TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Chicane on Dec-10-2003 17:20:

Talking Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer

quote:
Beste forumbezoekers en gebruikers,

Sinds de site is gestopt met het forum hebben wij zeer veel reacties binnen gekregen. Daarom hier een verklaring waarom wij (of zeg maar ik, Duncan Stutterheim) het gedaan hebben. Het is een persoonlijk initiatief en het werd me bij ID&T niet in dank afgenomen dat ik zomaar de stekker eruit heb getrokken.
Ik erger mij al sinds het begin van het ontstaan van onze ID&T site aan het forum. Ik dacht dat een forum over je mening moest gaan. Bij ons lijkt het wel een vergaarbak van azijnpissers die alles maar kut vinden. Natuurlijk was niet alles negatief. Vaak waren er meer positieve mensen maar toch, die paar mensen die altijd zeuren hebben de overhand op de site en je mening wordt er toch door be�nvloed.
Ik weet dat ik slecht tegen kritiek kan maar dit noem ik geen normale kritiek, er was altijd wel iets slecht, duur, saai, kut of weet ik veel.
Van de week kwam ik binnen en weer zaten er allerlei mensen te zeuren over prijzen en het initiatief ID&T mobile. Toen had ik het echt gehad. Weer gezeik op onze site. Stekker eruit dus. Niet echt netjes om het zo te doen maar ik ben er klaar mee.
We zijn nu bezig met een nieuwe site en er komt wel iets nieuws voor in de plaats. We blijven de chat stimuleren. Het is goed dat mensen onderling over bepaalde onderwerpen kunnen discussi�ren. In januari zal het er op staan. Voor de echte gegronde kritiek komt er een [email protected][/email] zodat wij zelf die kunnen beantwoorden net zoals de klachten. Vanaf januari komt er ook iemand die de hele dag niets anders doet dan jullie mailtjes persoonlijk te beantwoorden.
Voor niet-inhoudelijke kritiek op ID&T moet je niet meer bij ons zijn. Ga dan naar partyflock.nl, een onafhankelijke site. Hier kun je alles kwijt en kun je dat delen met anderen. Voor de rest een goede jaarwisseling gewenst en voor velen tot Innercity.

Groet,
Duncan

Bron: www.id-t.com

ID&T forum was echt de vette shit, je opende een thread met daar alleen maar zinloos gekanker over Trance Energy, Innercity, prijzen, line-up of wat dan ook en 5 minuten later was die dicht mwuahahaha

Dus mensen, voortaan [email][email protected] gebruiken en je krijg nu eindelijk serieus antwoord van ID&T op al je mailtjes. Leuke promotie voor PF trouwens.

Posted by Opti on Dec-10-2003 17:28:

ja, had ghet gehoord van een gozer die ook vast op ID&T forum zat. Wel leuke actie ghehehe. Meer dan de helft van de community daar is in 1x overgestapt naar een heel nieuw forum

Posted by New Wave on Dec-10-2003 17:37:

Mooizo, nu ook de site van internet af, dan die hele toko opdoeken.
Duncan gaat de goeie kant op, gewoon zo doorgaan

Posted by TranceFool on Dec-10-2003 17:40:

quote:
Originally posted by New Wave
Mooizo, nu ook de site van internet af, dan die hele toko opdoeken.
Duncan gaat de goeie kant op, gewoon zo doorgaan

dit is idd niet echt slim nee
geeft goed aan dat ID&T naar het publiek luistert

Posted by Ding Chavez on Dec-10-2003 17:49:

Lekkere baan ook die kerel die de hele dag kritiek mailtjes mag gaan beantwoorden.

Posted by franzelare on Dec-10-2003 18:06:

gaat hij een beetje de mensen naar flok doorstuuren :S
of we nog niet genoeg mensen hebben daar!

ja wij zijn onafhankelijk, je we zin vrijwilligers maar dan hoeft hij ons nog niet met zijn vervelende leden op te zadelen :S

maar nu hij toch een server over heeft, mag hij die wel doneren

vind het overgens wel typisch dat Pf voor het laatste ID-T feest weer eens geen cam toestemming had, maar dat hij nu wel vrolijk de mensen naar ons doorstuurt

Posted by New Wave on Dec-10-2003 18:07:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Lekkere baan ook die kerel die de hele dag kritiek mailtjes mag gaan beantwoorden.

Zou me niets verbazen als die mail-box nooit gelezen wordt

Posted by Opti on Dec-10-2003 18:16:

quote:
Originally posted by franzelare

ja wij zijn onafhankelijk, je we zin vrijwilligers maar dan hoeft hij ons nog niet met zijn vervelende leden op te zadelen :S

vind het overgens wel typisch dat Pf voor het laatste ID-T feest weer eens geen cam toestemming had, maar dat hij nu wel vrolijk de mensen naar ons doorstuurt

eis dat hij de doorverwijzing weghaalt

Posted by franzelare on Dec-10-2003 18:25:

tom kijkt er morgen naar, want die heeft nu geen internet.

maar opzich is het wel weer een eer, net als dat ze hun nieuws gewoon bij ons vandaan copy pasten en het er ook nog eerlijk bij zetten

Posted by New Wave on Dec-10-2003 18:39:

quote:
Originally posted by franzelare

Al die zeikerds komen juist van partyflock
Iedereen zit toch op partyflock ?

Posted by Chicane on Dec-10-2003 19:18:

Partyflock is de CU2 van de dance scene

Posted by MaGiK54 on Dec-10-2003 19:40:

Dit is wederom het zoveelste bewijs dat Duncan de grootst mogelijke dildo in de dance-scene is. Heb nooit echt dat forum bekeken, maar wellicht zat er wel een grond van waarheid in de klachten van diverse mensen.

En dat mail-adres gaat ook niet werken, aangezien als Snuggle hier een goed onderbouwde klachtenmail stuurt naar die wankers van ID&Shit dan krijgtie nog geeneens een fatsoenlijk antwoord.

Posted by SnuggLe on Dec-10-2003 20:51:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dit is wederom het zoveelste bewijs dat Duncan de grootst mogelijke dildo in de dance-scene is. Heb nooit echt dat forum bekeken, maar wellicht zat er wel een grond van waarheid in de klachten van diverse mensen.

En dat mail-adres gaat ook niet werken, aangezien als Snuggle hier een goed onderbouwde klachtenmail stuurt naar die wankers van ID&Shit dan krijgtie nog geeneens een fatsoenlijk antwoord.

Helemaal mee eens. Die klachtenmail gaat direct in de prullenbak :S

Verder onderstreept dit maar hoe kansloos ID&T is, hoe veel mensen 'luistert' naar het volk :S

Wie maakt er een anti-id-t signature voor mij...

Posted by Joost008 on Dec-10-2003 21:14:

Zo te zien heeft iedereen zin in Innercity!!!!

Posted by eieregooie on Dec-11-2003 01:05:

Pff...

Ben benieuwd waar ze mee komen dan...

Posted by SnuggLe on Dec-11-2003 07:16:

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...EWSID/2050.html

Vervangende forum van ID-T.com leden:
http://forum.remixinc.nl/profile.ph...gister&ruid=142

Aardige topics op dat forum:
http://forum.remixinc.nl/viewforum.php?f=15

Posted by arj1o1 on Dec-11-2003 07:18:

tis maar goed dat hij ze niet heeft doorgestuurd naar Tranceaddict

Posted by basd on Dec-11-2003 07:43:

Zo maakt ie zich er natuurlijk wel ERG gemakkelijk vanaf, door gewoon de stekker eruit te trekken.. Het is wel goed dat ie toegeeft niet tegen kritiek te kunnen, maar dit is wel een oerstomme oplossing, zo laat je jezelf wel erg kennen natuurlijk.

En ik ben het wel met Ding eens, die vent of vrouw die die zeikmailtjes moet gaan beantwoorden heeft een KUTbaan

Posted by magrec on Dec-11-2003 07:56:

Haha wat een knuppel die duncan.
Er werd de laatste natuurlijk wel wat op het forum gezeken maar er waren tig meer positieve reacties en dan toch zelf de stekker eruit trekken.

De redacteur van id&t mag (dirk-jan stip) had zelfs een topic lopen op het forum waar iedereen zijn klachten/meningen mocht geven over het blad en dan probeerde hij te kijken of ie er iets aan kon doen hehe lekker communiceren daar bij id&t.

Posted by Fkwebeman on Dec-11-2003 08:11:

quote:
Voor de echte gegronde kritiek komt er een [email protected] zodat wij zelf die kunnen beantwoorden net zoals de klachten.

Volgens mij vinden ze kritiek op hun organisatie nooit! gegrond..

Ik heb al diverse malen een mailtje gestuurd.. (bv over de verplichting van dat blad bij een sensation kaartje.. IK HOEF DAT BLAD NIET, maar dan ben ik wel mijn 10 euro kwijt)

never nooit niet een reactie gehad..

Posted by magrec on Dec-11-2003 08:30:

Trouwens Duncan die heeft het wel over mensen die zeiken.
Hij kan er ook wat van hoor.

Posted by Original on Dec-11-2003 12:56:

....ik wacht nog steeds op mijn sensation dvd van bijna 2 jaar geleden.

Posted by Opti on Dec-11-2003 13:17:

me too

Posted by SnuggLe on Dec-11-2003 13:19:

..ik op mijn fiets! Ich woll mein rad zuruck!

Oh nee, dat was wat anders :S
Maar daar zal ID&T ook wel wat mee te maken hebben

Posted by Little Theseus on Dec-11-2003 13:42:

Als ik Duncan was had ik iedereen van het ID&T forum gebanned en zelf onder allerlei incognito's het forum met positieve messages volgepost!!
Gratis reklame w00h00!!

Pages (2): [1] 2 »