TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DJ Choose på Extravadance
DJ Choose på Extravadance
är det nån som lyssnar?
och kanske recordar? jag recordar på kasett faktiskt 
aj fan, glömde bort! Choose är ju en ganska duktig dj.
Jo jag lyssna. stenhårt set inga builds här inte.
Låtar jag kommer ihåg Sebastian nämna
???? Paris - ???
?????????? - The Query
DJ Choose - Comrazz
DK8 - Murder was The Bass
det var fullt med låtar jag aldrig hört.
white label
norman paris -
hepba - daquaraiezz
mike robbins - are you a freak
tukan - wonder of life
sa.vee.oh - loophole
yomanda vs dj otten ????
dees - verhofen ???????
tb factor - drive (inte säker)
dj choose - comrezz
dk8 - murder was the bass
inte noggrann, men ändå ..
nice set, synd att man glömde spela in & lyssna
| quote: |
| Originally posted by Hybrid white label norman paris - hepba - daquaraiezz mike robbins - are you a freak tukan - wonder of life sa.vee.oh - loophole yomanda vs dj otten ???? dees - verhofen ??????? tb factor - drive (inte säker) dj choose - comrezz dk8 - murder was the bass inte noggrann, men ändå .. |
du menar att han spelade inte live?
| quote: |
| Originally posted by Hybrid du menar att han spelade inte live? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.