TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie vind die reclame van Delta Lloyd ook zo lauw??
Wie vind die reclame van Delta Lloyd ook zo lauw??
ik vind dat een zeer relaxte reclame.. dat die 2 stoere binke aankomen rijden in zon getunede bak.. en dan van die nerds erin.. WhaWhawHWqa
enniehow
dit nummer is ff geremixt met een soundje van M&M
tis welliswaar geen trance of wat dan oook.. tis gewoon een flauw nummer.. maar wel relaxed gemixt ... maar voor degene die em willen hebben klik op de link.
http://www.streamload.com/djswa/mod...djswa_remix.mp3

Die is idd wel lachuh..



*you can win, if you want*
vet nummer..
heeft de reclame iets te doen met deze of niet:

| quote: |
| Originally posted by arj1o1 vet nummer.. heeft de reclame iets te doen met deze of niet: |









jeroen pauw, die is pas lauw
Mijn leven is wederom weer eens verrijkt door een nutteloze thread op het TA-forum.
Mijn bier was laats ook lauw.
Woordenboek:
lauw: halfwarm, onverschillig
maar doet geen pijn op je vullingen!!!
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Mijn leven is wederom weer eens verrijkt door een nutteloze thread op het TA-forum. |
lauw jah....
Ik vind die reclame wel grappig op zich, mar k moet zeggen, heb ooit leukere gezien!
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 50% is hie rnutteloos |

*closed* af en toe een beetje offtopic gaan is wel ok, maar om zo hele threads te verneuken gaat te ver, als je het niet interessant vind reageer je gewoon niet...
en ik kon hem niet eerder closen want ik lees de thread nu pas
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.