TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: Lucia cruise 2003
Pages (3): [1] 2 3 »
Eftersnack: Lucia cruise 2003
hemma.. sk�nt men tragiskt
jag k�nner mig som en zombie!
Efter en varm dush k�nner man sig som en m�nniska igen
Kalas gooo kryssning! ser fram emot stefans h�ftiga party trick p� film
musiken var choklad brun. 3 stora namn p� raken: hardwick, bond och askew. dansgolvet vart flitigt nedsprutat med skum och lasern h�ll varm
man hadde v�l kanske kunnat �nska sig lite st�rre dansgolv kanske.
men det hadde varit kul om alla ta's kunde varit ihop! saknade aendy och reveal lite
inte p� tal om gaby som jag bara s�g en enda g�ng p� b�ten, n�r hon s� fr�ckt p�pekade att TA hytten luktade spya.
ser fram emot v�r-kryssningen med armin
blir v�l mer "�ka kundvagn i korrid�rerna", titta p� steve g�ra bort sig, luffa mellan hytterna, handla taxfree och allt det gooa som erbjuds
men f�r guds skull s� hoppas jag att jag �ter mer �n en chis p�se n�sta g�ng
fan vad magen kurrar! ska k�ka nu MUMS MUMS MUMS!
Det var en sjuuukligt fet resa!.....obeskrivligt faktiskt.... jag �terkommer som vanligt med en feeeet party report n�r jag f�tt tid att skriva den, sumpade alla anteckningar jag gjort men det ska nog g� bra �nd� 
Jag vill aldrig h�ra Steve beskriva housemusik igen! ALDRIG!
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Jag vill aldrig h�ra Steve beskriva housemusik igen! ALDRIG! |
DET VAR S� J��������VLA KUUUUUULLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi (Mr Bitch & Co) har just glott p� film inspelningen fr�n kryssen och vi har skrattat hysteriskt !!!!! Jag ska fan bjuda p� det.... massa svammel och skitsnack men s� kul.... eller ja...
Fan de e redan �ver... kan inte fatta det 
hahahahha shit lever du?!?! 
Nu kommer min party report 
�r v�ldigt opersonlig eftersom den inte ska kopplas till n�got specifikt forum men jag vill givetvis �ven tacka alla sk�na Tranceaddicts jag m�tte under krysnningen! Sk�nare typer f�r man leta efter. Hoppas du l�gger upp lite fyllefilm med sig Steve 
Ta 2000 danssugna svenskar, plocka med n�gra av v�rldens tightaste DJs, kasta in en sjukt fet laser och tusentals liter med alkohol. Packa sedan in allt i en b�t och l�gg den i �stersj�n, putta den mot finland o se vad som h�nder.
Jag var d�r f�r att besk�da detta galenskap, och m�ste erk�nna att det var n�got av det b�sta jag n�gonsin upplevt. Detta var min f�rsta kryssning med Mondaybar. Knappast min sista.
Jag hade h�ga f�rv�ntningar p� denna kryssen. En d�dligt front av DJs hade sats att spela p� �Minsitry of sound� golvet (L�t oss kalla det ministrygolvet) hela natten och det var just dessa jag kommit f�r att se. Sex timmar nonstop dans, hur skulle det g�? Och hur var egentligen st�mningen?
Jag m�tte upp mina resekamrater p� terminalen klockan sju och h�r var det alldeles packat med folk. �verallt h�rdes elektronisk musik som str�mmade ut ur diverse bergspr�ngare och musikdon.
Klockan �tta var vi �ntligen p� v�g in och jag kunde givetvis inte komma ifr�n tanken �ver att bli plockad och tvingad att visa legitimation, som tur var klarade jag mig och jag kunde som myndig men inte tillr�ckligt mogen �nd� ta mig p� b�ten.
V�l inne rusade vi direkt till buff�n som lockade n�got otroligt med tanke p� att mitt matintag hade best�tt av luft de senaste 24 timmarna.
Det var en h�pnadsv�ckande buff� med m�nga olika alternativ, allt under julens tema. Jag f�rbannade mig ganska fort �ver att det inte fanns n�gon r�dbetssallad, n�got jag brukar avnjuta p� julbord. Stort minus!
Jag k�kade ett par skolmatsvarma k�ttbullar och lite mj�lig potatis som �nd� var helt ok, sedan k�kade jag mackor och drack juice i m�ngder. Allt f�r att skapa en god grund �t kv�llens l�nga dansande.
Stefan, min rumskamrat, �t tills han var n�ra att kr�kas, och tog sedan lite till.
Efter maten begav vi oss till Tax-free:n f�r att k�pa det vi kunde komma att beh�va inf�r kv�llen, sen var det f�rfest i hytten. Eftersom jag inte ville supa ner mig och d�rmed tr�ttna in s� drack jag endast sm� m�ngder.
En taktik som andra p� b�ten inte alls verkade spela efter. Mer om det sen.
Att vara p� en b�t endast med partym�nniskor resulterar i en hel del annorlunda scenarios som man inte innan riktigt f�rest�llt sig. Var och varannan hytt hade �ppen d�rr med pumpande musik. Det var fullt med folk i alla korridorer. Dansandes och tjoandes k�nde man sig v�lkommen vart man �n gick. Folk inredde sina hytter med b�de julgranar, uv-ljus och filmprojektorer. Neonkl�der och korta kjolar pr�glade garderoberna p� b�ten denna kv�ll. S�ga vad man vill om kl�dstilen men den var helt klart en intressant syn.
Alla var glada och peppade inf�r kv�llens bravader och klockan b�rjade n�rma sig tolv.
Klockslaget d� Matt Hardwick skulle g� p�. Den f�rsta av de tre DJs jag under natten skulle dansa loss till.
Jag kom till Ministrygolvet lite innan och h�pnade �ver vilket drag det var redan nu.
�Jace� stog bakom spelarana och droppade riktigt feta l�tar f�r en publik full av f�rv�ntan.
Klockan slog tolv och Hardwick gick upp bakom spelarna som var p� �verv�ngen i denna lokal som hade tv� v�ningar med ett stort h�l ner till dansgolvet.
Matt Hardwick
Denna mannen hade jag stora f�rv�ntingar p�. Jag hade h�rt mycket bra om honom.
Hardwick gjorde mig inte besviken. Han gick ut h�rt men melodi�st och fick redan p� f�rsta l�ten ig�ng folket.
Folks skrek och str�ckte p� armarna s� h�gt dom kunde f�rm�. Det var en vacker syn och jag stod nu mitt p� dansgolvet, t�tt packad bland de andra m�nniskorna. Lite tr�ngt var det och snart blev det varmt, oerh�rt varmt.
N�got intressant som h�nder n�r man dansar p� en b�t �r att den kan komma att luta sig �t olika h�ll och �ven lyftas och s�nkas. Detta var till en b�rjan jobbigt och de som druckit lite f�r mycket sollades redan h�r bort eftersom dom inte kunde st� p� benen. Sj�lv fann jag detta till f�rdel och kom p� hur man kunde utnyttja olika steg och hopp genom att g�ra dom n�r b�ten var p� v�g ner. Detta resulterade i en tyngdl�s k�nsla som �ppnade upp en helt ny v�rld av dans.
Hardwick pumpade p� med ett drivande sound som jag �lskade. Jag dansade och dansade, snart blev jag alldeles f�r svettig f�r att st� kvar s� jag begav mig upp p� �verv�ningen och hittade h�r en alldeles utm�rkt plats inte l�ngt fr�n DJn. H�r fanns det gott om yta, tv� stora h�gtalare och framf�rallt sval luft. Jag rockade loss och undrade om min r�st skulle h�lla hela Hardwicks sett igenom. Det var trance av h�g kvalitet och han visste vad vi ville ha. Jag s�g att man sprutade ut skum �ver de stackars dansande m�nniskorna d�rnere och �nskade att man l�tit bli att hyra in en maskin av s�dan sort. Skum och laser m� se vackert ut i kombination, men ingen vill ha skum i h�ret och i munnen. Jag h�rde flera klagom�l om detta under kv�llen.
I s�kert avst�nd fr�n skummet dansade jag vidare, och k�nde redan att jag sl�ppt loss mer �n jag brukar.
De kommande fem timmarna kom att bli en tuff match.
Hardwick var felfri, grym mixning och sjukt bra l�tval. Jag har inget mer att s�ga om denna mannen �n att han f�rtj�nar all sin status plus lite till
Scott Bond.
Jag hade nu dansat mig igenom den f�rsta delen av min natt och jag gick p� toaletten f�r att dricka vatten.
N�r jag kom tillbaka hade Scott Bond g�tt p� och han fick ett varmt v�lkomnande av den Svenska publiken.
Scott gick ut lite segt och spelade lite v�l dr�mlik trance till en b�rjan, jag ville att han skulle bygga vidare p� Hardwick och b�rjade undra om man inte lagt de tre m�nnen i fel ordning. Scott byggde i sitt egna tempo men snart var �ven han uppe i en bra fart och jag rockade loss totalt flera g�nger.
Jag vill ge en guldstj�rna till honom f�r att han spelade Ayla � Ayla och f�r att han sedan mixade ihop den n�got sjukt snyggt med Lost tribe � Gamemaster 2003. Det var nog h�jdpunkten under kv�llen och jag trodde att benen skulle brista p� mig. Det var i princip storm utanf�r b�ten, som guppade fram och tillbaka p� �stersj�n. Den riktiga stormen infann sig dock p� dansgolvet. Folk var nu helt vilda och visade detta genom att sl�ppa loss totalt. Det fanns inga gr�nser och jag b�rjade f�rst� att denna natt skulle bli n�got helt ut�ver det vanliga.
Jag dansade vidare och helt pl�tsligt dock musiken ut, en tystnad infann sig f�r en kort period men den dr�nktes snart i svenskarnas jubel och appl�der. Jag tittade p� klockan och s�g att Scott faktiskt hade ett bra tag kvar att spela. Helt pl�tsligt f�rstod jag vad som faktiskt var p�G. Scott hade sparat p� den, l�nge. Han ville spara den tills vi var redo. Och nu droppade han den. De vackra r�sterna ur 3:rd Earth fl�t ut ur h�gtalarna och vi tog tacksamt emot dom. Festen tog ny fart och Scott fortsatte att behaga oss genom att droppa Envio � Touched by the sun, som vi faktiskt bara m�ste �lska eftersom det �r en svensk produktion. En v�ldigt bra s�dan.
Festen fortsatte och Scott spelade helt ok �vrig tid. Han gjorde ett par riktiga missar som jag inte riktigt kan f�rl�ta honom f�r eftersom jag i efterhand f�tt h�ra att han druckit en hel del. Han la ibland in en del usla l�tar som br�t av temat totalt och �ven detta var lite synd men det gav mig m�jlighet att springa p� toaletten s� jag klagade inte. �verlag var Scott Bond riktigt bra, men jag hade nog v�ntat mig b�ttre.
Benen var m�ra, kroppen var sk�r, �ronen var matta, huvudet k�ndes tungt. Men nu var det bara tv� timmar kvar. Och jag skulle klara det!
John Askew
Denna man klev p� bakom spelarna runt fyra och det visade sig att han inte hade n�gra som helst glada nyheter f�r mina stackars ben. John skapade kaos p� golvet. Han droppade l�t efter l�t som bara fick mig att l�gga alla eventuella planer p� vila �t sidan f�r att bara rentav l�ta all energi �ka ut ur kroppen. Jag hade druckit ett par Red bull men hade nu �verg�tt till rent vatten. N�got som kom att bli v�ldigt ekonomiskt, med tanke p� mitt stora intag. Med mottot �Hela natten, bara vatten� rockade jag loss �nnu lite till.
Redan nu hade n�gra droppat av golvet f�r att d�cka n�gonstans eller bara f�r att dom vaknat upp och blivit f�rvirrade �ver att dom faktiskt fortfarande levde. Fler m�nniskor sl�t upp bredvid mig uppe vid min plats och vi rockade j�rnet! Askew byggde h�rdare och h�rdare under sitt sett, och han hade sjukt kul bakom spelarna, en �komma man inte ser speciellt ofta bland DJs som varit med ett tag.
Vi skrek efter mer och han var inte sen att ge oss det. Jag b�rjade nu f� lite problem med andningen, jag hade dansat s� l�nge och intensivt att jag knappt visste om mina ben satt kvar p� kroppen. Lite vatten och tv� minuters vila var allt jag unnade mig sj�lv. Jag hade best�mt mig f�r att klara hela v�gen fram till slutet och hade inte �ndrat denna inst�llning. Klockan var nu halv sex och man undrade om Askew verkligen kunde pumpa oss h�rdare. Jag skulle inte ha t�nkt tanken f�r nu var det inte l�ngre en lek. Askew manglade och manglade.
Han piskade v�ra svettiga kroppar med pumpande, starka trancel�tar och misshandlade oss sedan med tung techno-influerad trance. Vi var helt slutk�rda och han slutade aldrig. Basen slog h�rt i br�stet och jag kunde k�nna hur min kropp snart skulle ge vika. Precis d� sl�ppte han Paul Van Dyk � Tell me why (Vandit mix) som �r en otroligt drivande l�t som jag l�nge tyckt om. Jag var helt enkelt tvungen att sl�ppa loss mitt sista lager av adrenalin f�r att kunna rocka universalt till denna underbara l�t.
Musiken avtog snart och kvar p� golvet fanns nu bara en h�g med illaluktande, utr�ttade svenskar.
Hardwick, Scott, och Askew hade visat hur man festar. Vi tog l�rdom och m�ng av oss gick med ett leende p� l�pparna till hytten, de andra m�dde bara d�ligt och ville helst hoppa av vid n�sta sv�ng.
Stefan hade jag tappat bort f�r l�nge sen, men det gjorde inget, jag var �nd� s� tr�tt p� att h�ra honom j�mf�ra housemusik med ett toalettbes�k utan resultat, eller att �lska utan orgasm. N�got han kom att g�ra m�nga g�nger under kryssen p.ga ett stort intag �Mintu�, eller koncentrerad alkoholhaltig tandkr�m som jag valde att definiera det.
Nere i hytten m�tte jag en annan rumskamrat och vi somnade snart efter att ha pratat om den otroliga natten.
Det var en of�rgl�mlig natt, och jag har mondaybar, silja line, alla DJs, mina rumskamrater (givetvis �ven Stefan
) och �vrigt folk p� b�ten att tack f�r denna unika upplevelse. Tack! Att hyra en b�t f�r detta �ndam�l var en galen, vild och alldeles utm�rkt id�. Nu har vi snart gjort allt, n�sta g�ng hoppas jag att vi kan festa i ett flyplan p� flera tusen meters h�jd.
Jag v�ntar med sp�nning p� Armin i mars och hoppas att jag �ven denna g�ng kan ha tur att komma ombord trots att min livserfarenhetssiffra endast ligger p� 18 f�r tillf�llet.
�terigen ett stort tack till alla som gjorde kryssningen till vad den blev!
H�jdpunkter:
* S�llskapet, b�da att joina SWETA:s p� dansgolvet och v�r alldeles f�rtr�ffliga hytt... "meeen NU!".
* St�mmningen!
* Trancegolvet f�rsta kv�llen trots skum ;)
* Avslutningen p� housegolvet dag 2.
* R�dbetssalladen p� buff�n.
* 11-12 december 2003.
Besvikelser:
* Inga... njo kanske att man g�rna skulle vilja ha ett brutalt klimax till de sista sk�lvande stegen som avslutning p� Trancegolvet dag 2.
M�sta n�mna att SWETA regerar, sk�nare bunke slumpvis hoptotade m�nniskor tror jag inte g�r att hitta. Tack f�r en trevlig kryssning folks.
kenny: jag s�g att du dansade hela f�rsta kv�llen. jag hajar inte hur du fick ork f�r det!? jag vart helt j�vla d�d i kropp och huvud och specielt huvudet. jag minns mycket v�l att jag satt d�r i stolen utan att orka lyfta ett finger och s� ser man dig med ett leende, dansa vidare som om det vore m�n-gravitet.
Steve: ett stort tack till dig! fan jag vart f�rst v�ldigt f�rv�nad �ver hur barnsligt rolig du �r som riktigt full, ditt saliv bara sprutade ut ur munnen och du kunde inte h�lla dig till n�got specielt �mne utan det bara fl�g ut slumpm�ssiga ord ur din mun HAHA! men fan du fick mig att garva n�r jag m�dde d�ligt och det �r vad som r�knas
stor bonus att du var med!
Aendy: vilken v�ning bodde ni p�?
fr�ga: n�r b�ten kom till �bo kunde man d� g� i land eller? fan n�r jag vaknade var vi redan p� v�g hem igen.
can: var det dig jag tr�ffade i cafeterian med steve?
JayBee : yes det va nog mig du tr�ffade
jag gick efter ett tag pallade inte lyssna p� Steves fylleprat

| Originally posted by JayBee kenny: jag s�g att du dansade hela f�rsta kv�llen. jag hajar inte hur du fick ork f�r det!? jag vart helt j�vla d�d i kropp och huvud och specielt huvudet. jag minns mycket v�l att jag satt d�r i stolen utan att orka lyfta ett finger och s� ser man dig med ett leende, dansa vidare som om det vore m�n-gravitet. |

| Originally posted by mindshooter "Hela natten, bara vatten" ![]() Jag hade best�mt mig f�r att klara av hela natten, o alkohol skulle knappast hj�lpt mig p� v�gen. Jag s�ger det igen, f�rst�r inte hur folk kan supa bort en natt som denna! Inget illa menat dock |
( ---->kenny )
| Originally posted by JayBee kenny: jag s�g att du dansade hela f�rsta kv�llen. jag hajar inte hur du fick ork f�r det!? jag vart helt j�vla d�d i kropp och huvud och specielt huvudet. jag minns mycket v�l att jag satt d�r i stolen utan att orka lyfta ett finger och s� ser man dig med ett leende, dansa vidare som om det vore m�n-gravitet. Aendy: vilken v�ning bodde ni p�? |
| Originally posted by Aendy Jag visade ju faen dig var vi bodde... i samma korridor och allt. |
MUMMS1
Nu �r man hemma i Malm� igen, ska bara ner och l�mna hyrbussen och sen ta bussen tillbaka till l�genheten (brrr kallt...;-)
Efter att ha varit med p� alla 3 kryssningarna kan jag nog s�ga att denna var b�st, kompakt och fullst�ndigt �s hela tiden (f�rutom fr�n folket i v�r korridor mellan 6-8 p� fredagsmorgonen, men vi gjorde v�rt b�sta f�r att f� ig�ng �ven korridoren... till slut blev det dock ist�llet tillflykt till det underbara 3'e golvet som hade �ppet hela morgonen :-)
H�lsningar till alla enormt trevliga ta:s man tr�ffade p� resan.
----
o du Steve - DU - JAG - VI - TILL:
INNNERCIITYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY 
Re: MUMMS1
| Originally posted by sipowitz Nu �r man hemma i Malm� igen, ska bara ner och l�mna hyrbussen och sen ta bussen tillbaka till l�genheten (brrr kallt...;-) Efter att ha varit med p� alla 3 kryssningarna kan jag nog s�ga att denna var b�st, kompakt och fullst�ndigt �s hela tiden (f�rutom fr�n folket i v�r korridor mellan 6-8 p� fredagsmorgonen, men vi gjorde v�rt b�sta f�r att f� ig�ng �ven korridoren... till slut blev det dock ist�llet tillflykt till det underbara 3'e golvet som hade �ppet hela morgonen :-) H�lsningar till alla enormt trevliga ta:s man tr�ffade p� resan. ---- o du Steve - DU - JAG - VI - TILL: INNNERCIITYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY |
Tja vad kan man s�ga
Fett helt enkelt, trevligt med Aendy i sin hytt ocks�. Men NU! 
Fyfan Steve var DRITAFULL HAHAH
hva sa du??!

caaaaaaaaanadaaaaaaaaaaa hohoho
fyfan jeg er full enn�
o.OOOO
men
jeg skal ikke p� neste krysning
bare tr�sndritt og ikke no techno (forel�pig),
sees p� lucia2004 elns hehe
ellern �r det kommer techno som headliner igjen
var fet tur dette, mye grym musikk, og MASSE �L!!!
Julbuff� (r�dbetssallad fanns det ocks�
) med Impulze, Steve och Kenny. Killen uppe till v�nster �r Steves polare, men jag kommer inte ih�g vad han heter 
Bra tryck p� dansgolvet 1.
Bra tryck p� dansgolvet 2.
Bra tryck p� dansgolvet 3.
Steve i sitt esse 
Kraith verkade trivas
Hann inte snacka s� speciellt mycket med honom, men jag fick intrycket att han verkar vara en heljuste kille.
Det samma g�ller Kenny 
Bra tryck p� dansgolvet 4.
H�r f�r ni alla hj�lpa mig. Jag kan inte under n�gra som helst omst�ndigheter f�rst� vad som f�rsiggick i hj�rnan p� denna mannen. Martin "Sipowitz aka Mr Bitch" Eriksson drar mitt under en fet l�t fram ett n�t av den typ clementiner levereras i, och drar det �ver sitt huvud och dansar vidare, det gr�na bakom hans �ra �r det tillh�rande pappret med information och prisuppgifter. F�rklara n�n?

Bra tryck p� dansgolvet 5.
Aendy trivdes han ocks�
Tv� fj�rdedelar av min hytts inv�nare syns f�r �vrigt p� bilden 
haha, helgjuten bild p� sipo det d�r... n�t f�r sweta's fotoalbum kanske? 
ah, efter flera timmars s�mn i en riktig s�ng (inte min egen dock men det ska jag ta igen inatt) s� b�rjar man k�nna sig som en m�nniska igen...
vill tacka (utan n�n speciell ordning) john askew, matt hardwick, sipo, reveal, steve, killen som gjorde badgerbadgerbadger.com, monday bar, silja line, och alla som var p� b�ten (f�rutom dom sura st�derskorna kanske) under dom underbara timmar som kryssningen varade...
jag kommer iaf p� n�sta kryssning med avb och markus schulz... 
Ser fett grymmt ut ass�!, �nskar att man haft tid och cash att dra dit :/
Efter jag �ntligen f�tt sova ut lite (hade sovit ungef�r sammanlagt 4 timmar utav 72) s� kan jag summera �ventyret med fyra sm� ord:
fyfan
Fyfan.
FYFAN!
FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!
Finns bara inte ord...hade s� j�vla skoj s� det �r inte sant...st�tte p� ett helt g�ng med TA:s f�r f�rsta g�ngen...Steve, Mindshooter, Sipo, Reveal, Verminator, JayBee...vem mer? vet att det �r n�gon jag gl�mmer...j�vligt kul var det att till slut st�ta p� er i alla fall...vet att jag varit p� m�nga fester som m�nga andra tidigare, men aldrig st�tt p�...
Hade s� satans skoj...musiken och st�mningen var helt underbar...kryssningens h�jdpunkt var imo A&B Remixen av ATRC...
och andra dagen p� MoS golvet....S� J�VLA BRA!!! Tv� �ckligt stora feta tummar upp f�r Paul Loth och Johnny Boy...sjukt h�rligt bra musik...N�gon som vet vad det �r f�r musikstil? �r det techhouse? S� j�vla sv�rt att dra gr�nserna...
Henrik B var ocks� i sitt esse, som vanligt...Askew, Bond och Hardwick beh�ver jag v�l inte ens n�mna, men jag g�r det �nd�...
Bara att blicka fram�t mot n�sta kryssning....
N�gon som f�rresten var p� efterfesten?
Jag med min fina tomteluva och tv� av mina polare begav oss dit...(de andra tr�km�nsarna av v�rt g�ng gick hem till n�gon annan nisse). Efter m�nga om och s� kom vi fram till st�llet, men vi blev aldrig insl�ppta av tv� j�vla idiotvakter som jag personligen t�nker se till kommer bli av med sina jobb.
Har aldrig tidigare k�nt oss s� f�rudmjukade och diskriminerade...Och n�r jag SN�LLT bad om att f� se deras ID-brickor, vilket jag me full r�tt f�r g�ra, s� "hade de inga". Stod och snackade en liten stund med mina polare, och d� blev de uppenbarligen lite oroliga - s� d� kommer den tredje vakten fram till oss och k�r upp sin j�vla bricka i ansiktet p� mig och fr�gar om det var det jag ville se...jag svarade med att det var hans tv� kollegors brickor jag ville se, men det gick tydligen inte f�r sig...
Men det ska nog �nd� inte vara n�gra st�rre problem med att indentifiera de d�r j�vla aporna...
L�gger upp mina bilder i morgon...ska p� julsittning och jobba strax...men f�rst m�ste jag springa iv�g k�pa en tandborste...gl�mde min p� b�ten :/
vaktr :/
varf�r sl�ppte de inte in er f�r? 2 b00zed`? lr var vaktenra ba allm�nt st�rda
jag m�ste fan klaga p� de grabbarna som sov i min hytt.. fasiken alts�! de gick och la sig allihoppa klocken 1 typ. n�r jag kom tillbkax till hytten vid 6 tiden l�g alla och sov och sen vid 9 v�ckte de mig JIHUUU!!..
Lazloooooooo tomte nisse #1 hahaha!
faen vad jag l�ngtar tillbax! MER MER MER!! EN G�NG TILL!!
jag var just ute ig�r kv�ll och festade lite p� gamla resince f�r det var det enda st�llet vi kom in p�. jag tyckte mig se n�gon d�r som s�g ut som white russian tror jag. fr�gade om det var white russian fr�n TA och s� sa han att han hetter sebb p� TA eller n�tt s�nt?? �r du h�r sebbe?
efter att ha festat p� lucia b�ten hadde jag j�vligt sv�rt att festa p� ett jobbigt mainstream st�lle som gamla residence. fan vilken kass DJ och fan vad trist det var.
Sn�lla kan n�gon trolla tillbaka mig?
Fan gubbar... s� illa var det v�l inte... jag tar ju inga droger iaf. 
http://www.liquidsunset.org/photo_a...4)/431_3187.JPG
Men vem fan tog min Cheriff stj�rna ??? Fan jag va ju b�tens cheriff
Kram p� er