TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm
Pages (3): [1] 2 3 »
Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm
Monday Bar - Trettondagstrance
Daily News Cafe
M�ndag 5 Januari (Trettondagsafton), 22-04
Johan Gielen (Amsterdam) 4-timmarsset
F�rk�p: 150:-
I d�rren: 200:-
�lder: 18
Tid: 22-04
F�rk�pbiljetter finns ute p� Pitch i Stockholm nu!
Pitch DJ Store
G. Brog. 27, 111 20 STOCKHOLM
Tel: 08-22 56 40
Fax: 08-22 56 41
http://www.mondaybar.com
http://www.dailys.se/
//Toka
k�nns inte v�rt � pr�jsa 150 sp�nn f�r n�n man vet kommer leka aldeless f�r mycket tyv�rr...
dom borde dragit in lite fler jocks som kan sin sak, d� hade det funkat 
har jag pejat 300+ f�r sasha och massa cash f�r halloween festen d�r det inte ens lirades trance kan gielen gott och v�l vara v�rd 150. I'll be there..
jag kommer nog oxo. skitsamma om han inte �r b�st i v�rlden bakom b�set. v�ljer han bra l�tar s� �r jag n�jd 
Gielen er fra Belgia, ikke fra Amsterdam i Nederland. Fyyyyy.
Hade jag varit hemma hade jag varit d�r...Men nu blev det inte s�...
Jag kommer defentivt vara d�r, tycker fortfarande att vi i Sverige inte �r s� bortsk�mda med stora DJ�s som kommer hit och visar upp sig. Man f�r ta vara p� tillf�llet.
L�ste just att v�r man �zgur Can ska v�rma upp denna kv�ll.
jag f�r se till att komma tidigt s� jag inte missar detta!
K�pte min biljett idag
Ses d�r 
Shit! Kommer bli tungt om man ska g� p� den festen. Eller v�nta? �r inte 5:e en r�d dag? Hur som helst ska jobba p� tisdagen antagligen om den nu inte ocks� �r r�d och n�r man jobbar p� posten s� �r det ju 6:30 som g�ller som start tid... 
F�r se om jag kan hitta n�gon som ville fylla in f�r mig p� morgonen... Eller s� �ker man direkt fr�n Daily's. Kan ju festa i postkl�derna 
| quote: |
| Originally posted by Gate 42 Shit! Kommer bli tungt om man ska g� p� den festen. Eller v�nta? �r inte 5:e en r�d dag? Hur som helst ska jobba p� tisdagen antagligen om den nu inte ocks� �r r�d och n�r man jobbar p� posten s� �r det ju 6:30 som g�ller som start tid... ![]() F�r se om jag kan hitta n�gon som ville fylla in f�r mig p� morgonen... Eller s� �ker man direkt fr�n Daily's. Kan ju festa i postkl�derna |
| Originally posted by JayBee jag �r ganska s�ker p� att tisdagen �r r�d den oxo. |
Polaren vill dra s� antagligen kommer jag ocks� k�pa biljett till mr gielen. Hoppas han l�rt sig taktmixa.. p� scandinavian tour var han ju pinsamt d�lig.
| Originally posted by Sand Leaper Gielen er fra Belgia, ikke fra Amsterdam i Nederland. Fyyyyy. |

Jag har k�pt biljetter s� jag kommer dit
det har ju varit s� mycket negativt snack om honom p� senaste men jag har ju alldrig sett honom live f�rut s� nu �r min chans att bed�ma sj�lv 
Zamson: s� du kommer alts�??
ses d�r alla!!
| Originally posted by JayBee Zamson: s� du kommer alts�?? |
n�� fyfan...ge mig 2 TT's och 1mixer och 2�r s� �r jag nog b�ttre �n honom
k�pte just 6 biljetter
s� nu kommer jag garanterat. (n�stan)
(jag �r fet som 6 pers.)
t�nkte man kunde trycka upp tr�den igen
det �r snart dax!
det var ju ett tag sedan man var ute sist
(typ 1 vecka
)
aja gielen eller inte, jag �r end� r�tt peppad f�r ikv�ll s� see you there!
*host host*
Ja visst kommer det bli kul... �ven fast det blivit en hel del negativa sagda om Gielen s� kan han f� ig�ng publiken och i slut�ndan s� �r v�l det de viktiga, att man har kul p� golvet, oavsett om man bara dricker en eller flera TT�s.
Gielen brukar ha en bra k�nsla att v�lja nytt som man kommer f� h�ra mycket utav andra DJs ocks�...
Hoppas det inte killen som sk�tte r�ken p� Marco V sk�ter r�ken ikv�ll... han trodde nog att ju mer r�k man har desto b�ttre fest.
�r f�rkyld men febern har g�tt ner s� man �r mer k�nslig f�r r�k �n i normala fall...
| Originally posted by SteveTranz4ever *host host* Ja visst kommer det bli kul... �ven fast det blivit en hel del negativa sagda om Gielen s� kan han f� ig�ng publiken och i slut�ndan s� �r v�l det de viktiga, att man har kul p� golvet, oavsett om man bara dricker en eller flera TT�s. Gielen brukar ha en bra k�nsla att v�lja nytt som man kommer f� h�ra mycket utav andra DJs ocks�... Hoppas det inte killen som sk�tte r�ken p� Marco V sk�ter r�ken ikv�ll... han trodde nog att ju mer r�k man har desto b�ttre fest. �r f�rkyld men febern har g�tt ner s� man �r mer k�nslig f�r r�k �n i normala fall... |
| Originally posted by JayBee fan jag tycker synd om dig :P du blir j�mt sjuk n�r det �r ett event p� G. som dem brukar s�ga "they can fly to the moon and back but they can't beat the common cold" f�resten vad �t TT's f�r n�got? ( turbo turkar?, tunge tore? eller kanske tr� t�nder? ) ( jag trodde TT var turn tables men man kan ju knappast dricka en eller flera turn tables :P ) |

| Originally posted by SteveTranz4ever Turbo Turk vet jag inte vad det �r f�r n�t... kanske en 100 meters sprinterl�pare fr�n Turkiet ![]() |

Vi kan iaf se fram emot en turk ikv�ll, och det �r �zg�r Can som v�mer upp golvet innan Gielen. Turboturk, javisst!