TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Set ter download
Set ter download
nieuw setje ter download ...
01 Radiohead - ?? (Hybrid Remix)
02 Danny Sullivan - Snake Chamber (Lee Coombs Mix)
03 Beber & Tamra - Travelling On (Gabriel And Dresden's Happy Campfire mix)
04 Sapphirecut - Open your Mind (Twisted Trip mix)
05 Major North - Annihilate (Max Graham Remix)
06 Depeche Mode - Only When I Loose Myself (Lexicon Avanue Remix)
07 Midfield General - Coatnoise (Dave Clarke Remix)
08 Portishead - Roads
09 Artic Quest - Raygun
10 LNG - Innercity
11 Mr Sam vs Tim Coltrane - One More Day
12 Mike Koglin - Now Is The Time
13 Dj Cor Fijneman - Healing
14 Carlo Resoort - O Class
15 Pulser - My Religon
16 Outback - Minds In Motion
17 Poloraid - So Damn Beautifull (Dogzilla's Rewired Mix)
18 Marco V vs Jens - Relooped
19 Kaydee Smith - Passive Resistence
20 Renato Cohen - Pontape
21 Max Walden - Compressor
22 Mike Robbins - Are You A Freak ?
download hier
Tot nu toe klinktie lekker, nu nog 75% binnen halen. Thnx 
Re: Set ter download
| quote: |
| Originally posted by DjRV nieuw setje ter download ... 01 Radiohead - ?? (Hybrid Remix) 02 Danny Sullivan - Snake Chamber (Lee Coombs Mix) 03 Beber & Tamra - Travelling On (Gabriel And Dresden's Happy Campfire mix) 04 Sapphirecut - Open your Mind (Twisted Trip mix) 05 Major North - Annihilate (Max Graham Remix) 06 Depeche Mode - Only When I Loose Myself (Lexicon Avanue Remix) 07 Midfield General - Coatnoise (Dave Clarke Remix) 08 Portishead - Roads 09 Artic Quest - Raygun 10 LNG - Innercity 11 Mr Sam vs Tim Coltrane - One More Day 12 Mike Koglin - Now Is The Time 13 Dj Cor Fijneman - Healing 14 Carlo Resoort - O Class 15 Pulser - My Religon 16 Outback - Minds In Motion 17 Poloraid - So Damn Beautifull (Dogzilla's Rewired Mix) 18 Marco V vs Jens - Relooped 19 Kaydee Smith - Passive Resistence 20 Renato Cohen - Pontape 21 Max Walden - Compressor 22 Mike Robbins - Are You A Freak ? |
ff downen dan maar
Re: Re: Set ter download
| Originally posted by DJ_Massive gave (geile) tracklist Rv! toch mooi om te zien dat er nog een DJ is die een plaat van Carlo Resoort durft te draaien toppieee! |
Re: Re: Re: Set ter download
| Originally posted by DjRV word ie alweer anti-gehyped dan? naja ik vind hem erg lekker en meeslepend |

al staat er Frans Bauer remix achter,alsie goed is issie goed toch?:P
corrie konings vocaltjuh?:P?:P
Ik ken die Carlo Resoort nog niet eens zo goed, maar idd een goede plaat is een goede plaat en O'Class is meer dan een goede plaat, tis een geweldige plaat.
Verder ziet de tracklist er lekker uit!
Gaat de set iig ff downloaden.
zal hem eens downnen
die carlo resoort wordt wel eens afgekraakd omdat ie achter 4 strings zit 
Zal hem eens even binnen halen, tracklist ziet er op zich wel leuk uit 
tracklist ziet er leuk uit, ff downe
rv verwent ons weer eens met een lekkere set, nice dude! 
/me is downloading
zal nadat ik em gedownload heb eens beluisteren en me mening geven, als je die nou wilt of niet 
Ik persoonlijk vind deze sets de lekkerste,heerlijk qua opbouw,en een paar fijn moeilijke beukerts als toetje,voooooraaaal doorgaan:P
heb m ook op mn pc staan, binnenkort ff luisteren 
Tracklist ziet er goed uit!
Ben aan het binnen sleuren, en ga hem daarna eens fijn luisteren.
Midfield General - Coatnoise (Dave Clarke Remix), dat is toch zo'n fijne plaat
, staat ook op Dave Clarke zijn World Service cd en die is lekkerrrrrrrrrrr !!!!!!!
Ziet er goed uit! Even downen, thx!
hopla.. 10% klaar en nog 25 minuten te gaan, I love ADSL.
Ziet er goed uit, deze zal ook wel weer een tijdelijk plekje krijgen in de CD spelers..
ik heb hem ook binnen, zal hem snel ff luisteren!
| Originally posted by arj1o1 zal hem eens downnen die carlo resoort wordt wel eens afgekraakd omdat ie achter 4 strings zit |
Mwaaah, door veel technopuristen word ie nog steeds uitgekotst. Maar dat terzijde
Picotto is the King
Die zijn gewoon dik jaloers omdat ze ervan balen dat zij niet zoveel geld kunnen maken zonder er gelijk als dikke fake uit te zien.
Ik vind techno eg wel lekkere shit maar veel techno-aanhangers kunnen soms best een moeilijk meukend principieel volkje zijn.
Alsof je van het vooral vasthouden van je principes zow geweldig leeft,principes maak je,moet je je ook aan houden,maar eens in de zoveel tijd moet je echt wel s met jezelf in discussie over de inhoud ervan en of die nog wel relevant te noemen is.
Alles veranderd,niks is zo veranderlijk als een mens,dus een onomkeerbaar principe is niet of nauwelijks mogelijk.
En zeg nooit nooit,want dan kun je echt nie serieus genomen worden
Heb 'm ook binnengehaald.. Bedankt RV, moet 'm alleen nog checken, maar de tracklist ziet er goed uit, ook qua build-up.
zow dan
05 Major North - Annihilate (Max Graham Remix)
06 Depeche Mode - Only When I Loose Myself (Lexicon Avanue Remix)
07 Midfield General - Coatnoise (Dave Clarke Remix)
ziet er vet uit ff checke 
hey mannetje, heerlijk setje
VCooral het middenstuk
, ik moet bijna huilen als ik My Religion hoor, zo mooooiiii