TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
MondayBar Spring Cruise 2004
(Startade en ny tr�d f�r att man direkt ska se korrekt information, och inte vilseledas i on�dan
)
oooooooooooooooh yeees!
de har stavat fel till Markus Schulz
OMG! Vi m�ste g�ra ngt �t detta otroliga misstag. L�t oss ringa till dem och f�rklara vilken situations dom satt sig sj�lva i nu. oj oj oj! :P
jag skulle inte vilja ha mitt namn felstavat p� en s�n h�r asmegaball flyer 
det h�r va ju iofs fr�n infon till den h�r kryssningen tror jag, kan ju hoppas dom nyktrar till tills det �r dags f�r en flyer till monday bar spring cruise... 
hur som helst, jag kommer va d�r, t�nker inte missa ett tillf�lle att se schulz in person, och en kryssning till skadar v�l knappast, speciellt inte om armin kommer va d�r ocks�...
| quote: |
| Originally posted by mjz det h�r va ju iofs fr�n infon till den h�r kryssningen tror jag |
japp, tror det �r det enda dom offentliggjort hittils �verhuvudtaget...
samma design som p� trance nation flyern/postern i april i v�ras
va struligt med tv� tr�dar...
fixa sig 
| Originally posted by Glorie va struligt med tv� tr�dar... fixa sig |
| Originally posted by St_Andrew h�ller med, ser inte riktigt meningen med denna tr�d :S |
�r det 18�r eller 20�r, (om det �r 20�r s� blir jag skitsur eftersom jag fyller �r m�nader+n�ra dagar senare)
| Originally posted by montana �r det 18�r eller 20�r, (om det �r 20�r s� blir jag skitsur eftersom jag fyller �r m�nader+n�ra dagar senare) |
Kenny och JayBee, s�kert fler?
| Originally posted by reveal Har v�l varit 20 �r p� alla tre tidigare kryssningar, dock smet ju ett par m�nniskor med �nd� Kenny och JayBee, s�kert fler? |

vill ha mer info... vill boka.. nuuuu
en hel dr�s fr�n �rebro som kommer best�lla biljetter om det finns kvar n�r dom sl�pps...
| Originally posted by RebeL9 jag skulle inte vilja ha mitt namn felstavat p� en s�n h�r asmegaball flyer |
kommer jag bli lika f�rv�nad varje g�ng mitt namn blir r�ttstavat p� flyers.
hum m�ste man g� dit � l�mna sitt tele nr f�r intresseanm�lan
??? liiite jobbigt jue n�re e 20 mil bort 
l�ter riskabelt � v�nta tills slutet av januari jue
| Originally posted by Amnezia hum m�ste man g� dit � l�mna sitt tele nr f�r intresseanm�lan ??? |
aha.....crap
tur man har n�ra man k�nner som va p� kryssen d�...puh...s� man f�r v�nta till slutet av januari d�..alrite.
f�r h�nga p� l�set d�...ja ska �ka b�t..yay
fast det var nog v�ldigt m�nga som inte bokade hytter p� b�ten...
s� de e nog ganska lugnt tror jag �nd�...
http://www.doghouseboys.com/events/springcruise2004.asp 
| Originally posted by SteveTranz4ever http://www.doghouseboys.com/events/springcruise2004.asp |

de som lirat p� kryssningar s�ger du att det �r n�got ut�ver det mesta, s� de borde fan spela av eget intresse
saxat fr�n monday bar:
Vill du hamna p� en f�rturslista, s� kommer en representant fr�n Silja Line att ta upp telefonnummer p� v�r trancefest med Johan Gielen p� Dailys den 5 januari. Detta g�ller f�rst�s inte dig som redan l�mnat ditt telefonnummer p� luciakryssningen.
Ingen v�nlig sj�l som redan skrivit upp sitt namn p� kryssen och som ska till dailys den 5/1 -04??
Hade varit soft att komma med p� den listan..utan att �ka 90 mil T&R..
Fast iofs, dom kanske inte gillar om folk kommer med namn som inte g�ller personligen..
| Originally posted by SWE_TRANCE Fast iofs, dom kanske inte gillar om folk kommer med namn som inte g�ller personligen.. |