TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe ziet een Innercity kaartje eruit?

Posted by stijn on Dec-17-2003 09:48:

Hoe ziet een Innercity kaartje eruit?

Hallo,

Aangezien ik te laat was met het kopen van een kaartje voor innercity probeer ik nou via marktplaats iemand te vinden van wie ik er een kan overkopen, maar nou is het zo dat ik niet graag opgelicht wordt: kan iemand mij vertellen hoe een geldig kaartje voor innercity eruit ziet (of evt zelfs een scan laten zien?). En is maar 1 soort van hoe een kaartje eruit kan zien of zijn er meerdere?

Alvast bedankt

Posted by Donna on Dec-17-2003 10:03:

Dunno,dat gaak s ff aan de binnenkant van mn ogen bekijken!!

Lators

Posted by New Wave on Dec-17-2003 10:13:

Tegenwoordig moet je weten HOE zo'n ding nagemaakt wordt want anders zie je het niet .

Posted by Jappio on Dec-17-2003 10:57:

Re: Hoe ziet een Innercity kaartje eruit?

quote:
Originally posted by stijn
Hallo,

Aangezien ik te laat was met het kopen van een kaartje voor innercity probeer ik nou via marktplaats iemand te vinden van wie ik er een kan overkopen, maar nou is het zo dat ik niet graag opgelicht wordt: kan iemand mij vertellen hoe een geldig kaartje voor innercity eruit ziet (of evt zelfs een scan laten zien?). En is maar 1 soort van hoe een kaartje eruit kan zien of zijn er meerdere?

Alvast bedankt

ik heb gehoord dat er een hele serie kaartjes in gestolen, en waarmee je niet binnenkomt. Je moet maar ff zoeken omdat ik niet direct een link heb waar dat bericht opstaat, maar zou zeker ff uitkijken als je m via marktplaats koopt.

Posted by Opti on Dec-17-2003 12:28:

zo dus

Posted by arj1o1 on Dec-17-2003 15:54:

vaak kun je op het station en voor de deur ook nog kaartjes kopen

Posted by Flippe on Dec-17-2003 16:26:

quote:
Originally posted by arj1o1
vaak kun je op het station en voor de deur ook nog kaartjes kopen

is vaak wel het geval ja,

bij imupulz stonden ze ook weet te schooien!

Posted by arj1o1 on Dec-17-2003 16:38:

quote:
Originally posted by FunkySimon
idd hele veilige plekken zijn dat om te kopen

je hebt op die plek wel de kans om ff te kijken of hij origineel is.

bij een site zoals marktplaats moet je verkoper gewoon vertrouwen omdat het vaak opgestuurd wordt en je het kaartje na het ontvangen pas ziet.

tuurlijk is het niet veligi om mijn mogelijkheid te kiezen maar als je deze 2 vergelijkt is het misschien wel de beste manier.

Posted by Ding Chavez on Dec-17-2003 18:22:

Een kaartje op het station kopen is ook vaak minstens 1,5 keer zo duur. Zoals gezegd kun je natuurlijk wel checken of het een echt kaartje is, wat je bij marktplaats weer niet kan doen. Als je het ervoor over hebt moet je het vooral doen

Posted by SnuggLe on Dec-17-2003 18:40:

Om maar even lekker te generaliseren en deze thread wat pit te geven:

Het zijn ALTIJD negers slash allochtonen die die kaarten verkopen!

Uch!

Posted by arj1o1 on Dec-17-2003 18:52:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Om maar even lekker te generaliseren en deze thread wat pit te geven:

Het zijn ALTIJD negers slash allochtonen die die kaarten verkopen!

Uch!

als je in een grote stad bent geweest weet je dus ook dat je bij die mensen het beste kan afdingen
dus als je goedkoop een kaartje wil....

Posted by franzelare on Dec-17-2003 20:32:

er zijn alleen de ID-T kaartjes uitgegeven die tin laat zien, dus geen groene ticketbox

let ff op of de ID-T letters echt glimmen, dan is het een echt kaartje

om te zien of de opdruk ook echt is:
Wrijf 1 keer over de inkt heen, als het er af komt is het een inktjet
als je het kaartje iets was gekreukels is als plastic dat te warm is gewonden dan is het fals met een laserprinter

wanneer je niet wil wrijven, kan je naar de A kijken als daar stukjes uit weg zijn, spikkels of hele stukken dan is hij nep