TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- 16+ Rob angel @ Gallerian 29\12 DeLimit!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by mindshooter on Dec-16-2003 15:57:

Satan (eek!) 16+ Rob angel @ Gallerian 29\12 DeLimit!

Har p� min praktik varit delaktig i denna fest och influerat trancekv�llen en del...b.la s� fixa ja in Rob angel som jag vet att m�nga h�r tycker om, o jag hoppas att ni kommer o visar ert st�d till Stockholms kanske framtida Trance scen.

Kan va kul f�r er som inte �r 18 ox�.
Det �r en mainstreamfest men Robban �r grym p� att l�sa golvet s� �r vi m�nga inbitna j�vlar d�r s� kan det bli sjukt drag

Festen h�lls i gallerian den 29:e december, kv�llen efter �r det hip-hop.

Biljetterna kostar 80:- och kan k�pas p� Pitch eller Saturn return

Tanken �r att se vad Stockholms ungdomar tycker om trance. Blir det en fullsp�ckad kv�ll s� blir det fler och st�rre events i Trancemusikens anda. S� se till o visa er nu

Kolla hemsidan f�r mer info
www.delimit.se

Cool

Posted by knomaden on Dec-16-2003 16:15:

Rob Angel f�rst V�xj� sen Stockholm!

Bra initativ, Mindshooter och alla bakom detta koncept!

Och jajamen, vi har k�rt mycket trance, tv� hip hop events och ett h�rdrock live, men k�r mest trance om man tittar historiskt. Bra att k�ra fler �n en genre, tror jag.

Jag kan inte n�rvara fysiskt tyv�rr, men st�ller upp bakom "call4guests" till Delimit! Ser ut att bli en brottarbra kv�ll! Och vill i denna anda �nska lycka till!

Peace,
Anders

Posted by dj_hysterix on Dec-16-2003 16:27:

skit i om det blir fjortisfest, hoppas vi eliter kan g� dit och visa fjortisarna vad trance egentligen �r

Posted by mindshooter on Dec-16-2003 17:08:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
skit i om det blir fjortisfest, hoppas vi eliter kan g� dit och visa fjortisarna vad trance egentligen �r

Thats the fucking spirit!

Hoppas fler t�nker s�, n�r rob f�r se hur vi sl�pper l�s till dom riktiga klassikerna s� kommer han droppa fler, vi m�ste vara majoritet

Posted by JayBee on Dec-16-2003 17:49:

kan ju vara ett bra tillf�lle att dra ut med ens poolare som inte lyssnar s� mycket p� trance. d� kan man festa och vara med poolarna samtidigt ?

vi f�r se om jag dyker upp eller inte.

Posted by dj_hysterix on Dec-16-2003 19:26:

quote:
Originally posted by JayBee
vi f�r se om jag dyker upp eller inte.

klart du ska g� ...annars blir ju fjortisarna majoriteten!

Posted by Pjox on Dec-16-2003 20:21:

Jag kommer i alla fall. En liten kompis till mig kommer ocks� om hon �r hemmma. Hon hade tydligen tyckt mycket om Rob Angel n�r han spela p� Trinity II
Men hur som haver s� tycker jag att det �r trevligt att g�ra n�nting f�r ungdommarna i stockholm. Har ju funnits lite mainstrem fester d�r det spelats trance eller liknande men samtidigt som det spelades hiphop. Kan vara kul men tycker det va en bra ide att fixa n�tt som bara var trance och liknande

ses

Posted by staz on Dec-16-2003 21:48:

ja tycker det e en bra grej.. den enda 'trancen' jag h�rt p� mainstream fester hittils �r dj sammy, lasgo, ian van dahl, scooter, 666 etc ;/

Posted by Vizay on Dec-16-2003 22:21:

robban e f�r sk�n bakom spelarna f�r � missa oavsett fest, s� ere bara...

jag kommer iaf dra dit � dansa j�rnet, skiter i om de e massa fjortisar d�r...musiken e f�r bra f�r � missa � �nnu har jag inte blivit f�r gammal

Posted by mindshooter on Dec-17-2003 10:05:

Visste att jag kunde lita p� er
Vi kommer ha det fett kul im sure, lokalen e j�vligt fet allts�. O s� centralt det kan bli.

Posted by dbl on Dec-17-2003 10:32:

hade jag av n�n anledning varit i sthlm just d� hade jag la kommit... men det e jag inte... :/

Posted by mindshooter on Dec-17-2003 18:15:

quote:
Originally posted by dbl
hade jag av n�n anledning varit i sthlm just d� hade jag la kommit... men det e jag inte... :/

Men du kommer alltid med s� d�liga urs�kter

"jag bor i g�teborg, det �r f�r l�ngt"

vad�? t�nk dig alla som f�r �ka �ver hela kontinenter f�r att hitta bra fester...t�nk p� dom.

Posted by dj_hysterix on Dec-17-2003 22:02:

vi verkar bli ett litet..men starkt g�ng

Posted by mindshooter on Dec-27-2003 17:51:

quote:
vi verkar bli ett litet..men starkt g�ng

st�mmer bra det
Vi kommer rocka...

Bara tv� dar kvar nu...hoppas ni alla funderat p� att komma iaf...biljetter finns som sagt p� saturn och pitch.

Alla ni som kommer: Vi ses p� m�ndag

Posted by dj_hysterix on Dec-27-2003 21:48:

quote:
Originally posted by mindshooter
Alla ni som kommer: Vi ses p� m�ndag

Yeah..o du upptr�der som vanligt ?

Posted by fede on Dec-27-2003 21:50:

Japp, Vi ses d�r

Posted by Vizay on Dec-27-2003 22:40:

biljetterna ligger h�r i pl�nboken � bara v�ntar p� att anv�ndas

Posted by dj_hysterix on Dec-28-2003 00:29:

doh..sista t�get som l�mnar t-centralen till skarpn�ck �ker 00:33

Posted by Pjox on Dec-28-2003 01:11:

jo det d�r me t-banan �r lite jobbigt..
Blir nog nattbussen hem, fast jag ska icke klaga den stannar utanf�r mitt hus

Posted by mindshooter on Dec-28-2003 12:13:

Yeah natbuss blir det...i v�rsta falla f�r man promenera

Japp jag ska k�ra en show eller tv�

Posted by SteveTranz4ever on Dec-28-2003 13:03:

Kul att det satsas �ven f�r den yngre trance publiken, tidigare har det varit Vizay & Co som fixat lite + s�kert en massa andra mindre och kanske mer UG betonade fester...

Detta kan man nog mer j�mf�ra med TCs fester som dom har i Link�ping & Norrk�ping och d�r har ju responsen vart minst sagt bra... N�r ni bara ut till alla unga killar & tjejer tillr�ckligt s� vet jag att det kommer mycket folk... menar okej att Sthlm verkar vara landets mecka f�r hiophop och R�n B men med runt 1 miljon inv�nare s� finns det nog n�gra tusen 16+ �ringar som hungrar efter events som dessa.

Lycka till !!!!

Synd jag inte uppm�rksammat denna festen tidigare, l�gger upp den p� LS.org nu

Posted by Rikard on Dec-28-2003 14:23:

jag komm och ger mitt st�d iaf f�r se om man kommer in utan biljett bara syns v�ll d�r d�!

Posted by mindshooter on Dec-28-2003 15:07:

K�p biljett imorn Vet inte om man kan betala vid d�rren...

Posted by dj_hysterix on Dec-30-2003 20:06:

Lite eftersnack...

Det var himla kul och musiken var asbra, speciellt vid slutet. Den d�r house-djn var ju helt ...typ d�lig..�r han dj �verhuvudtaget? Ibland tog musiken slut och det blev tyst o s� lirade han en annan platta typ en minut efter. N�r Andy b�rjade s� lirade han techno, vilket var ganska sk�nt efter att ha h�rt sugande house alla TAs gick direkt till dansgolvet o sl�ppte loss. Pl�tsligt h�r man en visselpippa o man ser alla TA-huvuden med en min som e: WTF?!
Rob Angel var grym och han vet hur man anv�nder effekter vid �verg�ngar Det var kul men det skulle s�kert bli en mycket roligare st�mningen om det var mer folk . Forts�tt iaf delimit s� �r jag s�ker p� att fler kommer Trevligt o tr�ffa dig dioxys, o den d�r snubben me rakad huvud m�ste joina TA

Posted by mindshooter on Dec-30-2003 20:29:

Re: Lite eftersnack...

quote:
Det var himla kul och musiken var asbra, speciellt vid slutet. Den d�r house-djn var ju helt ...typ d�lig..�r han dj �verhuvudtaget? Ibland tog musiken slut och det blev tyst o s� lirade han en annan platta typ en minut efter. N�r Andy b�rjade s� lirade han techno, vilket var ganska sk�nt efter att ha h�rt sugande house alla TAs gick direkt till dansgolvet o sl�ppte loss. Pl�tsligt h�r man en visselpippa o man ser alla TA-huvuden med en min som e: WTF?!
Rob Angel var grym och han vet hur man anv�nder effekter vid �verg�ngar Det var kul men det skulle s�kert bli en mycket roligare st�mningen om det var mer folk . Forts�tt iaf delimit s� �r jag s�ker p� att fler kommer Trevligt o tr�ffa dig dioxys, o den d�r snubben me rakad huvud m�ste joina TA

Yamazaki (som lirade f�rst) �r en ganska stor house DJ i stockholm (lirar p� weekender b.la) som inte alls �r d�lig bakom skivspelarna...tystnaden du syftade p� var ett fel p� utrustningen och inget han kunde hj�lpa, f�r�vrigt var hans mixning klockren
Dock var v�l inte house det som partysugan 16 �ringar ville h�ra kanske...

Rob angel va grym

Lite fler folk n�sta g�ng vore b�st

Pages (2): [1] 2 »