TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Met welk nummer begon het : Rank 1 - Airwave(ik hoorde het toen het land van hoogland nog bestond...) |
ja, kwasem vergete verandere... mijn hersene slage de laatsten tijd een beke door...sorry!
| Originally posted by Tiger777 ja, kwasem vergete verandere... mijn hersene slage de laatsten tijd een beke door...sorry! |
kheb die film paar weken gelede met school gezien, wel zonder ondertiteling maar kvond hem toch giere met momenten.
spijtig dat der ni meer goei komedies zijn...
-Glad
| halo ik ben cyberia ik ben 21 jaar en ik doe woody woodpecker na |
Re: Re: Stel uzelf voor
| Originally posted by Dark Apostle Time Sliders - Les Lacs Des Alpes |
| Ik heb ook nog naar Het Land Van Hoogland geluisterd in den tijd en ook nog X-dating op Channel-x en vervolgens Radio Atlantis. |
Met celtic bedoel ik Enya, Clannad, Dagda, Era, etc. Enigma zou ik eerder bij Ambient steken, daar steek ik ook Delerium 
haha delerium bij enigma steken? =) En dan is Era zon kruising tussen beide ofzow =p.
ja ik wist niet goed dat ge enya ook bedoelde, maar die vindt ik ook wel goe. (enya heeft me eigenlijk m'n ogen doen opendoen, all� vanaf dan begon ik veeeel naar muziek te luistere...)
-Glad
[edit]ps: celtic spirit - ta muid vindt ik superrrr [/edit]
Delerium heeft misschien wat meer folk en acoustische invloed, ma toch vind ik dat ze wat passen bij Enigma, namelijk schitterend mengsel van vanalles en nogwa ^_^
btw ben nu aan het luisteren naar Delerium - Fallen Icons heeel mooi =)
lol k dan kennek delerium nog ni genoeg blijkbaar =<.
kheb de cd karma op menne pc, kga hem is deftig beluistere peisek =).
-Glad
| Originally posted by Gladius lol k dan kennek delerium nog ni genoeg blijkbaar =<. kheb de cd karma op menne pc, kga hem is deftig beluistere peisek =). -Glad |
Era is een combinatie van keltische muziek, gregoriaanse of latijnse koorzang en rock-guitar riffs.
hah lol van combinaties gesproken =).
kvin ze toch wel goe eigenlijk.
| Originally posted by Gladius hah lol van combinaties gesproken =). kvin ze toch wel goe eigenlijk. |
Ja, glad, Ik heb dat ook gezien van de pauw. "Als er iemand is die met dit geluid iets kan aanvangen, bel op ..."
Ha, we hebben een pruducer in ons midden heb ik gezien. Laat ons eens ietske hore tatana. He, onderwijzeres, ge laat die kindjes af en toe toch is ewa trance hore zeker he? Want, anders gaan ze naar rock gaan en zo, en da is slecht voor hun geest.
Eigelek vind ik delerium wel goe eigelek zenne. Ik heb silence op vinyl en die is al bijna helemaan uitgespeeld 
| Originally posted by Tiger777 Ha, we hebben een pruducer in ons midden heb ik gezien. Laat ons eens ietske hore |
(#10 in de mix)
| Originally posted by tor8024 ga es kijken in de new tracks section hier onder livesets en download tranceaddicts unite van mr.mystery.. bevat allemaal nummers van mensen uit de amateur producer forum, waaronder ook mijzelf (#10 in de mix) |
.[/edit]
Ow THC brain leon,bangelijke film!!!
awel zo keltische muziek kan mij vantijd ook wel bekoren samen met klassieke muziek(echt kunst as ge van een wit blad ineens noten op op zes lijntjes kunt toveren,chapeau), sommige soundtracks zijn ook wel bangelijk.
Eerst een paar dingen duidelijk maken. Ik ben aan het studeren voor lerares lager onderwijs op de hogeschool in Hasselt.
Natuurlijk breng ik mijn kindjes in mijn stageklas wat bij van Trance, het is de bedoeling dat ik hen geweldige dingen bijbreng, lezen, schrijven, trance 
Groetjes
TatanaGirl
Verkeerde volgorde!
Trance, Techno, Lezen, Schrijven
veel geluk met uuw exames!
zo hoort het de jeugd sensibiliseren voor trance
Ik zie alleen maar mannen, maar waar blijven de mooie vrouwen op het Belgische Forum?? 
tatanagirl is een mooie vrouw...
| Originally posted by Tiger777 tatanagirl is een mooie vrouw... |