TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eliga Nipal - Marching Through The Meadows


Posted by Dark Apostle on Dec-13-2003 17:58:

Eliga Nipal - Marching Through The Meadows

Een klein ambient achtig nummertje dat ik vandaag in elkaar heb gestoken. Enjoy =)

PS: het is vrij fleurig ^^

Eliga Nipal - Marching Through The Meadows


Posted by Gladius on Dec-13-2003 18:13:

mja weet ni goe wa ik dervan moet denken.
tis zeker niet slecht, tis nekeer iets anders =). heeft voor mij zoiets spacey achtig.
der zit iig al meer melodie in dan uw vorig spullement

-Glad


Posted by Dark Apostle on Dec-13-2003 18:18:

Dit is nog eens een uitzondering op de regel. Ik heb ondertussen al wat meer stuff gemaakt onder Eliga Nipal, maar dat wil ik jullie niet aandoen. Er zijn wel ondertussen mensen die naar de rest luisteren en mij aanmoedigen...er zijn er ook die zeggen en quote:
quote:
Rafic als je terug op Aarde bent, stuur dan eens iets nieuw door


...maar soms ben ik in een fleurige bui en de eigenaar van die quote zal dit nummer dus zeker in zijn nek gedraaid krijgen. ^^


Posted by Eagle` on Dec-13-2003 18:19:

echt niet slecht, nice dark


Posted by CygnusX on Dec-13-2003 18:26:

Leuk nummertje, doet me denken aan die oude Atari-deuntjes


Posted by Gladius on Dec-13-2003 18:27:

quote:
Originally posted by Eagle`
echt niet slecht, nice dark

neen eagle, tis *fleurig* bedoeld
heh lol dan is den apostle al eens in een fleurige bui


Posted by Dark Apostle on Dec-13-2003 18:33:

quote:
Originally posted by CygnusX
Leuk nummertje, doet me denken aan die oude Atari-deuntjes


Damn je mag er nu mee lachen, maar ik wou het eerst een titel geven waar het woordje Atari in stond ^^
Bij gebrek aan inspiratie heb ik het dan maar Marching Through The Meadows genoemd =)



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.