TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis Gatecrasher
Busreis Gatecrasher
Op zaterdag 29 September wordt er een busreis georganiseerd naar GATECRASHER in Engeland.
DJ Tiesto draait die nacht een 4 UUR SET! Ook Scott Bond zal die avond draaien.
Wil je mee of meer informatie hierover, mail dan naar [email protected]
Omh00g!
Wow! dat lijkt me vet!
Weet je wat dat ongeveer gaat kosten?
AAAAAAAAAAh, kut. Dan zit ik waarschijnlijk net in San Fransisco!!! Maar je, er zullen nog wel meer van dat soort snoepreisjes komen...
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! AAAAAAAAAAh, kut. Dan zit ik waarschijnlijk net in San Fransisco!!! Maar je, er zullen nog wel meer van dat soort snoepreisjes komen... |
, vakantie????
Wanneer is dan die busreis naar Cream? maar ja, Crasha is ook vet natuurlijk 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Wanneer is dan die busreis naar Cream? maar ja, Crasha is ook vet natuurlijk |
en hoe duur is dat dan......???
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Zo, dat is balen man dat je in San Fransisco zit , vakantie???? |
| quote: |
| Originally posted by Blik en hoe duur is dat dan......??? |
Waarom post je het niet gewoon hier???? Lijkt mij toch het makkelijkst, weet iedereen het gelijk.
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Waarom post je het niet gewoon hier???? Lijkt mij toch het makkelijkst, weet iedereen het gelijk. |


| quote: |
| Originally posted by Akira ja ik ben er gewoon heel makkelijk in en iedereen mag dat lekker van me weten ![]() ![]() |


haha wilde ik ook net vrage ja 
Mensen, ik heb het idee dat jullie allemaal een beetje zitten te twijfelen... Maar, ik als inmiddels vaste klant van Bouma-Bros. Party Travels kan jullie verzekeren dat je iets geweldigs moois mee kan gaan maken...!
En dit slechts voor een bedrag van iets meer dan 100 EURO!!!
Dus: meldt je aan en dan komen we mekaar wel tegen in die partybus!
Greetz Pipi
En hoe zit het met de grenscontrole?????????????????
| quote: |
| Originally posted by Remy D En hoe zit het met de grenscontrole????????????????? |
| quote: |
| Originally posted by pipi LOL... Das een goeie. De voorgaande keren zeiden we altijd heel serieus dat we op "excursie" waren.... Jaja....! |
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Toen vonde ze de pilletjes.. *oeps* |
back to top!
& greetz vanuit IBIZA!!!
He gasten...
Er zijn nog plaatsen vrij in de partybus naar Gatecrasher op 29 september! 4 uur Tiesto in Engeland maak je niet vaak mee en voorlopig organiseren we geen busreis meer naar deze tempel dus......
Let's fookin have it!!!
klote man! mijn vriend moet draaien de 28e dus dat redden we noooooit! lijkt me wel tof om er s naartoe te gaan..tu_face, Brite en goldenarmz meeten 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.