TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Little Theseus on Dec-11-2003 14:01:

Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?

Nu ik al bijna een jaar werkzaam ben als vaste dj in Discotheek the one in Uithoorn heb ik wel wat rare dingen meegemaakt.
Zo kwam er laatst een (lekker) wijf naar me toe en vroeg: Ken je "loving you" van Dana ff draaien!?!

Standaard type hardstylesletje dat figuur, ik kwam niet meer bij van het lachen en legde haar uit van wie de plaat wel was en dat ik dat nummer verafschuw en absoluut niet ga draaien. Vind ze raar. Hihi.

Nu vraag ik me af; wat willen jullie absoluut niet horen op een avondje stappen?
Wat is de foutste plaat die een dj in jouw ogen kan draaien of heeft gedraaid?
New Wave zijn avond is bijvoorbeeld verpest als hij ergens murder was the bass hoort

Posted by TOR on Dec-11-2003 14:08:

Tiesto - Traffic

word ik gek van..

Posted by total woot on Dec-11-2003 14:22:

EVERYBODY: FACE DOWN ASS UP!!

Posted by Ding Chavez on Dec-11-2003 14:30:

Sowieso al die ski hut plaatjes niet, maar daar ontkom je bijna niet meer aan als je gewoon een avondje gaat stappen. Ik snap echt niet wat iemand daar aan kan vinden. Een oud nummer met een slap nieuw deuntje en een beat...

Posted by Disney on Dec-11-2003 14:40:

KLUBBHEADS!!!

Posted by basd on Dec-11-2003 14:55:

Re: Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?

quote:
Originally posted by Little Theseus
New Wave zijn avond is bijvoorbeeld verpest als hij ergens murder was the bass hoort

Ik sluit me daarbij aan.

Wat ik verder niet hoef te horen is skihut en haardstijl.

Verder verafschuw ik clubtrance/house/skihut/crap-remixen van jaren '80 nummers, van die gare Boozywoozyplaten.

Posted by Ferry 0 on Dec-11-2003 14:59:

Hardstyle & Hardcore (Y)

Posted by Blik on Dec-11-2003 15:00:

dat superirritante 00t 00t (ofzoiets) en al de trieste hardstyle covers

als ik dat hoor denk ik meteen:

BAH!!!

Posted by Creamfields23 on Dec-11-2003 15:22:

COOLIO

Hip hop enzo dus

Posted by pooley on Dec-11-2003 15:24:

R&b , schlagerliedjes of van die 'domme playback-hoerezooi-optreden groepjes'
hardstyle / hardcore.

Posted by dj_spare on Dec-11-2003 15:31:

Ik haat Benni Benassi - Satisfaction nu zo enorm, is op vakantie helemaal de verkeerde kant op gegaan met dat nummer (zo ongeveer 1x per 30 minuten )... natuurlijk ook geen skihut nummers/hardstyle/hardcore/rnb/hiphop...

Posted by Duke2003 on Dec-11-2003 15:36:

hardcore wat een troep! en trouwens, skihut is inderdaad zware kutmuziek, maar als je dronken bent is het echt zo melig om met zn allen debiel te doen!

Posted by Fkwebeman on Dec-11-2003 15:40:

Skihut absoluut op nummer 1..

Vervolgens oot, oot/oe, oe..

80% van de R&B nummers.. dat men d��r op kan dansen..

Posted by ahp2002 on Dec-11-2003 15:41:

al die remakes van dat ouwe hardcore nummer "i like it loud"

o.a. in scooter remakes en nog meer van die slappe remakes.

dat haalt het slechtste in de mens naar boven

Posted by magrec on Dec-11-2003 15:44:

hardstyle en niet meer dan 2 trance plaatjes achterelkaar iig niet van die jengeltrens en ski hut is ook nut my cup of tea

Posted by Biohazard on Dec-11-2003 15:55:

Heeej Hoo/ Oe Oe geluidjes..
Hardstyle
Klubbheads stijl muziek
RnB/Hip Hop
Rock
Ski Hut
2 Step
Van die nep techno (Tube Tech - The End)
Nep trens (Jan Wayne)
Def Rhymes (!!)
Jim/Jamai muziek
Gescratch over trance platen

Posted by Little Theseus on Dec-11-2003 16:59:

een willekeurig aantal aanvraagjes die ik wel is heb gehad:

Kom van dat dak af

iets van Jody Bernal

Hee draai is iets nederlandstaligs man

[dronken]Iets fan Pater Moesjkroen of Andre Haazus![/dronken]

[chick]Ik wil bobbeling![/chick]

Argh en dit soort mensen komen dan elke keer tegen me aan jengelen terwijl ik midden in een overgang zit.

Wat ik zelf niet wil horen als ik uitga: YMCA en 99% van alle hardstyle die uitgebracht wordt.

Ik was laatst naar zo'n jaren negentig feest geweest; de hele nacht staan hakken op de party animals, ruffneck, dune, dj paul enz. enz. - GEWELDIG!! Hardcore 0wnage

Posted by ROFL on Dec-11-2003 17:16:

Erg mooi sim

Posted by Jimmy on Dec-11-2003 17:23:

Zombie Nation - Kernkraft 400

Posted by Original on Dec-11-2003 17:31:

Ach als ik niet naar een feest of house/trance etc. toko ga, dan ga ik er al vanuit dat de hele al genoemde pleuriszooi voorbijkomt.
hoewel ik wel af en toe een stuiptrekking krijg als ik Jody Bernal, of toeter op me waterscooter,Jan Wayne gonna move yall hoor.

Bij de plaatselijke discotheek mag ik al blij zijn als er iets gedraaid word wat ook maar in de buurt komt van "murder was the base"
Hoewel ik hier al meer dan een jaar niet ben uitgegaan.

en wat wil ik NIET horen als je op een echt feest bent?
"I like it loud".... krijg alleen al jeuk als een groepje dwazen dat gaat staan schrewen als een feest afgelopen is.

Posted by tango on Dec-11-2003 17:46:

Dont's:

- Gielen/Jurgen/Jose en dat soort pipo's
- Dana, Pavo, Luna & Kornuiten
- Tom Harding, JP, Yoji & Vrienden
- Cool down cafe, Robby Ronalds, Fransje Bauer, etc.

Do's:

- Tiesto, Armin, Marco V en dat soort helden
- Erick-e, Roog, Victor Coral en de rest van funky nederland
- Dave Clarke, Benny Rodrigues, Michel de Heij & Co.
- Gabriel & Dresden, Markus Schulz, Junkie XL, enz

En tot tegenstelling van de meeste hier kan ik op een avondje stappen best wat R&B plaatjes waarderen.....

grtz,
TNG

Posted by basvh on Dec-11-2003 19:24:

mjah dit is variabel.

a) waar ik ben
b) hoeveel alcohol ik op heb

Kijk als ik naar een houseparty ga dan weet ik wat voor muziek er gaat komen. Dat Montana afgelopen zaterdag murder was the bass er weer op gooide boeide mij weinig.

als ik naar de kroeg ga weet ik dat ik apres ski zooi ga krijgen, en heel soms wat stomme kut hardstyl maar dat is altijd maar 2 nummers op de avond. Ik kan die skihut, rnb en hardstijl best wel waarderen alleen moet ik dan wel aangeschoten zijn. Meestal ga ik met snitz naar de kroeg en hebben we meestal niet een groot probleem om aangeschoten te raken

Posted by arj1o1 on Dec-11-2003 19:26:

als dj in een discotheek kun je zoiets natuurlijk wel verwachten
ik weet niet wat voor een discotheek het is maar als je in een normale discotheek draait krijg je natuurlijk wel alleen maar zon publiek

Posted by New Wave on Dec-11-2003 19:46:

Re: Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?

quote:
Originally posted by Little Theseus

Ach ik kan daar zo pissed van worden..dat fart-geluid in dat nummer..brrr

Wat ik niet wil horen is:

Alle hitjes....en dat zijn er een hoop
Bubbeling....super kansloos.
Hardstyle.....wel leuk als je uit protest kiehard gaat lopen hakken
HeeHoo geschreeuw.
MC die er niets van kan.
Draaifoutjes.......

Posted by moogwai on Dec-11-2003 20:06:

Op een dance feest erger ik me eigenlijk zelden aan nummers, oude top nummer blijven altijd vet en ik heb liever een klassieker dan ener van een matig nieuw nummer... Alleen MC's/accapella's toevoegen/scratches hoor ik liever niet.

Maar in de lokale disco/kroeg of whatever zet ik m'n verstand qua muziek toch op nul, want anders kan ik net zo goed thuis blijven Al die top 40/skihut muziek die je echt elk weekend en dan een half jaar lang te horen krijgt als je uitgaat. Draai toch eens iets nieuws??? Maar goed, mensen willen nu eenmaal bekende (hits of foute remakes) nummers horen...

Ik heb nog niet echt een hekel aan hardstyle, maar door die vele hardcore verkrachtingen van de afgelopen tijd begint dit toch wel te komen, zoals 3 Steps Ahead - Drop It (The Prophet Remix).. als die hardstyle beat eenmaal eronder wordt gezet dan zakt daar toch je broek van af

quote:
Originally posted by total woot
EVERYBODY: FACE DOWN ASS UP!!

idd.. opzouten met die gozer

Pages (4): [1] 2 3 4 »