TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mijn nieuwe dj setup in aanbouw. is nog nie af
LACHEUHHH
http://presto.mens.nl.nu/pictures/NewDJSetup/tn/dsc01428.jpg
Man man man !
hoe durf je !

aners wel nice gedaan patser 
hoe bedoel je hoe durf je??
bedoel je die plaat?? ik weet t... tis een promotje dak een x gekrege heb.. gheghe..
enne ik ben geen patser... maar goed..
oke leetharzz
Zo dat ziet er even dik spectaculair uit kerel! ben jij een echte dj? (dj's zijn stoer )
een phonic mengpaneel zonder knoppen en een reeloop draaitafel met een milc inc plaat erop, jajajajaaaaaaah!!
jij kan zeker wel een leuk feestje bouwen opdie kamer zeker ofniet?![]()
uhm die knoppe kome dr nog wel op hoor gozert
anders gaje ff je eigen troep afkrake..
shit ... ff beetje respect voor anderen mag best
| quote: |
| Originally posted by DJ PRESTO uhm die knoppe kome dr nog wel op hoor gozert |
| quote: |
| Originally posted by DJ PRESTO anders gaje ff je eigen troep afkrake.. |
uhhmmm weetje wat?
als je het toch allemaal zo goed weet wat ik voor een apparatuur moet hebben dan betaal je dat toch voor mij!
Nee, wil je het niet voor me betalen???
wat gek
dus loop dan niet te zeiken jong. mag jij mischien wel een paar technicjes hebbe staan maar dat zegt ook allemaal nix...
voor het zelfde geld bak je dr toch nix van ... dat denk ik wel anders had je wel respect gehad voor anderen.. maar goed dat heb je dus niet..
ohw wacht het kan natuurlijk ook zo zijn dat je alles van je papsie en mamsie krijgt... jah zie..
das NOG ZIELIGER
TRIEST
| quote: |
| Originally posted by DJ PRESTO uhhmmm weetje wat? als je het toch allemaal zo goed weet wat ik voor een apparatuur moet hebben dan betaal je dat toch voor mij! Nee, wil je het niet voor me betalen??? wat gek dus loop dan niet te zeiken jong. mag jij mischien wel een paar technicjes hebbe staan maar dat zegt ook allemaal nix... voor het zelfde geld bak je dr toch nix van ... dat denk ik wel anders had je wel respect gehad voor anderen.. maar goed dat heb je dus niet.. ohw wacht het kan natuurlijk ook zo zijn dat je alles van je papsie en mamsie krijgt... jah zie.. das NOG ZIELIGER TRIEST |
| quote: |
| Originally posted by DJ PRESTO uhhmmm weetje wat? als je het toch allemaal zo goed weet wat ik voor een apparatuur moet hebben dan betaal je dat toch voor mij! Nee, wil je het niet voor me betalen??? wat gek dus loop dan niet te zeiken jong. mag jij mischien wel een paar technicjes hebbe staan maar dat zegt ook allemaal nix... voor het zelfde geld bak je dr toch nix van ... dat denk ik wel anders had je wel respect gehad voor anderen.. maar goed dat heb je dus niet.. ohw wacht het kan natuurlijk ook zo zijn dat je alles van je papsie en mamsie krijgt... jah zie.. das NOG ZIELIGER TRIEST |
| quote: |
| Originally posted by Subsonik Punt 1: Ik kan een behoorlijke overgang maken opdie dingen, hoe jij het verband legt tussen respect hebben en mixen snap ik dus niet helemaal Punt 2: Ik heb geen cent van mn pa&ma gekregen voor mn setup dus je loopt een beetje voor op de feiten Punt 3: Ik heb je troep helemaal niet afgekraakt, aleen maar gezegd wat ik zag (een mengpaneel zonder knoppen),heb geen slecht woord erover gezegd Nog vragen? Punt 2 |

| quote: |
| Originally posted by JunKX Eeeeeeeuhm, ok. Je moet je niet zo gek laten draaien door onze lieve Snuggle Lol, Snuggle AF! Mr. Slimme Universiteits kerel |
*rolt over de vloer, stikt zowat in een broodje filet american en pist bijna in broek van het lachen* 
http://www.presto.nl/
Daar heb ik ooit eens een tweewieler gekocht. Helaas een nieuwe, terwijl iedereen zei dat je het juist op een oude fiets moet leren.
Maar goed, tot nog toe weinig klachten. De zadelpen glijdt overigens prima naar binnen. Koud is het wel, mijn aambeien vriezen er bijna af.
Hoe dan ook, Presto biedt nu een winterbeurt aan. 90 euro kost dat maar liefst. Voor dat geld bestel je in Angola zo een mooie Technics. Met slipmat van echt kokospulp.
Een echte DJ volgt natuurlijk een slipkursus. Slip is zeer gevaarlijk, vooral uit de rivier. Landbouwgif en zware metalen zitten erin, die zijn schadelijk voor mens en milieu.
Een fiets maakt men van lichte metalen. En zo is eigenlijk het verhaal rond: zowel een fietswiel als de plaat draaien rond. Maar ook de aarde, onze planeet. Dus samengevat is Presto de beste DJ van de wereld 
veel pics 
deze thread is niet serieus opgevat.
| quote: |
| Originally posted by jp Een echte DJ volgt natuurlijk een slipkursus. slip is zeer gevaarlijk, vooral uit de rivier. Landbouwgif en zware metalen zitten erin, die zijn schadelijk voor mens en milieu. |
En nogmaals is mijn leven verrijkt met een kansloze thread op het TA-forum.
Moah,k vind t best een verrijking als ik zie dat de mensen die altijd zo'n hekel aan mijn zalige geflame hebben hier zich toch ff lekker laten gaan,hoezo pickin' order?
Ennnn moet toegeven dat ik zie dat mensen humor hebben waarvan ik niet had gedacht dat ze t in zich hadden,dus respect heur
Ennuh Presto t prestige knaapje,als jij hier je meuk wilt posten is dat je zaak,dat je allerlei reacties kunt krijgen zul je dan op de koop toe moeten nemen.
Nie zo kinderachtig lopen klepzeiken,neem t allemaal ff onder de (re)loop en draai een beetje bij,this is the wrong beatmatch pall
| quote: |
| Originally posted by DJ PRESTO bedoel je die plaat?? ik weet t... tis een promotje dak een x gekrege heb.. gheghe.. |
| quote: |
| Originally posted by Donna .....,neem t allemaal ff onder de (re)loop en draai een beetje bij,this is the wrong beatmatch pall |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox als ik vragen mag: waarom zou milk inc jou promos op gaan sturen?? |
man , milk inc is the bomb !!!
respect om je stuff hier te laten zien met zo'n plaat derop...
*closed*
zie deze thread
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.