TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- trancEaddict T-Paidat
trancEaddict T-Paidat
Kuinka moni olisi valmis tilaamaan kyseisen t-paidan? Ite olisin ainakin valmis, kuten varmaan hbrd ehk� grimikin. Jos tuo mallisto nyt p�ivittyisi ja muitakin tilaajia l�ytyisi niin voisi pist�� ison tilauksen menem��n ja s��st�� n�in rahdeissa ym. kuluissa.
Jaa, oishan se ihan kiva tietysti.
kyll�h�n se kiva olisi.. paljonkohan moiset tulee maksamaan ?
Kyll�h�n tuo hyv�lt� kuulostaa!! Minullakin kun on taas aikaa hengailla t��ll� TA:ssakin, on palattu takaisin t�nne koti-Suomen pimeyteen Brasilian l�mm�st�. 
Mit�h�n maksaa?
Joo eik�h�n sit� mukana olla, riippuen nyt tietenki viel� v�h�n paidasta ja hinnasta.
Hyv� paita + Hyv� painatus + Hyv� Hinta = Mukana
:
Juu, kyl tuo paita minuakin kiinnostaisi.
Jep.. valmiina tilaamaan. 
Messiss� ollaan.
m� voisin kyll� tilata tuolta tollaset TA stringit tytt�yst�v�lle, vois olla ihan kivat!
kiinnostaa, mutta haluan ensin tiet�� hinnan jne. 
laittakaa hintaehotuksia!!!
mun tarjous ois ainaki 15 Euroa enint��n 
Kuulostaa hyv�lt�...
mulle kelpais paita kanssa, joten jos tilaatte niin mukana oon...
Eik�h�n hinta ole jotain 15:n ja 35:n een v�lilt�, ei kai se niin tarkkaa. Mutta onkohan ainoa vaihtoehto valkoinen niinkuin tuolla shopissa. V�h�n tyylit�n mun mielest�.
milloinkas olisi suunnitelmissa tilata n�it� paitoja, kuka hoitaa tilauksen? 
mallia siit� millaisia paitoja esim. voisi alkaa tekem��n jos joku nyt viel� on asiasta kiinnostunut voi katsoa German Trance Addict shopista, heill� jo muutma pita malli ostettavana...
15 eurolla pit�isi saada laadukas ja laadukas thinsulanten(vai mik� helvana onkaan) t-paita ja painatus. Tilattiin jostain firmast kerra oliko nyt 10 paitaa ja hinnaksi muodostu � 15euroa. Paita oli/on laadukas ja painaus siedett�v�.
Edit: en tii� onko tossa lauseessa mit��n pointtia, mutta menk��t ny