TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het Moment Part II
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Vette tunes van het Moment Part II
Het was tijd voor een part II
Voorgaande thread:
Vette Tunes van het Moment
Eikel, net als ik mijn post aan het editen was, snapte er al niks van 
Wat er dus moest staan:
M.I.R.K.O. - Caesar
De B2 van Flashlight. Kende deze producer eigenlijk helemaal niet (of het moet een alias van Mirko van Dommelen zijn, wat gezien de stijl nog best zou kunnen kloppen).
Lekkere tech-house / technoplaat, erg leuk voor aan het begin van een avond!
Bram, deze kan jij ook vast wel waarderen.. Zie only-djs.com.
| quote: |
| Originally posted by basd Bram, deze kan jij ook vast wel waarderen.. Zie only-djs.com. |
| Originally posted by SnuggLe Kan iemand mij vertellen hoe ik weer op de HUB kom? |

Ja, en als ex-mod moet je dat HELEMAAL weten 
Mjah, het was emc.bizz.org ofzoiets. Maar ik kan er niet meer op. Ik had eerst gewoon utwente, en de hub gebruikte ik nooit. Toen een heeeeeeeeele tijd geen inet gehad. Nu dus wel weer internet, maar geen hub. Dus kan iemand het mij effe pm-en hoe/wie/wat?
| Originally posted by basd M.I.R.K.O. - Caesar De B2 van Flashlight. Kende deze producer eigenlijk helemaal niet (of het moet een alias van Mirko van Dommelen zijn, wat gezien de stijl nog best zou kunnen kloppen). . |
| Originally posted by DJ_Massive yep is een alias van dhr van Dommelen |
| Originally posted by SnuggLe Mjah, het was emc.bizz.org ofzoiets. Maar ik kan er niet meer op. Ik had eerst gewoon utwente, en de hub gebruikte ik nooit. Toen een heeeeeeeeele tijd geen inet gehad. Nu dus wel weer internet, maar geen hub. Dus kan iemand het mij effe pm-en hoe/wie/wat? |
Snuggle--> bij mij werkt die hub ook maar de halve tijd, hoeft dus niet aan die link te ligge!
| Originally posted by arj1o1 kijk maar op de site arcobizz.com van de EMCHub. overigens is het poortnummer van een hub :4111 mocht het nu niet duideljk zijn.... |
| Originally posted by SnuggLe Check, danku. Zal het vanavond weer eens proberen. Moet wat tjoens opzoeken. |
| Originally posted by SnuggLe Check, danku. Zal het vanavond weer eens proberen. Moet wat tjoens opzoeken. |
Om maar weer ontopic te gaan 
Icehouse � Don�t Believe Anymore (Ivan Gough & Colin Snape�s Cafe Latte Mix)
New Order - Blue Monday (Cass Remix)
Kelis vs. Coldplay - Nasty Clocks (Attention Deficit Bootleg)
Delerium - Truly (Infusion Remix)
En ik vind Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Dynaglide Remix) toch wel erg goed.
Bedrock - heaven scent (yunus remix)
New order - blue monday (cass remix)
Dit zijn echt zeer fijne plaatjes.
Naast de tracks in mijn sign vind ik deze erg goed:
Marco V - I Feel You (Thomas Datts V2v Remix)
FX Zone - Synthasia (Nu-Nrg Remix)
Smith & Pledger - Forever (Vocal Mix)
Halperin - Killing Spider
Attention Deficit - Soul Sought
Motorcycle - As The Rush Comes (Original Mix) --> die versie die G&B in Global DJ Broadcast draaide.. echt ook een vette mix.
- Fire and Ice - Para Siempre
Wat een lekker nummer!
- M Box - Kissin Shadows (Original & Scott Mac Remix)
- Pervading Call - Destiny (Instrumental & Informers Mix) Ook zo'n lekkere plaat 
| Originally posted by LightForce - Fire and Ice - Para Siempre Wat een lekker nummer! |
| Originally posted by basd M.I.R.K.O. - Caesar De B2 van Flashlight. Kende deze producer eigenlijk helemaal niet (of het moet een alias van Mirko van Dommelen zijn, wat gezien de stijl nog best zou kunnen kloppen). Lekkere tech-house / technoplaat, erg leuk voor aan het begin van een avond! |

hepba - daquarariezz (original mix)
lekkere banging hardtrance. 1 v/d beste hardtrancetracks van het afgelopen half jaar. is er ook in een dj choose & f remix
Holden & Thompson - Come to me
Wat een wereld productie weer zeg! wat een held!

| Originally posted by Partyhardy! Holden & Thompson - Come to me Wat een wereld productie weer zeg! wat een held! |
Dit was die tune op impulz die iedereen helemaal lijp vond.
| Originally posted by tango Ja vette plaat he Dit was die tune op impulz die iedereen helemaal lijp vond. |
| Originally posted by Partyhardy! Holden & Thompson - Come to me Wat een wereld productie weer zeg! wat een held! |
geen tune maar een album: pako and frederik - atlantic breakers op GU! net gedownload.. echt hele relaxte sjit!!!