TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Parade Rotterdam 2001
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Dance Parade Rotterdam 2001
Ja mensen we hebben net de Loveparade gehad, wat natuurlijk het allergrootste evenement is, maar zaterdag 11 augustus is er ook weer in Rotterdam een parade. Kwas er vorig jaar geweest en moet zeggen dat het toch wel erg gaaf is. Dit is iig het programma met de line-up.
11.00 - 12.00 Warming Up
12.00 - 16.00 de Dance Parade met 40 wagens
16.00 - 23.00 Free Party bij de Schiehaven - Lloydpier
23.00 - 5.00 Afterparty op een boot
o.a. deze DJ's: Armin van Buuren, Jose & G-Spott, KC the Funkaholic, Klubbheads, Laidback Luke, Lemon 8, Michel de Hey, Mark Doyle, Marnix, Piet Bervoets (Rank 1 duh), Providers, Quinten de Rosario and Jessie K, Rolando, Ronald Molendijk, Roog, Stef, Soul, Tom Harding.
Er zal nog wel veel meer te zien zijn, maar dit is wat ik voorlopig heb gezien, staan toch wel aardige namen tussen, en et is gratis dus das ook mooi. Een nadeel wat ik vorig jaar wel vond is dat die wagens veels te hard rijden. Ze blijven altijd maar heel even stil staan en rijden net iets sneller als dat je een beetje normaal loopt, maarja. Mensen die in de buurt van Rotterdam wonen zou ik er zeker ff naar toe gaan.
Latuurrzzz...
....zucht......love parade heimwee 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ....zucht......love parade heimwee |
zoiets moeten ze GODVERDOMME in Den bosch organiseren.........
een beetje vermaak voor de jeugd mag best wel een keertje ipv van stomme culturele rotzooi
| Originally posted by Blik zoiets moeten ze GODVERDOMME in Den bosch organiseren......... een beetje vermaak voor de jeugd mag best wel een keertje ipv van stomme culturele rotzooi |
Je hoeft verder niks te betalen, daaro, ja alleen drinken dan.
| Originally posted by TranceFool Retourtje Den Bosch - Rotterdam is toch niet zo duur??? Je hoeft verder niks te betalen, daaro, ja alleen drinken dan. |

He relaxte info Trancefool!
(je hebt echt de hele dag lopen "surfen" h�?
by the way; Ti�sto zal hier ook van de party zijn en hier weer (net als vorig jaar) zijn nieuwe Solo-tour gaan openen
(dus hij staat ook weer solo op die kar, dus dat is vet
)
En ook de rest van de black-hole clan zal aanwezig zijn; Dazzle,Montana en Cor fijneman!
idd die wagens reden wel wat hard ja vorig jaar maar ja toen was het super heet dus dat scheelt wel (zweten als een gek
) maar ja om 16.00 staan ze gelukkig stil daar op die pier en daar is het ook super vet vooral ook weer als het donker wordt!
Dus.... dit (gratis
) feessie mag je zeker niet missen! 
ey Blik........Den Bosch........Impulzzzz???????
| Originally posted by Miss Proximus ey Blik........Den Bosch........Impulzzzz??????? |
| Originally posted by Partyhardy! He relaxte info Trancefool! (je hebt echt de hele dag lopen "surfen" h�? by the way; Ti�sto zal hier ook van de party zijn en hier weer (net als vorig jaar) zijn nieuwe Solo-tour gaan openen (dus hij staat ook weer solo op die kar, dus dat is vet )En ook de rest van de black-hole clan zal aanwezig zijn; Dazzle,Montana en Cor fijneman! idd die wagens reden wel wat hard ja vorig jaar maar ja toen was het super heet dus dat scheelt wel (zweten als een gek ) maar ja om 16.00 staan ze gelukkig stil daar op die pier en daar is het ook super vet vooral ook weer als het donker wordt! Dus.... dit (gratis ) feessie mag je zeker niet missen! |
Ja geweldig, daar ga ik dus echt wel heen he, dat is geweldig.
Lekker dicht bij huis. Waar precies Trancefool? Stad of Zuidplein?
| Originally posted by Dj Lex Ja geweldig, daar ga ik dus echt wel heen he, dat is geweldig. Lekker dicht bij huis. Waar precies Trancefool? Stad of Zuidplein? |
http://www.ffwdheinekendanceparade.nl/
Ik hoop dat het weer zo'n heftig feest wordt als vorig jaar en dat ook dit jaar het weer een beetje mee wil werken!!!
Remember last year...

| Originally posted by TranceFool Ja tis een hele lange route, anders dan vorig jaar geloof ik, want op de Mullerpier wordt toch gebouwd?? Check deze site, kan je precies de route zien http://www.ffwdheinekendanceparade.nl/ |
| Originally posted by NILA.NL Ik hoop dat het weer zo'n heftig feest wordt als vorig jaar en dat ook dit jaar het weer een beetje mee wil werken!!! Remember last year... |
Ja idd, cool plaatje
Kben benieuwd wanneer er meer over de parade bekend wordt gemaakt, want er zijn 40 wagens (wij willen meer DJ's weten). Vaak draaien er ook DJ's van groe discotheken. Kgeloof dat ze van Lexion, Zillion en nog een paar ook komen (weet ik nie meer precies)
De Dance Parade in R'dam is echt vet. Vorige jaar ben ik voor het eerst geweest. Ben toen de hele tijd bij de truck van Lexxion geweest (nog mooi een gratis zonnebril gehad
). Moest vorige jaar wel vroeg wel, omdat ik op vakantie ging
. Dit jaar alle tijd, ga ik mooi bij Tiesto lopen/dansen. Nu al zin.
Zie je daar
De Route!
Ik heb de route van de wagens gevonden. Ik woon vlakbij Rotterdam, maar ik weet ook niet alle namen, dus vraag me maar niet waar wat is. Dan ga je het maar lekker opzoeken
- Start Boompjes 12:00 uur
- Nieuwe Leuvebrug
- Schiedamsedijk
- Coolsingel
- Keerpunt (Stadhuisplein)
- Coolsingel
- Schiedamsedijk
- Witte de Withstraat
- Eendrachtsplein
- Nieuwe Binnenweg
- Heemraadssingel
- Pieter de Hoochweg
- Westzeedijk
- Sint Jobsweg
Aankomst eerste wagen eindlokatie: 16:00 uur.
Volgens mij een beetje dezelfde route als vorig jaar. Alleen eindigen ze niet bij de Mullerpier want die wordt volgebouwd.
LINE UP (pff ik ga lamme handen krijgen (kon niet kopieren plakken))
Armin van Buuren / United : Armin van Buuren (Trance)
Back2school: Bas & Ram, Rob & MC Joe, Paul Elstak, Dark Raver, MC Ruffian, Stanton (Old Scool Classics)
Beats Included: Bas O The Funky Bastard, Jeroenski, Francesco, Nuno dos Santos, Denniz, Cleon (????)
Black Out Entertainment: V-rus, Squeezer, Evil Activities, Wishmaster (Hardcore :P:P
)
Blackhole Recordings / Maxim : Cor Fijneman, Montana, Le Blanc (Space Age, Freedom, Wildlife)
City Parade Luik: Marco Baily (????)
Club Risk: resident Risk DJ's Roog, Eric the Man, Richerd (Real House Music)
Desire: Klubbheads (Dance, Club)
DNW: Quinten de Rosario, Rasheed Benjamin & Friends (Latin House)
Dubfoundation: Mark van Dale (Dance)
Extrema: Q-Lock, Don Londi, Dexter G ("tijdloze muziek")
Ferry Corsten: Ferry Corsten (duh :P) (Trance, Progressive, Club)
Flugel (laatste truck met DJ's zichtbaar achterop): Tom Harding (YEAH), DJ Flugel, Miss Promise, 2 o'clock Ron (Hardhouse)
FFWD Heineken: Mausse, Michel de Hey (Funky Techhouse, Techno)
Groove Lounge: Zoe Noa ft. Michelle David, Sebastian Leger, Funk d'Void, MC Cupid (Groovy Techno, House)
La Rocca: Jack, Marco (????)
Lexion: Jose, Andre, Stephan, Calvin, Jochen, Albert (Club, Trance)
Lift Off: Mark Doyle, Jani, Soul Providers (Groovy Techno, House)
Livingroom: Quest, Guido-E, Mervin Graves (????)
Loveland ft. T-Dansant: Marnix, Roog, Godard, Tommy, Freek Afwas (hahaha, wie is dit??? 

) (Garage t/m Techno)
Makita: David V, Just, Bas, Richard (Hardcore, Techno)
Ministry of Dance: Ton TB, Mike S, Eelko, Derek (Progressive, Clubtechno)
Nighttown: Michel de Hey (Funky Techhouse)
<
Olympia Uitzendbureau: Winnaar DJ Contest Finale Nighttown (????) COOL!
Party Package: Balearic Barth, Jerome, Frank Farell (van Deepdance tot Techno)
Zuidhollandse Popunie: Surprise!!! (yeah sure) (zo afwisselend mogelijk)
DJ Promiss: DJ Promiss (Club en Techno)
Rodenburg: DJ Hein, Cor, Lauret, Thyo (Swingbeat)
Silly Symphonies: Stef, Laidback Luke, Lemon 8, Jefferson, Frederik (Electisch)
TIESTO SOLO 

: TIESTO (Trance, Progressive)
Time Out: Mental Theo (lache), Mike Eskayar, Arjan, Ricardo, Felix (Club, Techno, Progressive)
TMF: TV opnames (Club and more)
Tripple Vision: Origin, Lexicon, Fusion, Dreazz, Harsh, D-Virus, Flipjack Perry, L'Amour and MC Dart (Breakbeat, Drum & Bass, 2 step)
Upfront: Damon Wild, Joachim, Seutek and guests (Techno)
Verse Geesten: Ronald Molendijk (Club)
Zillion: DJ Kevin (Techno, Trance)
Nou, het is denk ik wel duidelijk: Wagen, DJ's, Stijl (die niet altijd bekend is)
ZO, HEHEHE, jullie mogen me wel dankbaar zijn (eindelijk weer eens een nuttige post van mij). Dit is dus de alfabetische volgorde en niet de volgorde waarin ze gaan rijden!!!!!!! Nu kunnen jullie dit allemaal lekker uitprinten en zaterdag meenamen, zodat je nix mist
Latuurrrzzzz...
Ik weet niet wie de winnaar is van de DJ Contest in Nighttown, maar wel de tweede plaatser (die dus ook draait op de wagen), nl Marky V.
Bedankt dat je hier een lamme hand voor over had... dit is info waar je iets mee kunt.... Het gaat echt helemaal TOP worden volgende week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by NILA.NL Bedankt dat je hier een lamme hand voor over had... dit is info waar je iets mee kunt.... Het gaat echt helemaal TOP worden volgende week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ik krijg m'n loon pas rond de 15e
wie wil mij sponsoren? 
Ik wil je best sponsoren, maar wat krijg ik er voor terug 
| Originally posted by Miss Proximus Ik krijg m'n loon pas rond de 15e wie wil mij sponsoren? |
, als je dat bedoeld.
De Danceparade kost helemaal nix hoor , als je dat bedoeld. |
Neem aan dat ze dat bedoelt. Nou nog drank zat hier