TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- videoclip
videoclip
ik zat een tijdje terug al te denken deze topic te beginnen, maar nu er een vidio clip is van ATRC (en velen die nog kut vinden ook) maak k m toch maar.
stel nou, jij bent de man vrouw achter ATRC (of je hebt zelf een nog betere tune gemaakt) en er moet een video komen, jij mag bepalen hoe ie moet worden... wat voor clip zou je maken?
robin
als dit al eens eerder gevraagt is mijn excusses. ik heb geen zin om te zoeken 
Re: videoclip
| quote: |
| Originally posted by robin ik zat een tijdje terug al te denken deze topic te beginnen, maar nu er een vidio clip is van ATRC (en velen die nog kut vinden ook) maak k m toch maar. stel nou, jij bent de man vrouw achter ATRC (of je hebt zelf een nog betere tune gemaakt) en er moet een video komen, jij mag bepalen hoe ie moet worden... wat voor clip zou je maken? robin als dit al eens eerder gevraagt is mijn excusses. ik heb geen zin om te zoeken |
Re: Re: videoclip
| Originally posted by New Wave Je ken mij huren om hem te filmen, ik kost alleen duur |
een beetje romantische dingetje met stelletje ofzo. rustig gemonteerd, veel sfeerbeelden van natuur
Aangezien alle trance riedeltjes over vliegen, water, dromen, liefde en al dat gemeuk gaan zal een trance videoclip al snel daar over gaan. Harde trance gaat altijd gepaard met auto's, motoren en geld smijten dus is allemaal clich�. Aangezien trance de enige muziekstroom is dat gepaard wordt met videoclips. Ken Ishii heeft wel eens een clip gemaakt geloof ik, maar verder zie je geen Techno of andere moeilijk-te-begrijpen-voor-een-leek-muziek.
Een goede videoclip moet net zo vaag zijn als dat het nummer is, het nummer gaat meestal nergens over dan moet de clip ook nergens over gaan. Voorbeelden: BT - Mercury & Solace, Sander Kleinenberg - My Lexion, Paul van Dyk - Forbidden Fruit, Rank1 - Such Is Life, Tiesto - Urban Train. Dat zijn stuk voor stuk prachtige clips gemaakt op prachtige muziek.
Clips zoals Rank 1 - Airwave, Oceanlab - Clear Blue Water, Motorcycle - As The Rush Comes, Spacelovers - Spacelovers gaan nergens over, zit totaal geen element van inspiratie of fantasie in.
Live videoclips zijn echt helemaal te suckend voor woorden, een goedkope oplossing om een hit op de TV te smijten zodat het nog grotere hit wordt, clips als Tiesto - Traffic, Cor Fijneman - Venus, Johan Gielen - Twisted etc.
Just my point of view.. clips moeten wat te vertellen hebben en creatief zijn.
Re: Re: Re: videoclip
| Originally posted by Blik je kost veel of je bent duur allochtoon!! |
Re: Re: Re: Re: videoclip
| Originally posted by New Wave Bek houden prutser. Wat boeit het nou weer, het gaat over het filmpje. Snap heus wel met me botte hersens hoe je het schrijft....hoe bedoel je verneuken van threads.....je bent maar een moderatortje, geen schoolmeester, saqer.... |
Re: Re: Re: Re: Re: videoclip
| Originally posted by Blik lol, anders ga je er serieus op in |
*/me staat op*
*/me opent zijn muil*
*/me begint te schreeuwen*
OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC

| Originally posted by Chicane Tiesto - Urban Train. |
| Originally posted by Chicane Live videoclips zijn echt helemaal te suckend voor woorden, een goedkope oplossing om een hit op de TV te smijten zodat het nog grotere hit wordt, clips als Tiesto - Traffic, Cor Fijneman - Venus, Johan Gielen - Twisted etc. |
In die clip van Such is Life zie ik alleen maar mensen stilstaan...
| Originally posted by ROFL Dat is toch die clip waarin mensen op het laatst de lucht in vliegen? |
| Originally posted by eieregooie In die clip van Such is Life zie ik alleen maar mensen stilstaan... |
Er is ook een versie over een gevangene die op het laatst een fatale injectie krijgt.
ach jah bij as the rush comes zou het omdat he tbduget toch niet groot was wel leuk zijn om het echte live optereden van motorcycle te laten zien qwaarbij je ziet dat het hele publiek meezingt op de tekst
Wat een orginele thread weer
En gebruik eens hoofdletters / goede threadtitel ipv 1 woord man!
ik ben ook wel eens benieuwd naar een videoclip dervan... iemand een url waar je hem kan downloaden? 
*edit*
nvm i'm stupid 
| Originally posted by SnuggLe En gebruik eens hoofdletters / goede threadtitel ipv 1 woord man! |