TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Als je vader Bill Gates was?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Massive84 on Dec-10-2003 03:17:

Satan (eek!) Als je vader Bill Gates was?

hahah wat zou je kopen dan ??

ik zou een paintball park voor me zelf kopen, en een kart baan, met een lasergame zone

jij?


Posted by eieregooie on Dec-10-2003 05:03:

Als je vader Bill Gates was?

Dan was ik een uitzonderlijk lelijk en verwend nest!




Wat is er nu zo anders vraag je je dan af...


Posted by arj1o1 on Dec-10-2003 07:47:

hoe ziet zijn vrouwe er eigenlijk uit?

overigens had i dan wel een dik autopark


Posted by basd on Dec-10-2003 07:51:

quote:
Originally posted by arj1o1
overigens had i dan wel een dik autopark

Maar niet oud genoeg om er in te mogen rijden

(sorry dat kon ik niet laten )

Verder vind ik dit een KUTthread.


Posted by Donna on Dec-10-2003 08:16:

Vreselijke onzin thread!

Als ome bill je pa is word je vreselijk gepest op school en word je daar zo ziek in je kop van dat je op je 12e zelfmoord pleegt dmv jezelf te electrocuteren door met je elite pc in je rijkeluiszoontjes bubbelbad neer te strijken.


Posted by SnuggLe on Dec-10-2003 08:23:

Kan je net zo goed een thread doe "Als je een lul had van 3 meter?"


...dan was het moeilijk lopen!
...dan verandert er niet zoveel vergeleken met nu!

etc

Kansloos dus Markie!


Posted by Donna on Dec-10-2003 08:29:

markie?


Posted by SnuggLe on Dec-10-2003 08:32:

quote:
Originally posted by Donna
markie?


Massive = toch Markie?
Of haal ik nu 2 massives door elkaar??:S


Posted by Chicane on Dec-10-2003 08:32:

Als me vader Bill Gates was had ik geen ene cent van hem gehad omdat die mooie mongool al zijn geld weggeeft aan goede doelen, dan kan ik mooi fluiten naar me geld dus

Maar verder zou ik dan van me zakgeld een mooie Lotus kopen, nieuwe Technics CD spelers, een berg vinyl en de rest spaar ik op zodat wanneer ik me zakgeld kom halen de bank direct failliet is omdat het zoveel is dat ze niet kunnen uitbetalen en dan ben ik ook nog eens bankeigenaar


Posted by arj1o1 on Dec-10-2003 08:34:

quote:
Originally posted by basd
Maar niet oud genoeg om er in te mogen rijden

(sorry dat kon ik niet laten )

Verder vind ik dit een KUTthread.


nee hoor want dan woonde ik in amerika en dan mag je op je 16e al rijden


Posted by basd on Dec-10-2003 08:36:

true


Posted by jp on Dec-10-2003 08:39:

Ik zou nooit geld uit willen geven
dat verdient is over de rug
van onschuldige computergebruikers
die elke week weer ruzie hebben met hun pc
omdat ome bill te lui is
om fatsoenlijke producten op de markt te zetten


Posted by ahp2002 on Dec-10-2003 09:02:

ik zou trance energy kopen en de line-up verbeteren


Posted by SnuggLe on Dec-10-2003 10:13:

quote:
Originally posted by Chicane
Als me vader Bill Gates was had ik geen ene cent van hem gehad omdat die mooie mongool al zijn geld weggeeft aan goede doelen, dan kan ik mooi fluiten naar me geld dus


Kansloos dit, ondanks de
Het siert die vent juist, superkicke dattie zoveel weggeeft!


Posted by Ding Chavez on Dec-10-2003 10:26:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Massive = toch Markie?
Of haal ik nu 2 massives door elkaar??:S


Markie is de gewone Massive, die zonder 84
[edit] zeg ik het nog verkeerd ook, meneer vindt zichzelf zelfs Dj_Massive [/edit]


Posted by SnuggLe on Dec-10-2003 11:31:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Markie is de gewone Massive, die zonder 84
[edit] zeg ik het nog verkeerd ook, meneer vindt zichzelf zelfs Dj_Massive [/edit]


DJ? Hahahah
Wat draait hij, skihut?


Posted by Massive84 on Dec-10-2003 12:21:

uh ben geen dj

en een kut thread? reply dan niet...


Posted by jp on Dec-10-2003 12:23:




Posted by Massive on Dec-10-2003 13:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe
DJ? Hahahah
Wat draait hij, skihut?


verdomme Bram !

ik ben gewoon Massive, ik wil dat Dj ervoor weghebben, welke mod fixt dat ff voor mij

zit ik hier potverdomme al 2 en half jaar op dit forum en ziet ie nog het verschil niet tussen mij, de enige echte Massive, en een of andere pino die zich ook zonodig Massive moet noemen snik snik



Snuggle


Posted by Massive on Dec-10-2003 13:07:

quote:
Originally posted by Massive84
uh ben geen dj

en een kut thread? reply dan niet...


ja kut thread

nu is de hele naam "Massive" verloedert

schande !


Posted by Little Theseus on Dec-10-2003 15:16:

DJ_Massive? Wiesda?!? Ken ik niet hoor!

arme markiemassivman


Posted by arj1o1 on Dec-10-2003 15:20:

quote:
Originally posted by jp




dat valt nog best mee, had verwacht dat er zon jong mooi meisje stond dat op zn geld afkwam


Posted by robin on Dec-10-2003 15:32:

een pakje kouwgom


Posted by Biohazard on Dec-10-2003 16:14:

Ik zou een 9mm kopen on die mongool door zn kop te schieten


Posted by basd on Dec-10-2003 16:19:

quote:
Originally posted by Biohazard
Ik zou een 9mm kopen on die mongool door zn kop te schieten

Okee.

Ook nog motivatie of hoeft dat niet?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.