TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Valborg Cruise
Pages (3): [1] 2 3 »
Monday Bar Spring Cruise
Fest f�r fan fest!!!!
Armin Van Buuren
Markus Schulz
Chus & Ceballos
skiter i de sista, men f�r fan Armin och Markus Schulz �r klass rakt igenom!!!! Inte s�rskilt imponerad av �rets upplava av kryssningen (d�rf�r jag sitter hemma just nu) men f�r fan, n�sta �rs kn�cker!!!
S� fr�gan �r sj�lvklart, vilka kommer 
Jag kommer g�ra allt som st�r i min makt f�r att komma med den b�ten.. Allts�, k�pa en biljett och kliva ombord 
Hvem? Hva? Hvor? N�r? Heh? 
Samma h�r!, avb �r ju inget man vill missa. N�gon som vet �ldersgr�ns, priser och s� vidare ?
Re: Monday Bar Valborg Cruise
| quote: |
| Originally posted by Proximus Armin Van Buuren |
ARMIN!!!! ARMIN!!!! ARMIN FOR KING!!!!
oj oj oj jag skiter i vad det kostar, jag kommer va d�r.....det kan ni r�kna med! 
ARMIN!!!! �r helt fantastisk, var p� hans 3 timmars spelning i k�penhamn f�r snart 1 �r sedan, tror det var den 18 december 2002 r�ttare sagt.. han �gde st�llet hela den kv�llen
Vem vet, det kanske blir en special ASOT p� kryssningen

..........................OMFG......
Damn, INGET f�r stoppa mig fr�n att �ka med!!!!
hehe ryktena om att mbar hade bokat Armin var allts� sanna 
ser g�rna Armin igen...han �r ju bara f�r sk�n!
1:a maj d�.. f�r smuggla in mig p� kryssen p� n�t s�tt...
OMFG!!!!! d� e jag 18 ox� o kan f�lja med

om det e 20 s� tar jag sj�lvmord....
| Originally posted by St_Andrew OMFG!!!!! d� e jag 18 ox� o kan f�lja med ![]() om det e 20 s� tar jag sj�lvmord.... |
Valborg infaller relativit tidigt i�r m�rker jag... 4-5 mars tydligen, f�r det �r d� som kryssningen med AvB ska g�. Reveal (som st�r bakom mig just nu) och jag har redan bokat hytter p� denna tur, det kostar om man vill leka med oss :)
Tills valborg har jag fyllt 19 och om Jaybee kan s� kan jag kanske 
| Originally posted by Aendy Valborg infaller relativit tidigt i�r m�rker jag... 4-5 mars tydligen, f�r det �r d� som kryssningen med AvB ska g�. |
fick misinformation.. det �r 3-4 Mars det h�r h�lls 
ska man boka redan nu lr??
Fan att Armin stod d�r gjorde s� jag missa Chus & Ceballos
Sk�nare house f�r man leta efter!!
hmm jo just det jag har f�rbokat 2 hytter. bara ifall att liksom 
s� om n�n vill haka p� s� �r det bara att s�ga till. �nnu finns det 5 lediga platser 
Var det en fr�ga eller? Jag �r P�!
OM jag ska g� s� vill jag ha garanterat intr�de
jaybee vilken fr�ga...r�kna in mig mig mig mig � mig! 
jag e l�tt p� iaf, men vad� g�r de redan � boka osv eller ere bara att ni T�NKER? 
| Originally posted by Vizay jaybee vilken fr�ga...r�kna in mig mig mig mig � mig! ![]() jag e l�tt p� iaf, men vad� g�r de redan � boka osv eller ere bara att ni T�NKER? |
men jag funtar p� att kontakta dem och boka en till hytt om det g�r, och passa p� att fr�ga om man kan f� typ 2-3 hytter brevid varandra f�r det vore ju ASA perfekt eller hur! faaaan vad kul om det fanns 3 sweta hytter alla brevid varandra d� blir det som en och samma hytt typ 

ajuste fan erik du skulle v�l med, var det inte s�?? eller hadde du fyllt 18 d�?
fan i s�nna fall �r vi 9.. f�r m�nga d� kanske man kan boka den tredje hytten MOHAHAHAHAHAAA och det har bara g�tt n�gra timmar kanske man kan ta 4 hytter hehe 
kongo kim hur s�ker k�nner du dig? eller jag sa fel jag sa igentligen "vad kommer du ha p� dig" f�r det �r klart att du kommer WEEHOOOO 
Hmm. Fan vad jag vill �ka p� det h�r allts�...Men man �r ju bara 18 liksom...och de brukar ju s�tta 20+ p� b�tarna...
OMFG
count on me.
Noon: god jul jag bjuder p� lite information till dig "JAG VAR INT HELLER 20!!!!!!"
staz: skojjigt
ska bara r�kna lite h�r f�r jag �r lite halv full..
hmm jag +2 poolare + kongokim?? +st_andrew?? + mind + vizay + steve& jonas + staz + noon??
alts� 8-11 pers.. fan vad kul det kommer bli jag kan knappt b�rja mig. det ska bli den b�sta kryssning n�gonsin!
jag har f�resten skickat en del fr�gor till ansvarig. f�r se om han svarar.