TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bestaande Tiësto CD?


Posted by Acidophilus on Dec-12-2003 17:10:

Bestaande Tiësto CD?

Jongelui,

ik zag laatst deze CD op eBay te koop staan. Is dit een echte offciële release of een DJ promo?

Enne: 2, 4, 6, 7 en 9 zijn toch al uit?

DC

---

VOTED NO 1 DJ IN THE WORLD DJ TIESTO PRESENTS "MAGIK MUZIK" THIS CD FROM DJ TIESTO CONTAINS 10 TRACKS FORTHCOMING ON TIESTOS LABEL.THIS A MUST FOR ALL SERIOUS TIESTO FANS!

1.MOJADO FEAT MR SAM "NARANJA"

2.ANADAIN "BEAUTIFUL THINGS" (GABRIEL & JOHNSON UNPLUGGED MIX)

3.FICTIVISION "OUT OF ORBIT"

4.MR SAM VS FRED BAKER PRE AS ONE "FOREVER WAITING"

5.CHOOPIE & SHMUEL "SUNRISING"

6.THE AMBUSH "ACAPULCO"

7.MARK NORMAN "STREAM"

8.FICTIVISION VS PHYNN "ESCAPE" (PHYNN MIX)

9.MARK NORMAN "SHINE"

10.FRED BAKER "MY THING"


Posted by ambs on Dec-12-2003 17:12:

kwam gratis met de afgelopen DJ MAG, geloof van november....

is wel een grappige cd, maar niet om geld aan uit te geven, het mixen enz is echt niet goed.... beter laat je iemand 'm voor je branden


Posted by Partyhardy! on Dec-12-2003 17:30:

ik heb hem ook ja, wel aardig, kende die "Out of Orbit" nog niet maar die is niet zo goed als "Escape" helaas!


Posted by azior on Dec-12-2003 17:31:

Re: Bestaande Tiësto CD?

hij zat idd bij het dj mag

quote:
Originally posted by Acidophilus

3.FICTIVISION "OUT OF ORBIT"
7.MARK NORMAN "STREAM"
8.FICTIVISION VS PHYNN "ESCAPE" (PHYNN MIX)
9.MARK NORMAN "SHINE"


hiervoor zou ik em zeker wel kopen van ebay; maar beter is natuurlijk dat je dj mag koopt...


Posted by ahp2002 on Dec-12-2003 17:39:

deze dj mag is echt superrrrrrrrrr


Posted by moogwai on Dec-12-2003 17:58:

Voor een gratis ceedeetje heb je niks te klagen, niet spectaculair, maar er staan ook geen matige nummers op


Posted by MaGiK54 on Dec-12-2003 18:04:

Is die Djmag nog te koop ?? Ikke wille hebbe en voor die 10 pleuro heb je een leuk cd'tje en een leuk blad voor tijdens het schijten/kleien (zie voor meer benamingen de schijtthread).


Posted by arj1o1 on Dec-12-2003 18:25:

ach ja misschien wordt ie later nog wat wwaard als collectorsitem


Posted by Remy D on Dec-12-2003 23:21:

Wat ik dus schraal vind is dat ik geen winkel in de buurt heb die het DJMAG blad verkoopt!!


Posted by MaGiK54 on Dec-12-2003 23:41:

quote:
Originally posted by Remy D
Wat ik dus schraal vind is dat ik geen winkel in de buurt heb die het DJMAG blad verkoopt!!


Ik heb net stad en land afgereden, maar ze waren of uitverkocht of ze verkochten geen DjMag


Posted by sndh on Dec-12-2003 23:47:

Misschien bij een treinstation, in zo'n AKO hebben ze geloof ik bij sommige dj mag, misschien dat die van november nog ergens achter ligt... succeS!


Posted by Opti on Dec-13-2003 00:42:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik heb net stad en land afgereden, maar ze waren of uitverkocht of ze verkochten geen DjMag


hoorde ik ook van een klasgenoot van mij, die in Den Haag stad en land afzocht:S Ik zei dat hij naar het centrum moest tegenover Morgan, maar daar hadden ze hem blijkbaar ook niet:S Bruna, Ako ook allemaal niet:|


Posted by MaGiK54 on Dec-13-2003 00:50:

quote:
Originally posted by Optimus
hoorde ik ook van een klasgenoot van mij, die in Den Haag stad en land afzocht:S Ik zei dat hij naar het centrum moest tegenover Morgan, maar daar hadden ze hem blijkbaar ook niet:S Bruna, Ako ook allemaal niet:|


Bij het Holland Spoor wassie ook al weg en normaal hebben ze stapels over van DjMag. De Paagman op de Fred ook nie. Morgen als ik op Scheveningen ben, ff kijken bij de AKO en als ze hem daaro niet hebben, dan down ik hem maar.


Posted by arj1o1 on Dec-13-2003 08:32:

distributeur?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.