TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bestaande Tiësto CD?
Bestaande Tiësto CD?
Jongelui,
ik zag laatst deze CD op eBay te koop staan. Is dit een echte offciële release of een DJ promo?
Enne: 2, 4, 6, 7 en 9 zijn toch al uit?
DC
---
VOTED NO 1 DJ IN THE WORLD DJ TIESTO PRESENTS "MAGIK MUZIK" THIS CD FROM DJ TIESTO CONTAINS 10 TRACKS FORTHCOMING ON TIESTOS LABEL.THIS A MUST FOR ALL SERIOUS TIESTO FANS!
1.MOJADO FEAT MR SAM "NARANJA"
2.ANADAIN "BEAUTIFUL THINGS" (GABRIEL & JOHNSON UNPLUGGED MIX)
3.FICTIVISION "OUT OF ORBIT"
4.MR SAM VS FRED BAKER PRE AS ONE "FOREVER WAITING"
5.CHOOPIE & SHMUEL "SUNRISING"
6.THE AMBUSH "ACAPULCO"
7.MARK NORMAN "STREAM"
8.FICTIVISION VS PHYNN "ESCAPE" (PHYNN MIX)
9.MARK NORMAN "SHINE"
10.FRED BAKER "MY THING"
kwam gratis met de afgelopen DJ MAG, geloof van november....
is wel een grappige cd, maar niet om geld aan uit te geven, het mixen enz is echt niet goed.... beter laat je iemand 'm voor je branden 
ik heb hem ook ja, wel aardig, kende die "Out of Orbit" nog niet maar die is niet zo goed als "Escape"
helaas! 
Re: Bestaande Tiësto CD?
hij zat idd bij het dj mag 
| quote: |
| Originally posted by Acidophilus 3.FICTIVISION "OUT OF ORBIT" 7.MARK NORMAN "STREAM" 8.FICTIVISION VS PHYNN "ESCAPE" (PHYNN MIX) 9.MARK NORMAN "SHINE" |
deze dj mag is echt superrrrrrrrrr

Voor een gratis ceedeetje heb je niks te klagen, niet spectaculair, maar er staan ook geen matige nummers op 
Is die Djmag nog te koop ?? Ikke wille hebbe en voor die 10 pleuro heb je een leuk cd'tje en een leuk blad voor tijdens het schijten/kleien (zie voor meer benamingen de schijtthread).
ach ja misschien wordt ie later nog wat wwaard als collectorsitem
Wat ik dus schraal vind is dat ik geen winkel in de buurt heb die het DJMAG blad verkoopt!! 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Wat ik dus schraal vind is dat ik geen winkel in de buurt heb die het DJMAG blad verkoopt!! |
Misschien bij een treinstation, in zo'n AKO hebben ze geloof ik bij sommige dj mag, misschien dat die van november nog ergens achter ligt... succeS!
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ik heb net stad en land afgereden, maar ze waren of uitverkocht of ze verkochten geen DjMag |
| quote: |
| Originally posted by Optimus hoorde ik ook van een klasgenoot van mij, die in Den Haag stad en land afzocht:S Ik zei dat hij naar het centrum moest tegenover Morgan, maar daar hadden ze hem blijkbaar ook niet:S Bruna, Ako ook allemaal niet:| |
distributeur?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.