TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe ziet een Innercity kaartje eruit?
Hoe ziet een Innercity kaartje eruit?
Hallo,
Aangezien ik te laat was met het kopen van een kaartje voor innercity probeer ik nou via marktplaats iemand te vinden van wie ik er een kan overkopen, maar nou is het zo dat ik niet graag opgelicht wordt: kan iemand mij vertellen hoe een geldig kaartje voor innercity eruit ziet (of evt zelfs een scan laten zien?). En is maar 1 soort van hoe een kaartje eruit kan zien of zijn er meerdere?
Alvast bedankt
Dunno,dat gaak s ff aan de binnenkant van mn ogen bekijken!!
Lators
Tegenwoordig moet je weten HOE zo'n ding nagemaakt wordt want anders zie je het niet
.
Re: Hoe ziet een Innercity kaartje eruit?
| quote: |
| Originally posted by stijn Hallo, Aangezien ik te laat was met het kopen van een kaartje voor innercity probeer ik nou via marktplaats iemand te vinden van wie ik er een kan overkopen, maar nou is het zo dat ik niet graag opgelicht wordt: kan iemand mij vertellen hoe een geldig kaartje voor innercity eruit ziet (of evt zelfs een scan laten zien?). En is maar 1 soort van hoe een kaartje eruit kan zien of zijn er meerdere? Alvast bedankt |
zo dus

vaak kun je op het station en voor de deur ook nog kaartjes kopen 
| Originally posted by arj1o1 vaak kun je op het station en voor de deur ook nog kaartjes kopen |
| Originally posted by FunkySimon idd hele veilige plekken zijn dat om te kopen |
Een kaartje op het station kopen is ook vaak minstens 1,5 keer zo duur. Zoals gezegd kun je natuurlijk wel checken of het een echt kaartje is, wat je bij marktplaats weer niet kan doen. Als je het ervoor over hebt moet je het vooral doen 
Om maar even lekker te generaliseren en deze thread wat pit te geven:
Het zijn ALTIJD negers slash allochtonen die die kaarten verkopen!
Uch!
| Originally posted by SnuggLe Om maar even lekker te generaliseren en deze thread wat pit te geven: Het zijn ALTIJD negers slash allochtonen die die kaarten verkopen! Uch! |

er zijn alleen de ID-T kaartjes uitgegeven die tin laat zien, dus geen groene ticketbox
let ff op of de ID-T letters echt glimmen, dan is het een echt kaartje
om te zien of de opdruk ook echt is:
Wrijf 1 keer over de inkt heen, als het er af komt is het een inktjet
als je het kaartje iets was gekreukels is als plastic dat te warm is gewonden dan is het fals met een laserprinter 
wanneer je niet wil wrijven, kan je naar de A kijken als daar stukjes uit weg zijn, spikkels of hele stukken dan is hij nep