetz Pipi


Posted by Remy D on Jul-25-2001 20:31:

En hoe zit het met de grenscontrole?????????????????


Posted by pipi on Jul-25-2001 23:50:

quote:
Originally posted by Remy D
En hoe zit het met de grenscontrole?????????????????


LOL... Das een goeie. De voorgaande keren zeiden we altijd heel serieus dat we op "excursie" waren.... Jaja....!


Posted by Henkie_henk on Jul-26-2001 00:16:

quote:
Originally posted by pipi


LOL... Das een goeie. De voorgaande keren zeiden we altijd heel serieus dat we op "excursie" waren.... Jaja....!


Toen vonde ze de pilletjes.. *oeps*


Posted by NILA.NL on Jul-27-2001 12:34:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


Toen vonde ze de pilletjes.. *oeps*


Je kent het drugsbeleid in Engeland, als jij het risico neemt om je dope mee te nemen, is dat je eigen verantwoordelijkheid + het risico dat je het voor een bus vol enthousiaste partygangers verziekt, toch?!?!


Posted by Bouma-Bros on Jul-28-2001 16:28:

back to top! & greetz vanuit IBIZA!!!


Posted by Bouma-Bros on Aug-07-2001 20:34:

He gasten...

Er zijn nog plaatsen vrij in de partybus naar Gatecrasher op 29 september! 4 uur Tiesto in Engeland maak je niet vaak mee en voorlopig organiseren we geen busreis meer naar deze tempel dus......

Let's fookin have it!!!


Posted by Miss Proximus on Aug-07-2001 20:50:

klote man! mijn vriend moet draaien de 28e dus dat redden we noooooit! lijkt me wel tof om er s naartoe te gaan..tu_face, Brite en goldenarmz meeten



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.